Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Branżowe organizacje członkowskie pozwalają konsolidować się w grupy firmom, które następnie mogą wywierać wpływ na istotne rzeczy dla branży.  Jedną z takich organizacji jest PIAP i w tej grupie nie powinno zabraknąć firmy GHIMEL , biura przedstawicielskiego na Polskę jednego z największych europejskich dystrybutorów artykułów promocyjnych firmy SIPEC SpA z Włoch.

- Otwarcie biur pozwoli polskim agencjom reklamowym na łatwiejszy dostęp do produktów marki SIPEC , a tym samym możliwość poszerzenia swojej oferty – mówi Rafał Gromelski właściciel firmy GHIMEL.

Firma GHIMEL jest wyłącznym przedstawicielem firmy SIPEC SpA z siedzibą w Mediolanie na Polskę. SIPEC to jeden z czołowych dostawców produktów reklamowych w Europie. Firma posiada dział zakupów  w Chinach, który pozwala na kontrolę procesu produkcji oferowanych artykułów, a także dzięki niemu ma bezpośredni dostęp do nowych i intersujących produktów, które następnie trafiają do wydawanego co roku katalogu. Prezentowana oferta to przekrój wszystkich podstawowych grup produktów oferowanych na rynku reklamowym przeznaczonych do znakowania. Bogata oferta oraz konkurencyjne ceny  są jednymi z wielu atutów dystrybutora. Dostawy na terenie Europy są realizowane z dwóch magazynów mieszczących się na terenie Włoch. W celu usprawnienia obsługi klientów z Polski firma SIPEC  zdecydowała się na otworzenie biura handlowego w Warszawie i w tym celu została powołana firma GHIMEL, prowadzona przez Rafała Gromelskiego, której zadaniem będzie realizacja zleceń oraz obsługa sprzedażowa klientów. Zarówno firma SIPEC jak i GHIMEL  obsługują wyłącznie agencje reklamowe i inne podmioty pośredniczące w obrocie produktami reklamowymi. 

Polska Izba Artykułów Promocyjnych jest organizacją zrzeszającą przedsiębiorców z branży artykułów promocyjnych. Ma ona na celu reprezentowanie i dbanie o interesy tych firm. Jest organizacją konsolidującą branżę, partnerem do rozmów z decydentami kształtującymi zewnętrzne warunki funkcjonowania, organizatorami targów i mediów. Izba jest partnerem do kontaktów z podobnymi stowarzyszeniami z innych krajów. Obecnie PIAP wraz z Członkami Założycielami liczy 140 firm Członkowskich. Liczba ta rośnie w ostatnich miesiącach w związku z aktywizacją działań marketingowo-promocyjnych Izby.

 

Wybrane ogłoszenia

Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Teczka wolnostojąca z 13 przegródkami.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Różne kształty, żywe kolory.
Nowa na polskim rynku oferta zakreślaczy.
Pudełko zawierające 12 kolorowych kredek z wymazyw ...
Polska marka artykułów czyszczących.
Recenzja stworzona przez Olę z : https://www.faceb ...
Nowość marki RAPESCO.
Totalny hit tego roku.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Stres przyczyną 60 proc. nieobecności w pracy.

    Eksperci alarmują, że ponad połowa nieobecności pracowników może być spowodowana nadmiernym stresem. W Europie straty przedsiębiorstw z tego powodu szacowane są na 617 mld euro rocznie. Do najczęstszych czynników stresogennych zaliczane są m.in. nadmiar obowiązków i duże oczekiwania przełożonych. Osoby przeciążone i nieradzące sobie ze stresem w pracy są mniej efektywne i częściej popełniają błędy, co przekłada się na kondycję firm i niższe PKB krajów europejskich. Dlatego pracodawcy powinni wspierać pracowników w radzeniu sobie ze stresem.

    Więcej…  
  • Ministerstwo Finansów po raz kolejny negatywnie rozpatrzyło postulaty Izby!

    PIAP wraz Kancelarią TAX-LEX w styczniu 2020 roku w swoim piśmie zarekomendował Ministerstwu Finansów zmiany, dotyczące między innymi zniesienia obowiązku prowadzenia ewidencji upominków reklamowych. Ministerstwo odniosło się do przedstawionych rozwiązań, niestety odpowiedź była negatywna. Swoją decyzję MF argumentuje m.in. zbyt dużymi kosztami dla budżetu Państwa, ryzykiem powstania „dziur w prawie” wykorzystywanych przez przedsiębiorców oraz obecną sytuacją związaną z pandemią COVID-19.

    Więcej…