Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Katalog firm

News

Dodaj firmę za darmo

Znajdź nowych klientów i dostawców

Wejdź

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.

- Dla nas jako firmy istniejącej na rynku od 1922 roku priorytetem była i jest profesjonalna obsługa oraz zadowolenie klientów z jakości i klasy oferowanych im produktów. Cieszy nas sukcesywnie zdobywane zaufanie obsługiwanych przez Bazarnik agencji reklamowych. Wspólne z nimi widzimy, że raz dostarczony porządny, elegancki prezent klasy VIP zostaje w pamięci i na biurku odbiorcy nierzadko na wiele lat! Stąd też przekonanie, że warto przystąpić do PIAP, rozwijać się i „zarażać” kolejnych odbiorców do tych produktów z wyższej półki. Zwłaszcza kiedy wymagający klient szuka czegoś oryginalnego, luksusowego: na jubileusz, urodziny prezesa czy wszelkie inne wyjątkowe okazje - mówi Iwona Jagielska-Piwińska Prezes Zarządu Bazarnik.

 

Firma Bazarnik to wiodący oferent eleganckich piór wiecznych i ekskluzywnych upominków. Działa na rynku od prawie 100 lat! Mają tylko oryginalne artykuły z gwarancją, jako nieliczni markę piśmienniczą Montblanc, eleganckie upominki na biurko El Casco i Dalvey, bezpieczne portfele Secrid. Specjalizacją Bazarnik są usługi personalizowane i pieczątki – biurowe, medyczne, farmaceutyczne oraz druki firmowe. Pieczątki do ochrony danych czy suche stemple to tylko niektóre szlagiery z Bazarnik, która jako jedyna dwukrotnie otrzymała przyznawany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i BCC Złoty Medal Europejski za usługi na najwyższym, europejskim poziomie.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 170 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

Bazarnik to nowa firma Członkowska, która przystąpiła do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w kwietniu br.

- Dla nas jako firmy istniejącej na rynku od 1922 roku priorytetem była i jest profesjonalna obsługa oraz zadowolenie klientów z jakości i klasy oferowanych im produktów. Cieszy nas sukcesywnie zdobywane zaufanie obsługiwanych przez Bazarnik agencji reklamowych. Wspólne z nimi widzimy, że raz dostarczony porządny, elegancki prezent klasy VIP zostaje w pamięci i na biurku odbiorcy nierzadko na wiele lat! Stąd też przekonanie, że warto przystąpić do PIAP, rozwijać się i „zarażać” kolejnych odbiorców do tych produktów z wyższej półki. Zwłaszcza kiedy wymagający klient szuka czegoś oryginalnego, luksusowego: na jubileusz, urodziny prezesa czy wszelkie inne wyjątkowe okazje - mówi Iwona Jagielska-Piwińska Prezes Zarządu Bazarnik.

 

Firma Bazarnik to wiodący oferent eleganckich piór wiecznych i ekskluzywnych upominków. Działa na rynku od prawie 100 lat! Mają tylko oryginalne artykuły z gwarancją, jako nieliczni markę piśmienniczą Montblanc, eleganckie upominki na biurko El Casco i Dalvey, bezpieczne portfele Secrid. Specjalizacją Bazarnik są usługi personalizowane i pieczątki – biurowe, medyczne, farmaceutyczne oraz druki firmowe. Pieczątki do ochrony danych czy suche stemple to tylko niektóre szlagiery z Bazarnik, która jako jedyna dwukrotnie otrzymała przyznawany przez Urząd Komitetu Integracji Europejskiej i BCC Złoty Medal Europejski za usługi na najwyższym, europejskim poziomie.

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 170 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

REKLAMA

 REKLAMA

Biuro i firma - zobacz na Ceneo.pl

Wybrane ogłoszenia

Nowość w ofercie Rozette.
Nowość w ofercie Rafcom.
Teczka wolnostojąca z 13 przegródkami.
Totalny hit tego roku.
Idealna do domowego biura.
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Nowość w ofercie Mer-Plus.
Poszukujemy osoby chętnej dołączyć do naszego zesp ...
Cienkopis do szkiców, pisania i kreślenia
Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Firma Milan poszukuje handlowca!!

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Jak przechytrzyć Facebook'a?

    Aktywnie działasz na Facebook'u? Twój fanpage ma kilkadziesiąt fanów, jednak Twoje posty lubi zaledwie kilku z nich? Niestety, nowy algorytm Facebook'a coraz bardziej ogranicza dotarcie do czytelników. Co teraz liczy się w Twoich postach? O tym w naszym artykule.

    Więcej…  
  • Zabudowa projektora w salonie. Kino estetycznie dojrzałe

    Realizując swoje marzenie o prawdziwym kinie domowym, nie możemy zapomnieć o właściwej aranżacji projektora. Jak więc zamontować go w taki sposób, by sprawiał jak najwięcej radości?

    Więcej…