Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Regularne testy alternatywnych materiałów eksploatacyjnych pomagają użytkownikom w wyborze odpowiedniego produktu do swojego urządzenia. Tym razem laboratorium redakcji PC Format wzięło pod lupę alternatywę do drukarek atramentowych. W wyniku testów okazało się, że kartridże ActiveJet AH-300CRH oraz AH-300BRH do drukarki HP Deskjet F4272 sprawdziły się zdecydowanie najlepiej. 

Testy zostały przeprowadzone na drukarkach trzech wiodących producentów: Brother, Canon oraz HP. Oprócz kartridżów ActiveJet przetestowano rozwiązania oferowane przez markę Asarto, a także PRINTT. Co ciekawe w teście uwzględniono także oryginalne materiały eksploatacyjne. Sam test obejmował sprawdzenie wydajności (pojemności) kartridżów z tuszem, a także jakości wydruku. Testy wydajności przeprowadzono na dokumencie testowym ISO 24712 drukując setki jego kopii, aż do wyczerpania tuszu. Test jakości został przeprowadzony z użyciem zdjęć oraz planszy testowej, a wydruki były robione na papierze fotograficznym oraz zwykłym. 

 

Tusze ActiveJet z serii 300XL okazały się jedynymi pewnymi, niezawodnymi materiałami do drukarki HP. Ich realna wydajność jest zbliżona do wydajności oryginalnych materiałów XL, ale są znacząco tańsze, dzięki czemu koszt druku jest zbliżony o około 40 procent.

PC Format, 11/2015

 

Materiały zostały poddane wymagającym testom i okazało się, że tusze ActiveJet z serii 300XL są jedynymi niezawodnymi materiałami do drukarki HP. 

Ich wydajność jest zbliżona do wydajności oryginalnych materiałów XL ? przy tym wskazano, że są jednak o wiele tańsze. Jakość wydruku w niczym nie ustępuje oryginałowi. Koszt druku natomiast wynosi niecałe 30 groszy za stronę A4.

- Cieszymy się, że nasze produkty są popularne i uznawane nie tylko wśród klientów, ale także ekspertów z branży. Wychodzimy z założenia, że to co robimy ? robimy dobrze i powtarzalnie. Dbamy o jakość naszych produktów i usług, co ma wymierne przełożenie w wyróżnieniach rynku. ? komentuje Rafał Ornowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marki w ACTION S.A.


Marka ActiveJet należy do notowanej od 2006 r. na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie spółki ACTION SA - jednego z największych dystrybutorów sprzętu komputerowego w Polsce, obecnego na rynku od ponad 20 lat. Z raportu przygotowanego przez PART IT Reseller ActiveJet to najpopularniejsza marka alternatywnych atramentów i tonerów w Polsce (wyniki badań przeprowadzonych w latach 2012-2013). Swoją renomę zdobyła właśnie głównie dzięki znakomitej, jakości tuszy i tonerów oraz pozostałym materiałom eksploatacyjnym i biurowym, jakie wprowadziła na polskim rynku. Produkty ActiveJet zwyciężyły w wielu testach jakości przeprowadzanych przez niezależne laboratoria oraz uzyskały liczne certyfikaty, m.in. GRCI, IPL RIT (Imaging Products Laboratory). Materiały alternatywne do urządzeń drukujących marki ActiveJet posiadają certyfikaty jakości ISO 9001:2008 i ISO 14001:2004 wydane przez BSI Group Polska oraz certyfikat zgodności M+T wydany przez TÜV Rheinland Polska. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom rynku gama produktowa uległa rozszerzeniu na nowe grupy ActiveJet Energy i Akcesoria. ActiveJet Energy ma w swojej ofercie zarówno świetlówki energooszczędne, jak i LEDowe ? alternatywne dla tradycyjnych żarówek źródła światła. Marka ActiveJet od wielu lat intensywnie uczestniczy w promocji polskiego sportu. W latach 2012-2013 widoczna była jako główny sponsor Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa. Od 2014 r. jest sponsorem tytularnym własnej zawodowej grupy kolarskiej ActiveJet Team. 

Przyznane tytuły ActiveJet w prestiżowych konkursach za najwyższą światową jakość produktów:

2015 ? Konsumencki Lider Jakości

2014 ? Lider Dekady, Złoty AS IT, Konsumencki Lider Jakości, Laur Konsumenta

2013 ? Złoty Laur Klienta, Top Marka, Złoty AS IT, Studencka Marka Roku, I miejsce w teście alternatywnych  tuszów miesięcznika PC World

2012 ? Konsumencki Lider Jakości, Złoty Laur Klienta, Top Marka, I miejsce w teście alternatywnych tuszów miesięcznika PC World, Srebrny Laur Klienta jako wyróżnienie dla materiałów oświetleniowych ActiveJet

2011 ? Złoty Laur Klienta, Top Marka, Polska Jakość 

2010 ? Złoty Laur Klienta

2009 ? Jakość Roku, Złoty Laur Klienta

2008 ? Jakość Roku 

2007 ? Jakość Roku, Lider Marki

Więcej informacji na: www.activejet.pl 

Odsłony: 2553