Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Katalog firm

News

Dodaj firmę za darmo

Znajdź nowych klientów i dostawców

Wejdź

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

 

Polska Izba Artykułów Promocyjnych, organizacja branżowa zrzeszająca przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych i szeroko pojętej reklamy zwróciła się do Ministra Finansów Tadeusza Kościńskiego z pismem, w którym postuluje o odrzucenia pomysłu wprowadzenia podwójnego opodatkowania spółek komandytowych. W ocenie organizacji planowane przepisy uderzą bardzo mocno w sektor małych i średnich przedsiębiorstw i mogą mieć negatywny wpływ na sytuację wielu przedsiębiorców.

Izba skierowała również swój apel do Rzecznika MSP Adama Abramowicza.

Więcej informacji: PISMO PIAP DO MINISTRA FINANSÓW 23.09.2020


Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

REKLAMA

Rafcom9 

 

Polska Izba Artykułów Promocyjnych, organizacja branżowa zrzeszająca przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych i szeroko pojętej reklamy zwróciła się do Ministra Finansów Tadeusza Kościńskiego z pismem, w którym postuluje o odrzucenia pomysłu wprowadzenia podwójnego opodatkowania spółek komandytowych. W ocenie organizacji planowane przepisy uderzą bardzo mocno w sektor małych i średnich przedsiębiorstw i mogą mieć negatywny wpływ na sytuację wielu przedsiębiorców.

Izba skierowała również swój apel do Rzecznika MSP Adama Abramowicza.

Więcej informacji: PISMO PIAP DO MINISTRA FINANSÓW 23.09.2020


Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy ponad 180 Członków. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

REKLAMA

Rafcom9 

Czytaj także:

Rusza nowy program edukacyjny dla polskich szkół.

Chodź pomaluj mój świat...

 

REKLAMA

Znalezione obrazy dla zapytania rozette reklama

Wybrane ogłoszenia

Nowa oferta marki JOVI
Upominek dla wyjątkowej osoby.
Ogromna paczka kredek
Kreatywna zabawa dla każdego.
Nowy wymiar długopisów i piór kulkowych wymazywaln ...
Szeroka oferta breloczków
Przepiękna seria artykułów szkolnych.
Najszersza na rynku oferta torebek jednokolorowych ...
Idealny dla kobiety.
Kolejna nowość w ofercie firmy SADPEX.
PATIO DYSTRYBUCJA SP. Z O.O. poszukuje handlowca.
5 kolorów zabawy.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Xerox Polska z nowym Sales Managerem

    Z początkiem marca do zespołu Xerox Polska dołączył Patrick Opas, obejmując rolę Sales Managera.

    Więcej…  
  • Maile i spotkania to najwięksi pożeracze czasu w pracy

    Według badań zrealizowanych na zlecenie Ricoh przez Censuswide, największymi pożeraczami czasu w pracy są duża liczba wiadomości e-mail (41%) i spotkania (37%). Skutecznymi narzędziami, które przyczynią się do poprawy efektywności pracy są natomiast automatyzacja i sztuczna inteligencja. 65% badanych uznało, że wprowadzenie automatyzacji pewnych procesów wpływie pozytywnie na ich efektywność a 52% uznaje, że wdrożenie narzędzi wykorzystujących potencjał sztucznej inteligencji będzie miało pozytywny wpływ na sposób w jaki pracują. 45% respondentów wskazało, że dzięki nim byliby w stanie zaoszczędzić nawet 2 godziny dziennie. Badanie przeprowadzono na próbie 3 600 pracowników z 21 krajów w tym Polski, Niemiec i Francji.

    Więcej…