26 listopada br. odbędzie się kolejny już w historii polskiego handlu Black Friday. Z kolei 29 listopada jego internetowy odpowiednik, czyli Cyber Monday zawładnie internetem. Można się spodziewać, że w tych dniach wielu łowców okazji rzuci się w wir zakupów. Dlatego warto się do tego przygotować.
Nasza branża chcąc dorównać trendom także przygotowuje się do tego dnia.
Także nasz portal przygotował akcję dla każdej firmy.
Przez najbliższe 3 dni (23-27.11.2021 roku) każda firma, która zdecyduje się na akcję informacyjną na naszej stronie oraz za pośrednictwem scanner-owych mediów społecznościowych otrzyma jednorazowy rabat za kampanię reklamową.
Akcja dotyczy zarówno artykułów prasowych, prezentacji produktów, wywiadów i konkursów. Każda z tych aktywności w tym okresie dostępna będzie w cenie 100 zł netto/ sztukę. Szczegóły umieszczany pod linkiem: https://www.scanner.com.pl/chill-out/885-czarny-piatek-w-redakcji-scann-r
Internet, poczta e-mail obecnie zasypywana jest różnymi ofertami. Pamiętajmy jednak, aby uważać na firmy, które Black Friday wykorzystują do małych oszustw. Sprawdźcie listę najczęstszych "chwytów" tego okresu.
WARTO BACZNIE UWAŻAĆ NA:
Żonglerkę cenami ? czyli stwarzanie pozoru, że promocja jest atrakcyjna poprzez podnoszenie cen kilka dni wcześniej, by tuż przed słynnym świętem zakupowym je obniżyć.
Promocyjne ?przynęty? ? czyli zachęcanie rzekomo wysoką obniżką do zakupu różnych artykułów, podczas gdy w rzeczywistości promocja dotyczy jedynie wybranych produktów. Klient widzi informację ?drugi produkt za -50%?, po czym okazuje się, że chodzi wyłącznie o towary konkretnej marki a nie cały asortyment sklepu.
Niejasne naliczanie rabatów ? zamiast deklarowanej wysokiej obniżki ceny, klient otrzymuje mniejszy upust.
Anulowanie opłaconych zamówień ? najczęściej z powodu ?błędu systemu?.