Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

XI-sta edycja targów RemaDays 2015 za nami - jak było i czy nadal warszawskie spotkanie cieszy się tak dużym zainteresowaniem - o tym rozmawiamy z wystawcami oraz uczestnikami targów.

Nasza redaktor naczelna od samego początku istnienia targów RemaDays uczestniczy w nich aktywnie. Na początku jako wystawca, potem jako redaktor i baczny obserwator ich rozwoju. Nie ma co ukrywać - to jedno z nielicznych tak chętnie i licznie odwiedzanych wydarzeń branżowych. Doceniane zarówno przez firmy z branży reklamowej jak i producentów i importerów artykułów papierniczo-biurowo-szkolno-zabawkarskich.

To idealne miejsce do spotkań niemalże wszystkich największych firm i przedstawicieli instytucji ich reprezentujących. Jedną z nich jest bardzo aktywnie działająca Izba Artykułów Promocyjnych - PIAP, która podczas minionych targów zaprezentowała kolejną edycję katalogu PIAP.

- 8-edycja Katalogu PIAP cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem wśród zwiedzających. Firmy bardzo chętnie korzystają z katalogu PIAP, w którym mogą znaleźć specjalistów z branży artykułów reklamowych. Nasze firmy członkowskie coraz częściej otrzymują za jego pośrednictwem zapytania ofertowe zarówno krajowe jak i zagraniczne, co nas niezmiernie cieszy. Firmy, które są Członkami PIAP, a które z różnych względów nie wystawiają się na targach branżowych mogą liczyć na aktywną promocję za pośrednictwem Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych i publikacji Katalogu PIAP- mówi Katarzyna Wojniak Dyrektor Biura Zarządu PIAP .

Na potrzeby promocji Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych podczas targów RemaDays 2015 firmy Członkowskie PIAP: Asgard, Artystik Poland Group, AWIH, Guapa, Gift Star, Expen, Inspirion Polska, Gadget Advertising Ideas, Happy Gifts, Jaguar Tomasz Chwiłowicz, Macma Polska, Maxim, Mart, Raster, Trober Polska oraz Waza, przekazały upominki reklamowe, które stały się niezbędnym narzędziem promocji Izby podczas wydarzenia RemaDays 2015. 

W trakcie targów RemaDays 2015 Polska Izba Artykułów Promocyjnych już po raz piąty była także organizatorem Wieczoru Branżowego dla Członków PIAP, który stał się doskonałą okazją do spotkań i rozmów biznesowych pomiędzy dostawcami PIAP a agencjami reklamowymi zrzeszonymi w Izbie. Frekwencja uczestników dopisała również w tym roku, a spotkanie umożliwiło integrację firm Członkowskich. Wieczór Branżowy PIAP odbył się 5.02.2015 w Restauracji Warszawski Dzień Wine Room. Gospodarzami imprezy były firmy: Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Axpol Trading, Inspirion Polska, CiTRON EUROPEAN USB WAREHOUSE, Jaguar Tomasz Chwiłowicz, Macma Polska, Texet Poland, RITF advnet Polska oraz Brandfathers Group.

 

O komentarze na temat XI edycji targów RemaDays poprosiliśmy także przedstawicieli naszej branży. 

Wśród naszych rozmówców znaleźli się:

- wieloletni Prezes IPBBS - Wiesław Kozanecki,

- właściciel firmy Multi - Tomasz Siekierski,

- Marketing Manager w firmie iDrops,

- Dyrektorem w firmie Antalis - Dariuszem Korzeniowskim oraz

- Spesjalistą ds Sprzedaży w firmie Sox

 


 


Targi Reklamy i Poligrafii RemaDays Warsaw to świetna okazja na wyróżnienie oraz promocję najlepszych firm w jej poszczególnych sektorach. Do tego celu służy odbywający się Konkurs "Korony Reklamy?, który rozpoczął się 2 listopada 2014 i przeprowadzany jest przez firmę GJC Inter Media ? organizatora targów RemaDays Warsaw 2015 oraz przez Program SWB - Solidni w Biznesie. 

Uprawnionymi do wzięcia udziału w rywalizacji są Wystawcy X edycji targów RemaDays 2015 oraz Partnerzy Programu SWB - Solidni w Biznesie. Głosowanie odbyło się w styczniu 2015 za pośrednictwem unikalnych linków rozesłanych do firm z branży, a finał konkursu i wręczanie nagród nastąpił pierwszego dnia targów, 5 lutego o godz. 14.00 podczas drugiego dnia targów RemaDays.

W kategorii Producent upominków reklamowych:

I miejsce: MAXIM ZBIGNIEW KACZOR

II miejsce: CITRON EUROPEAN USB WAREHOUSE

III miejsce: JAGUAR TOMASZ CHWIŁOWICZ

 

Wyróżnienia:

- AXXEL SP. Z O.O.

- GRATISOWNIA.PL

- VIPERPRINT .

 

W kategorii Importer upominków reklamowych:

I miejsce: ASGARD SP. Z O.O.

II miejsce: MACMA POLSKA SP. Z O.O.

III miejsce: AXPOL TRADING SP. Z O.O. SP. K.

 

Wyróżnienia:

- AVALON SPORTSWEAR

- "PCM" SP. Z O.O. EASY GIFTS SP. K.

- JETT STUDIO SP. Z O.O.

 

W kategorii Agencja reklamowa:

I miejsce: FIORI AGENCJA REKLAMOWA

II miejsce: BTL FORMS EFFECTIVE ADVERTISING

III miejsce: ANB SP. Z O.O. HOUSE OF GIFTS

 

Wyróżnienia:

- AGENCJA PROMOCYJNA STYLLE

 

W kategorii Out&Indoor:

I miejsce: TENT GRUPA SP. Z O.O.

II miejsce: ADSYSTEM SP. Z O.O.

III miejsce: ULTIMA DISPLAYS SP. Z O.O.

 

Wyróżnienia:

- KENTO OBSŁUGA AGENCJI REKLAMOWYCH

- POP TIME SP. Z O.O.

- STUDIO55 SP. Z O.O

 

W kategorii Technology:

I miejsce: PLASTICS GROUP SP. Z O.O.

II miejsce: FASTCOM SYSTEMY LASEROWE

III miejsce: RODAN AGENCJA REKLAMOWA SP. Z O.O. SP. K.

 

Wszystkim zwycięzcom gratulujemy!

Wybrane ogłoszenia

Dla chłopca i dziewczynki
Nowość w ofercie Rafcom.
Książeczka idealna dla małych i dużych modniś. ...
Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Dostępny w 7 kolorach.
Piórnik z kolekcji Coca-Cola do zadań specjalnych ...
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Idealne dla domowych artystów.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • 10 strategii rozwoju dla twojej firmy biuroserwisowej

    W dzisiejszym dynamicznym świecie biznesu, utrzymanie konkurencyjności i ciągłe dążenie do rozwoju są kluczowe dla sukcesu. Szczególnie istotne jest to, gdy firma znajduje się na już doskonałej pozycji na rynku, ale właściciele pragną osiągnąć jeszcze więcej. Dlatego też, w tym artykule przedstawimy praktyczne i inspirujące pomysły na dywersyfikację działalności, poszukiwanie nowych możliwości oraz wykorzystanie potencjału rozwojowego w sposób, który nie tylko przyniesie sukces, ale również zapewni satysfakcję z osiągniętych rezultatów. Przejrzyjmy więc razem te 10 strategii, które mogą przekształcić Twoją firmę biurową i otworzyć nowe horyzonty sukcesu.

    Więcej…  
  • Sieć - zagrożeniem dla dziecka czy rodzica?

    Dzieci o wiele lepiej oceniają swoją znajomość Internetu i komputerów, niż dorośli. 2/3 z nich przyznaje, że zdarza im się pomagać rodzicom w obsłudze komputera lub urządzenia mobilnego. Aż 80% rodziców nie zainstalowało na urządzeniu mobilnym swojego dziecka oprogramowania chroniącego przed zagrożeniami. To znak, że większość rodziców może nie mieć wystarczającej świadomości o pułapkach w sieci. Jak chronić dzieci przed wirtualnymi zagrożeniami?

    Więcej…