Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

26 listopada br. odbędzie się kolejny już w historii polskiego handlu Black Friday. Z kolei 29 listopada jego internetowy odpowiednik, czyli Cyber Monday zawładnie internetem. Można się spodziewać, że w tych dniach wielu łowców okazji rzuci się w wir zakupów. Dlatego warto się do tego przygotować.

Nasza branża chcąc dorównać trendom także przygotowuje się do tego dnia.

Firma Tierra Group już od początku "czarnego" tygodnia rozsyłała do klientów mailingi informujące o "czarnej promocji" (grafika poniżej).

 

 

Także nasz portal przygotował akcję dla każdej firmy.

Przez najbliższe 3 dni (23-27.11.2021 roku) każda firma, która zdecyduje się na akcję informacyjną na naszej stronie oraz za pośrednictwem scanner-owych mediów społecznościowych otrzyma jednorazowy rabat za kampanię reklamową. 

Akcja dotyczy zarówno artykułów prasowych, prezentacji produktów, wywiadów i konkursów. Każda z tych aktywności w tym okresie dostępna będzie w cenie 100 zł netto/ sztukę. Szczegóły umieszczany pod linkiem: https://www.scanner.com.pl/chill-out/885-czarny-piatek-w-redakcji-scann-r 

Internet, poczta e-mail obecnie zasypywana jest różnymi ofertami. Pamiętajmy jednak, aby uważać na firmy, które Black Friday wykorzystują do małych oszustw. Sprawdźcie listę najczęstszych "chwytów" tego okresu.

 

WARTO BACZNIE UWAŻAĆ NA:

Żonglerkę cenami ? czyli stwarzanie pozoru, że promocja jest atrakcyjna poprzez podnoszenie cen kilka dni wcześniej, by tuż przed słynnym świętem zakupowym je obniżyć.

Promocyjne ?przynęty? ? czyli zachęcanie rzekomo wysoką obniżką do zakupu różnych artykułów, podczas gdy w rzeczywistości promocja dotyczy jedynie wybranych produktów. Klient widzi informację ?drugi produkt za -50%?, po czym okazuje się, że chodzi wyłącznie o towary konkretnej marki a nie cały asortyment sklepu.

Niejasne naliczanie rabatów ? zamiast deklarowanej wysokiej obniżki ceny, klient otrzymuje mniejszy upust.

Anulowanie opłaconych zamówień ? najczęściej z powodu ?błędu systemu?.
Odsłony: 4166