Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Na każdą okazję.

Polecamy

Dla pasjonatów pięknych widoków.

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Budowanie wizerunku firmy polega na umiejętnym prowadzeniu biznesu zgodnie z założoną koncepcją przedsiębiorstwa, która pozwala ukształtować szereg pozytywnych skojarzeń w świadomości jej odbiorców oraz zbudować długotrwałe relacje z klientami i partnerami biznesowymi. Jaką rolę odgrywają gadżety w budowaniu wizerunku firmy?

Wiele firm decydując się na promocję swojej działalności stawia na reklamę masową, czyli taką, która dociera do wielu odbiorców jednocześnie. W tym celu wykorzystują potencjał jaki daje telewizja, radio i prasa, zapominając jednocześnie o tym, jak ważną rolę w budowaniu wizerunku firmy stanowi indywidualne podejście do klienta. Tymczasem, statystyczny Polak obcujący z reklamą, skupia na niej swoją uwagę nie dłużej niż trzy sekundy i w niedługim czasie o niej zapomina. W tym kontekście, gadżety firmowe dedykowane poszczególnym odbiorcom, odgrywają istotną rolę w budowaniu wizerunku firmy. Jaką rolę pełnią gadżety firmowe? Gadżety pełnią ściśle określone funkcje w prowadzeniu działalności i budowaniu wizerunku firmy.

Po pierwsze, stanowią jedno z najbardziej skutecznych narzędzi wspierających sprzedaż. Klient, który ma do wyboru dwie bardzo podobne do siebie oferty, zawsze zdecyduje się na taką, z której będzie mógł czerpać dodatkowe korzyści, nawet jeżeli będzie to niewielki upominek od firmy. Po drugie, za pomocą gadżetów buduje się rozpoznawalność marki – klient, korzystający z upominków oferowanych przez firmę takich jak długopis, czy kubek z logo, znacznie częściej będzie obcował z marką, która w ten sposób skuteczniej zostanie utrwalona w jego świadomości. Po trzecie, gadżety firmowe przyciągają uwagę klientów. Przedsiębiorstwa, które dystrybuują własne gadżety szybko zyskują rozpoznawalność i przyciągają osoby, które w żaden inny sposób nie trafiłyby na ich ofertę – wylicza Monika Glegoła, współorganizatorka targów Gift Show Poland, jednego z największych wydarzeń branży upominkowej w Polsce.


 Sybskrybuj nowy kanał na Youtube

 


Upominki firmowe pełnią jeszcze jedną istotną funkcję: sprawiają, że oferta przedsiębiorstwa staje się dla jej odbiorców atrakcyjniejsza z tego względu, że oferowane produkty bardzo często oceniane są przez pryzmat przyjaznej marki. Korzyści płynące z wprowadzenia gadżetów do oferty firmy Zdarza się, że właściciele firm nie dostrzegają ważnej funkcji, jaką pełnią gadżety marketingowe w budowaniu pozytywnych relacji w otoczeniu przedsiębiorstwa i często uznają je ze niepotrzebny wydatek.

Obdarowanie klienta nawet niewielkim gadżetem z logo, takim jak długopis, czy pendrive, może zadecydować o losach ich dalszej współpracy. Dla klienta jest to bowiem sygnał, że przedsiębiorstwo nie jest nastawione na szybki zysk, ale dba o ich wzajemne relacje i jest skłonne w nie inwestować. Świadomi tego klienci znacznie częściej decydują się na ponowne skorzystanie z usług firmy oraz chętniej polecają ją znajomym, a to już przekłada się na jej bezpośrednie korzyści, czyli zwiększenie sprzedaży oraz rozpoznawalności marki – mówi Monika Glegoła, współorganizatorka targów Gift Show Poland.

W jaki sposób można wykorzystać gadżety firmowe? Gadżety firmowe najczęściej podarowywane są klientom stale korzystającym z usług firmy lub dokonującym zakupów za określoną kwotę. Inną możliwością wykorzystania upominków firmowych jest okres przedświąteczny, kiedy duża liczba przedsiębiorstw decyduje się na przesłanie kartek z życzeniami swoim klientom lub partnerom biznesowym. Życzenia świąteczne warto uzupełnić o upominek firmowy, który będzie przypominał odbiorcy o miłym geście.

Gadżety doskonale sprawdzają się także podczas wydarzeń promocyjnych przedsiębiorstwa oraz targów, kiedy firma przedstawia swoją ofertę – upominek w torbie na pewno zachęci jej odbiorców do zapoznania się z propozycją firmy, a nawet skorzystania z niej – dodaje Monika Glegoła, współorganizatorka targów Gift Show Poland. 


REKLAMA

 

Wybrane ogłoszenia

Na każdą okazję.
Alpino Experience Dual Artist 12 kolorów
Nowość w ofercie Rafcom.
Cienkopis do szkiców, pisania i kreślenia
Szeroka oferta graficzna.
Elegancko kieszonkowy kalendarz.
Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Wesołe, miłosne o wersja "zrobione".
Recenzja stworzona przez Olę z : https://www.faceb ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • W maju wystartowała ulga na zakup kasy fiskalnej

    Nowe rozporządzenie z dnia 30.04.2019 r. w Dz. U. z 2019 r. poz. 820 i rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 29.04.2019 r. w sprawie odliczania lub zwrotu kwot wydatkowanych na zakup kas rejestrujących oraz zwrotu tych kwot przez podatnika skutkowały w zmianach przepisów w ustawie o VAT wprowadzających kasy online. 

    Więcej…  
  • Sezon targowy A.D. 2019

    Nowy rok, nowe plany. Nowe plany, nowe terminy targów. Mimo wielu negatywnych głosów o sensowności tego typu spotkań, kontraktacje w branży chyba nigdy nie znikną z rynku. Dopóki dostawcy będą płacić za stoiska - dopóty hurtownie i biuroserwisy będą planować kolejne eventy. Gdzie w tym roku się spotkamy i kogo będzie można spotkać - prezentujemy w naszym zestawieniu.

    Więcej…