Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Katalog firm

News

Dodaj firmę za darmo

Znajdź nowych klientów i dostawców

Wejdź

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Polska Izba Artykułów promocyjnych ogłosiła powrót do RZECZYwistości, rozpoczynając ogólnopolską kampanię NA RZECZ upominków reklamowych. PIAP chce odmrozić budżety reklamowe po okresie pandemicznej stagnacji i pokazać upominki jako kreatywne narzędzia do budowania relacji i wizerunku firm oraz marek.

Kampania skierowana jest do menedżerów i specjalistów w agencjach reklamowych, marketingowych i agencjach PR, agencjach interaktywnych, domach mediowych oraz do osób zajmujących się szeroko rozumianym wsparciem sprzedaży. Przekaz kierowany jest również bezpośrednio do działów marketingu, promocji czy zakupów w przedsiębiorstwach oraz instytucjach. Ważną grupą odbiorców kampanii są liderzy opinii, zwłaszcza dziennikarze mediów branżowych.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych chce przypomnieć odbiorcom, że upominek reklamowy to rzecz, która doskonale sprawdza się zarówno w marketingu B2B, jak i marketingu konsumenckim – w kampaniach reklamowych, konkursach, programach lojalnościowych i promocjach. Pomaga w budowaniu relacji biznesowych, kształtowaniu wizerunku firmy, świadomości marki, lojalności klientów i wsparciu sprzedaży. Upominek reklamowy to wyjątkowo skuteczna forma marketingu,
a do tego powszechnie lubiana.

- W ramach naszej kampanii zrealizowaliśmy już akcję społecznościową #SuperRzecz, a teraz realizujemy kolejny jej etap, czyli kampanię „Odmrażamy upominki reklamowe.” Naszymi działaniami chcemy pokazać jak z pozoru niewielkie RZECZY i drobne gesty odgrywają wielką rolę w marketingu. Wysłaliśmy do odbiorców direct mailing: tajemniczą przesyłkę, nieprzypadkowo wybraną i w sposób dający do myślenia nawiązującą do idei całej kampanii. Jednocześnie prowadzimy działania w social mediach i zachęcamy do wykorzystywania upominków reklamowych poprzez wirtualny hub naszej kampanii – landing page www.SuperRzecz.pl – mówi Katarzyna Wojniak, Dyrektor Generalny PIAP.

Warto dodać, że obecnie, gdy cały biznes przechodzi transformację cyfrową i marketing przenosi się do Internetu, tylko upominki reklamowe nie posiadają wirtualnego substytutu. Tylko one mogą RZECZYwiście być najbliżej klientów i codziennie pracować NA RZECZ firm i marek.


Zobacz zawartość paczki, która trafia do zaangażowanych w akcję firm



PIAP w swojej kampanii bawi się słowem RZECZ, które określa cały wachlarz przedmiotów reklamowych, łączy słowo w różne kombinacje zwrotów i frazeologizmów. RZECZ staje się osią haseł reklamowych, które same w sobie pokazują różnorodność zestawień i kreatywny potencjał upominków.

Więcej informacji: www.SuperRzecz.pl
www.piap-org.pl

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.


 

Zabawa niemowląt - porównaj na Ceneo.pl

Wybrane ogłoszenia

Idealna do domowego biura.
Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Nowość w ofercie Rafcom.
Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.
Totalny hit tego roku.
Nowość w ofercie HAMELIN
Nowość w ofercie Mer-Plus.
Teczka wolnostojąca z 13 przegródkami.
To najtańsze urządzenie drukujące do zastosowań do ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Kolor ma ogromny wpływ na poziom sprzedaży.

    Kolor jest pierwszym elementem, na który zwraca się uwagę. Często działa podświadomie, ale zdaniem ekspertów motywuje do zakupu. Dobrze sprzedają się przede wszystkim produkty w kolorach zdecydowanych i ostrych. Przy ich ekspozycji istotną rolę pełni także oświetlenie i zastosowanie kontrastu. Niektóre połączenia barw są już automatycznie odbierane jako informacje o promocjach czy wyprzedażach. Firmy ponadto próbują zawłaszczyć kolory, bo psychologia koloru może mieć decydujące znaczenie przy zakupach.

    Więcej…  
  • Sieć - zagrożeniem dla dziecka czy rodzica?

    Dzieci o wiele lepiej oceniają swoją znajomość Internetu i komputerów, niż dorośli. 2/3 z nich przyznaje, że zdarza im się pomagać rodzicom w obsłudze komputera lub urządzenia mobilnego. Aż 80% rodziców nie zainstalowało na urządzeniu mobilnym swojego dziecka oprogramowania chroniącego przed zagrożeniami. To znak, że większość rodziców może nie mieć wystarczającej świadomości o pułapkach w sieci. Jak chronić dzieci przed wirtualnymi zagrożeniami?

    Więcej…