Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Coraz trudniejszy wybór rzetelnych partnerów biznesowych sprawia, że klienci poszukują dodatkowych poświadczeń solidności firm, z którymi podejmują współpracę. Przyglądają się im coraz uważniej, zanim podejmą decyzję. Opierają się na zebranych opiniach, referencjach, doświadczeniu, brakuje jednak mocnego głosu niezależnej organizacji, który byłby wiarygodną rękojmią rzetelności. 

PIAP, jako organizacja branżowa, może stać się właśnie obiektywnym poręczycielem uczciwości i sumienności agencji reklamowych. Zrodził się pomysł ich weryfikacji oraz przyznawania Certyfikatu Rekomendowana Agencja Reklamowa. Program na szansę stać się respektowanym przez klientów końcowych gwarantem bezpiecznej współpracy. 

Certyfikaty przyznawane są najlepszym agencjom reklamowym Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych, które m.in potwierdzają swoją uczciwość poprzez wzorowe wykonanie usług, ich jakość i terminowość oraz rzetelność w stosunku do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych. PIAP, jako organizacja bezpośrednio współpracująca z agencjami reklamowymi, może bezstronnie oceniać ich niezawodność na rynku oraz jako członka Izby.

- Pragniemy wspierać agencje reklamowe, które świadczą usługi na najwyższym poziomie. Chcemy tym samym uhonorować przedsiębiorców, którzy dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu solidnie wykonują swoje usługi i sprzedają produkty najwyższej jakości ? mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP.

Odsłony: 3511