Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Polska Izba Artykułów Promocyjnych w sierpniu br. ogłosiła konkurs na najlepszą kampanię reklamową pod hasłem ?Odmrażamy upominki reklamowe?. Konkurs adresowany był do Członków PIAP i wszystkich firm z branży artykułów promocyjnych oraz szeroko pojętej reklamy.

PIAP chce dać impuls do pobudzenia reklamowego branży po okresie zamrożenia spowodowanego pandemią. Koncepcja wyłoniona w konkursie wykreuje kampanię inspirującą marketingowców do wykorzystania upominków reklamowych w aktywnościach promocyjnych. Jury konkursu, w składzie: członkowie Zarządu PIAP (Prezes, 2 Wiceprezesów, 5 Członków Zarządu) oraz dwóch ekspertów niezależnych: Maciej Tesławski oraz Karol Kieżel wyłonili następujących laureatów konkursu:

I miejsce: THE RANGE Radosław Kuleszewicz
II miejsce: Ideo Force Sp. z o.o.
III miejsce: Texet Poland Sp.z o.o.

Wszystkim laureatom i uczestnikom konkursu składamy serdeczne gratulacje i podziękowania!

Zwycięska koncepcja będzie realizowana w kampanii PIAP na przełomie 2020/2021 roku.


ZOBACZ NAJLEPSZY DŁUGOPIS TEGO MIESIĄCA

Długopis STARTER do nauki pisania

2,45

Cechy:

  • profilowany uchwyt
  • wkład wymienny, niebieski 1mm
  • zawieszka ozdobna


 

 

Odsłony: 4628