Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Kolejna 'gwiazda' w ofercie firmy SADPEX.

Polecamy

Kredki Colorpeps Monster trójkątne 24 kol MAPED

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Zastanawiałeś się kiedyś co mówi o Tobie Twój charakter pisma? Już nie musisz się zastanawiać, możesz to sprawdzić dzięki nowej akcji “Litery i charaktery”, która startuje 6 maja 2019 i potrwa do końca września. Marka Schneider - organizator akcji - uważa, że pismo jest czymś więcej niż tylko słowami pisanymi - jest wyrazem tego jacy jesteśmy. Biorąc udział w akcji przekonasz się, jaki typ osobowości dopasuje do Ciebie grafolog na podstawie Twojego pisma.

W ramach akcji przeprowadzany jest test psychologiczny, oparty na analizie próbek odręcznego pisma. Pozwoli on zbadać zagadnienie dotyczące tego, co charakter pisma mówi o typach osobowości Polaków.

Osoba może wziąć udział w akcji wchodząc na stronę literyicharaktery.pl. Uczestnik ma za zadanie przepisać określone zdanie na kartkę, zrobić zdjęcie/skan przepisanego zdania oraz wysłać zgłoszenie. Do współpracy zaproszony został ekspert z dziedziny grafologii, który analizuje każde zgłoszenie i określa jaki typ osobowości najbardziej pasuje do przesłanego charakteru pisma. Każdy profil osobowościowy jest opisany oraz skorelowany z wybranym produktem marki Schneider. Wykonałeś test i zaskoczyła Cię analiza? Chcesz przesłać ją znajomym? Nie ma problemu, wynikiem można podzielić się na swoich social mediach.

Podstawą kampanii jest grafologia. Ale co to tak naprawdę jest? Jest to dziedzina wiedzy, która zajmuje się rozpoznawaniem cech osobowości na podstawie charakteru pisma. Stosowana jest między innymi w procesach rekrutacji, psychologii, a czasem także w kryminalistyce. Unikalność charakteru pisma każdego człowieka może być porównywalna z unikalnością odcisku palca. Z fragmentu odręcznie napisanego tekstu doświadczony grafolog potrafi odczytać szereg cech psychologicznych badanego. Analizując pismo pod kątem sposobu łączenia lub pochylenia liter czy też odległości między słowami, literami grafolodzy są w stanie stwierdzić, w jakim stopniu dana osoba potrafi się koncentrować, jak jest stabilna emocjonalnie lub czy dobrze radzi sobie ze stresem. Ciekawe prawda?

Wejdź na literyicharaktery.pl i weź udział w teście. Sprawdź, co pismo może powiedzieć o Twojej osobowości 😊


REKLAMA

 

Wybrane ogłoszenia

Upominek dla wyjątkowej osoby.
Maseczka ochronna 2 warstwowa z fizeliny
Idealny prezent dla kolekcjonerów.
Maseczki z indywidualnymi nadrukami typu logo, zdj ...
Produkt wielokrotnego użytku.
Papierowe zakładki samoprzylepne
Pastelowa plastelina od JOVI.
Zakreślacz FLUO'PEPS PASTEL.
Produkcja: Polska!!
Przepiękne ręcznie malowane torebki okolicznościow ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Videorelacja z targów Paperworld, Christmasworld, Creativeworld 2019

    25-29 stycznia br. we Frankfurcie n. Menem odbyły się coroczne targi Paperworld. W tym roku 3.119 wystawców z 60 krajów zaprezentowało w 7 halach wystawienniczych swoje najnowsze produkty oraz kierunki rozwoju. Paperworld jest nadal obowiązkowym wydarzeniem dla wielu odwiedzających i wystawców specjalizujących się w segmencie papierniczo-biurowo-szkolnym. Daje okazję do poznania aktualnych trendów i nowych produktów papierniczych – artykułów biurowych i szkolnych, opakowań ozdobnych, serwetek, kalendarzy a także urządzeń biurowych i akcesoriów do drukarek i kopiarek. Spotkania sprzedawców hurtowych, detalicznych, producentów produktów papierniczych i piśmienniczych sprzyjają nowym kontaktom biznesowym.

    Więcej…  
  • Stawiamy na produkty dobrej jakości i niepowtarzalne

    Dokładnie rok temu w ofercie firmy Panta Plast Sp. z o.o. pojawił się zupełnie nowy asortyment. Dotychczas słynący głównie z galanterii biurowej i szkolnej producent z Łodzi, do swojego portfolio dodał artykuły piśmienne marki Uni-Max. To był bardzo odważny krok. Jak po tym czasie ocenia sprzedaż nowej oferty Łukasz Komorowski, Dyrektor Handlowy firmy Panta Plast Sp. z o.o.? O tym oraz o kolejnej grupie produktowej rozmawialiśmy podczas targów w Kompanii Biurowej w dniu 22 września 2017 roku.

    Więcej…