Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

W okresie wakacyjnym na rynku pojawiła się nowa grafika. Jest to nowe logo firmy Rafcom. Zmiany nie są diametralne, ale zdecydowanie widoczne. Co skłoniło dystrybutora marki Prism do takich rewolucji? Nie omieszkaliśmy zapytać u źródła.

Jak się okazuje pomysł na zmianę logo powstał z uwagi na rozwój firmy. Dużo się zmieniło odkąd zaczynaliśmy - informuje Edyta Effler, Specjalista ds Marketingu. - Przez te kilkanaście lat zdobyliśmy wielu klientów, ogromnie wzrósł asortyment, który możemy zaoferować, rozrósł się również nasz zespół. - dodaje.

To prawda. Przez ostatnie kilka lat firma Rafcom bardzo się rozwinęła. Sprzedaż stale rośnie, a dzięki powiększeniu zespołu pracowników nie spada jakość obsługi. Świeże pomysły i nowe rozwiązania są widoczne na co dzień i z pewnością są zasługą zaangażowania kadry Rafcom. Zatem zmiana logo to rzeczywiście dobry pomysł aby na nowo przedstawić się klientom. ?Zależało nam aby obrazowo przedstawić rozwój naszej firmy.? ? tłumaczą przedstawiciele firmy.

Nowe logo - inspiracja.

Rafcom istnieje na rynku od września 2005 roku. Swoją działalność firma rozpoczęła od hurtowej sprzedaży tonerów i tuszów (oryginalnych oraz ich zamienników) do drukarek laserowych, atramentowych i kopiarek. Obecnie ten asortyment jest dużo większy. Dziś Rafcom to zupełnie inna firma niż w dniu kiedy powstawały pierwsze materiały reklamowe.

- Nie chcieliśmy hamować naszego potencjału poprzez posługiwanie się starą marką. Wizualnie chcieliśmy aby logo nabrało lekkości a zarazem czytelności  - słyszymy od Edyty Effler.

 

Zmianę logo można śmiało określić jako odświeżenie. To co nie uległo zmianie to hasło, które jest związane z logiem od początku.

At Your Service - to nasze hasło przewodnie. Z tego względu, że relacja z Klientem od samego początku była dla firmy najważniejsza, bardzo duży nacisk kładzie ona na to, aby wszyscy jej Klienci czuli się właściwie zaopiekowani.

- Współpracę jaką nawiązujemy opieramy na partnerstwie, szacunku oraz na indywidualnym podejściu i to na pewno nigdy nie ulegnie zmianie. W dużym skrócie: Jesteśmy do usług - konstatuje nasza rozmówczyni. 

 

Stare Logo

Znalezione obrazy dla zapytania rafcom logo

Nowe logo

 

Odsłony: 1887