Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Kolejna 'gwiazda' w ofercie firmy SADPEX.

Polecamy

Kredki Colorpeps Monster trójkątne 24 kol MAPED

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Za nami 10. edycja ogólnopolskiego plebiscytu popularności „Laur Konsumenta 2015”. Liderem jakości w kategorii „Materiały ekploatacyjne do drukarek” okazała się marka ActiveJet, która już po raz siódmy z rzędu zdobyła Złoty Laur Konsumenta. W głosowaniu przyznano jej 54% głosów – to aż o ponad 40% głosów więcej od marek uplasowanych na drugim i trzecim miejscu.

Laur Konsumenta to największy sondaż w kraju, który już od 10 lat wskazuje najpopularniejsze marki cieszące się największym zaufaniem klientów. Jego główną wartość stanowi przede wszystkim potwierdzenie dobrej opinii Polaków o produkcie, firmie czy usłudze. Tegoroczne głosy zbierane były za pośrednictwem ponad 1000 portali, m.in. spółki Agora S.A., Dziennika Gazety Prawnej i mediów regionalnych. Dodatkowo, głosowanie odbywało się telefonicznie oraz na stronie internetowej projektu Laur Konsumenta.  Liczba wyświetleń w kategorii materiały ekploatacyjne do drukarek wyniosła aż ponad 3 mln, co zapewnia bardzo dużą wiarygodność w ocenach konsumentów.

- Główna nagroda w plebiscycie konsumenckim to ukoronowanie naszej pracy nad doskonaleniem oferowanych produktów. Marka ActiveJet okryła się siedmiokrotnym złotem w jednym z najważniejszych dla nas konkursów, w którym w jury zasiadają klienci. To wiarygodne odzwierciedlenie sytuacji rynku materiałów eksploatacyjnych, na którym utrzymujemy status lidera. Regularnie poszerzamy portfolio produktowe dostosowując się do aktualnych potrzeb klientów, a badania konsumenckie stanowią dla nas poważne testy, które jak dotąd zdajemy na najwyższym poziomie  – powiedział Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu Action S.A. ds. marki ActiveJet.


Marka ActiveJet należy do notowanej od 2006 r. na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie spółki ACTION SA - jednego z największych dystrybutorów sprzętu komputerowego w Polsce, obecnego na rynku od ponad 20 lat. Z raportu przygotowanego przez PART IT Reseller ActiveJet to najpopularniejsza marka alternatywnych atramentów i tonerów w Polsce (wyniki badań przeprowadzonych w latach 2012-2013). Swoją renomę zdobyła właśnie głównie dzięki znakomitej jakości tuszy i tonerów oraz pozostałym materiałom eksploatacyjnym i biurowym, jakie wprowadziła na polskim rynku. Produkty ActiveJet zwyciężyły w wielu testach jakości przeprowadzanych przez niezależne laboratoria oraz uzyskały liczne certyfikaty, m.in. GRCI, IPL RIT (Imaging Products Laboratory).  Materiały alternatywne do urządzeń drukujących marki ActiveJet posiadają certyfikaty jakości ISO 9001:2008 i ISO 14001:2004 wydane przez BSI Group Polska oraz certyfikat zgodności M+T wydany przez TÜV Rheinland Polska. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku gama produktowa uległa rozszerzeniu na nowe grupy ActiveJet Energy i Akcesoria. ActiveJet Energy ma w swojej ofercie zarówno świetlówki energooszczędne, jak i LEDowe – alternatywne dla tradycyjnych żarówek źródła światła. Marka ActiveJet od wielu lat intensywnie uczestniczy w promocji polskiego sportu. W latach 2012-2013 widoczna była jako główny sponsor Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa. Od 2014 r. jest sponsorem tytularnym własnej zawodowej grupy kolarskiej ActiveJet Team. 

Przyznane tytuły ActiveJet w prestiżowych konkursach za najwyższą światową jakość produktów:

2014 – Lider Dekady, Złoty AS IT, Konsumencki Lider Jakości, Laur Konsumenta

2013 – Złoty Laur Klienta, Top Marka, Złoty AS IT, Studencka Marka Roku, I miejsce w teście alternatywnych  tuszów miesięcznika PC World

2012 – Konsumencki Lider Jakości, Złoty Laur Klienta, Top Marka, I miejsce w teście alternatywnych tuszów miesięcznika PC World, Srebrny Laur Klienta jako wyróżnienie dla materiałów oświetleniowych ActiveJet

2011 – Złoty Laur Klienta, Top Marka, Polska Jakość 

2010 – Złoty Laur Klienta

2009 – Jakość Roku, Złoty Laur Klienta

2008 – Jakość Roku 

2007 – Jakość Roku, Lider Marki

Więcej informacji na: www.activejet.pl 

 

Wybrane ogłoszenia

najwyższej jakości dziurkacz biurowy do użytku pro ...
Produkt wielokrotnego użytku.
Podręczny zestaw notesów i zakładek marki d.rect. ...
EDYCJA CHILDREN OF THE WORLD.
Maseczka ochronna 2 warstwowa z fizeliny
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
OBROTOWA GUMKA SZKOLNA ZENOA MAPED
Nowe tonery do drukarek Canon.
Kredki woskowe do różnych powierzchni
Idealny dla kobiety.
Przepiękne ręcznie malowane torebki okolicznościow ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Nowa marka w ofercie firmy Panta Plast

    Rok 2020 to niezaprzeczalnie rok dużych rewolucji w firmie Panta Plast. Polski producent od kilku ostatnich lat skupia swoje siły dość mocno nie tylko na samej produkcji ale i dystrybucji, tym samym wprowadzając do swojego asortymentu kolejne znane marki. Z przyjemnością informujemy, że w dniu 15-01-2020 r. firma Panta Plast sp. z o. o. po raz kolejny rozszerzyła swoją ofertę. 

    Więcej…  
  • Zwiększone moce produkcyjne, większa elastyczność produktowa i niższa emisja CO2 ...

    Arctic Paper zakończył inwestycję o wartości 10 mln EUR w papierni w Kostrzynie. W jej efekcie wydajność maszyny papierniczej MP1 zwiększyła się o 30 000 ton rocznie, a portfolio produktów zostało rozszerzone. Inwestycja została w całości sfinansowana przez Europejski Bank Odbudowy i Rozwoju (EBOR).

    Więcej…