Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Xerox rozszerzył swoje rosnące portfolio oprogramowania poprzez przejęcie CareAR - firmy oferującej platformę wsparcia rozszerzonej rzeczywistości (AR). Dzięki niej pracownicy mogą mieć natychmiastowy dostęp do specjalistycznej wiedzy, poglądu wykonywanej pracy i to w czasie rzeczywistym.

CareAR może ocalić firmy przed wielomilionowymi stratami

Obecnie jedna trzecia zgłoszeń serwisowych na miejscu wymaga zdalnej pomocy ekspertów w celu rozwiązania problemów. Nie są oni jednak w stanie skutecznie przekazać kontekstu sytuacji. W efekcie tego klienci odczuwają opóźnienia w komunikacji, denerwują się, w związku z tym ich utrzymanie jest nie lada wyzwaniem. Ponadto, warto zaznaczyć, że unieruchomienie maszyn w celu naprawy problemu może być bardzo kosztowne - w zależności od wielkości firmy, straty mogą sięgać od 300 000 do 5 milionów dolarów za godzinę. Oprogramowanie CareAR? pozwala pracownikom w sposób całkowicie zdalny przekazywać informacje np. na temat problemów oraz w czasie rzeczywistym wskazywać rozwiązanie. Jest to możliwe dzięki połączonemu zestawowi narzędzi AR, wykorzystujących do pracy komputery stacjonarne, urządzenia mobilne czy rozwiązania typu smart glass (inteligentne szkło).

 

- Nasze oprogramowanie odpowiada na największe potrzeby klientów - zarządzanie treścią, transformację cyfrową i spersonalizowaną komunikację. Teraz dodaliśmy do tego rzeczywistość rozszerzoną klasy enterprise - tłumaczy Steve Bandrowczak, prezes i dyrektor ds. operacyjnych w firmie Xerox. - Łącząc DocuShare?, XMPie i CareAR, stworzyliśmy software?owy biznes, który zarówno razem, jak i osobno, jest w stanie wspierać szeroki zakres potrzeb klientów - dodaje.

 

CareAR jest najnowszym uzupełnieniem portfolio rozwiązań Xerox, które pomagają przedsiębiorstwom w cyfrowej transformacji. Obejmują one produkty do automatyzacji i centralizacji, takie jak DocuShare, czy platformę do zarządzania treścią zapewniającą solidne narzędzia do automatyzacji procesów i wspierania transformacji cyfrowej w chmurze. W ofercie jest także XMPie - elastyczna technologia umożliwiająca dostosowanie i personalizację zasobów w punktach styku z klientem, zarówno online, jak i offline, w celu pełnej integracji kampanii marketingowej.



Integracja CareAR z ServiceNow

Jak wskazuje Michael Ramsey, wiceprezes Customer Workflow Product Management w ServiceNow, oprogramowanie CareAR wykorzystujące rozszerzoną rzeczywistość jest zintegrowane i certyfikowane z usługą. Pomaga klientom zdalnie przeglądać i rozwiązywać problemy. - Przejęcie tej technologii przez Xerox może pomóc w stworzeniu dalszych możliwości unowocześniania w obszarze usług, obsługi klienta i usług IT wykorzystujących możliwości Now Platform i CareAR. - dodaje Ramsey.

Z myślą o wspólnych klientach ServiceNow współpracuje obecnie z Deloitte w celu zintegrowania platformy CareAR dla ServiceNow? z systemami obsługi operacji i wsparcia przepływu pracy.

- Platforma CareAR firmy Xerox umożliwia nam poszerzenie zasięgu działalności o rynek usług ServiceNow - powiedział Asish Ramchandran, dyrektor Deloitte Consulting LLP. - CareAR stanowi kolejny krok w cyfrowej transformacji organizacji, a razem mamy możliwość dostarczania rozwiązań nowej generacji, które zapewniają lepsze wyniki i przynoszą wartość dla naszych wspólnych klientów.

 

Nowa gałąź działalności biznesowej poświęcona oprogramowaniu AR będzie prowadzona przez Sama Waicberga, wiceprezesa i dyrektora generalnego ds. Usług Cyfrowych w firmie Xerox oraz byłego współzałożyciela i dyrektora generalnego CareAR (przed przejęciem przez Xerox).


Wybrane ogłoszenia

Zestaw zakreślaczy MP Poland
Fluo marki Main Paper
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Planery roczne, miesięczne, tygodniowe...
Najlepsza licencja tego roku!
Dla projektantek Big Dream Girl
Nowość w ofercie Rafcom.
Nowy wymiar biurowej elegancji!
Kredki ołówkowe ścieralne 12 kol.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Dobry tornister - czyli jaki?

    Wakacje to czas odpoczynku i relaksu dla dzieci. Jednak dla rodziców to ciągłe myślenie o czekających już niebawem wielkich zakupach. Trzeba przecież zaopatrzyć dzieci w nowe produkty niezbędne każdemu uczniowi: nowy piórnik, plecak, zeszyty, przybory szkolne? Jak wybrać te najlepsze i najzdrowsze dla naszego dziecka? Spytaliśmy kilka Mam o ich opinię.

    Więcej…  
  • Klient końcowy vs upominki reklamowe - wyniki V edycji badania PIAP

    Upominki reklamowe dogoniły Internet, jakość jest silnym kryterium wyboru materiałów promocyjnych a aż 91,43% badanych wykorzystuje upominki do kształtowania pozytywnego wizerunku swoich marek ? to najważniejsze wniosku z badania postrzegania artykułów reklamowych przez klienta końcowego, przeprowadzonego w tym roku po raz piąty przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych.

    Więcej…