Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Kolejna nowość w ofercie firmy SADPEX.

Polecamy

Kredki Cricco to absolutny niezbędnik każdego dziecka.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

BajkOLAndia to wydarzenie, które łączy ludzi niezależnie od sytuacji majątkowej, statusu społecznego, czy, w przypadku firm - branży. Wszystkim przyświeca wspólny cel - podarowanie cząstki siebie innym. Ideę BajkOLAndii najlepiej oddają słowa pomysłodawczyni i organizatorki akcji, Aleksandry Mikołajczyk: "Najważniejszym założeniem BajkOLAndii jest szeroko rozumiane łączenie - łączenie poprzez integrację dzieci chorych ze zdrowymi, spotkanie ludzi biznesu i showbiznesu, firm o różnych profilach. Tworzymy razem coś naprawdę niezwykłego. Coś, co czyjś dzień czyni wyjątkowym".

W tym roku nasz magazyn już po raz 3 wspiera inicjatywę i razem z Organizatorką promuje pomaganie innym. Minione edycje poparło także wiele znakomitych osobowości, firm czy fundacji, między innymi: Fundacja Jolanty Kwaśniewskiej „Porozumienie bez barier”, Fundacja „Sztuka leczy”, a także Fundacja „Mam serce”. W 2014 roku do BajkOLAndii przyłączyła się Fundacja „Przyjaciółka”. Szczególnie istotne było związanie się akcji z Centrum Zdrowia Dziecka. Współpraca z tą instytucją zaczęła się w poprzednim roku, kiedy do BajkOLAndii dołączyła też Fundacja "Kreatywny Instytut Promocji Idei". Tegoroczną, jubileuszową edycję eventu organizują wspólnie Fundacja „Magia Sztuki” i Fundacja "Serce Dziecka", przy wciąż trwającym wsparciu Centrum Zdrowia Dziecka.


BAJKOLANDIA 2015


Jak w poprzednich latach, tak i w tym, dzieci nie tylko są odbiorcami całego wydarzenia, ale przede wszystkim jego współtwórcami. To specyfika całej akcji. Chodzi przecież o to, by zaktywizować najmłodszych i poprzez wspólną zabawę - pomagać. Ważna jest integracja dzieci chorych ze zdrowymi, zatarcie granic między światem zewnętrznym a szpitalną rzeczywistością. Śmiało można powiedzieć, że niwelowanie barier bez zaangażowania najmłodszych nie byłoby możliwe.

Tegoroczna akcja będzie miała wyjątkowo modny charakter. Do akcji przyłączyła się marka ubrań i butów dla najmłodszych COOL CLUB, dostępna wyłącznie w sklepach sieci SMYK, której ubrania zaprezentują mali modelki i modele podczas pokazu mody. Wydarzenie otworzy koncert gwiazd programu "Twoja Twarz Brzmi Znajomo", w którym wystąpią Artur Chamski, Maria Tyszkiewicz i Jurek Grzechnik. Nie będzie to jednak jedyny artystyczny akcent. Zaproszeni goście wraz z Aleksandrą Mikołajczyk i dziećmi zmierzą się z teatralną interpretacją "Ptasiego radia" w ramach krótkiej improwizacji.

Oczywiście, to nie wszystko! Na podopiecznych Centrum Zdrowia Dziecka i zaproszone dzieci czekają rozliczne warsztaty: będzie można zgłębić tajemnice eksperymentów chemicznych, dać ponieść się twórczej inwencji podczas zabaw plastycznych, czy stworzyć biżuterię według własnych pomysłów i wytyczyć nowe trendy w modzie. Polskie gwiazdy uświetnią całe wydarzenie, przybywając na BajkOLAndię specjalnie dla najmłodszych.

Ambasadorami akcji zostali Elżbieta Romanowska i Anna Powierza, które wraz z uczniami jednej z warszawskich szkół wręczą specjalnie przygotowane podarunki na oddziałach Centrum Zdrowia Dziecka tym z pacjentów, którzy nie będą mieli możliwości brać czynnie udziału w wydarzeniu.

Więcej informacji znajdą Państwo na stronie www.bajkolandia.com.pl 

Wybrane ogłoszenia

Nowy wymiar długopisów i piór kulkowych wymazywaln ...
Kolejna nowość w ofercie firmy SADPEX.
Nowe tonery do drukarek Canon.
Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.
Kreatywna zabawa dla każdego.
Maseczka ochronna 2 warstwowa z fizeliny
Maseczki z indywidualnymi nadrukami typu logo, zdj ...
Kubek dla TatyKubek dla Taty
Sprzedam29,99 zł - sugerowana cena detaliczna PLN
Kubek dla każdego faceta.
Idealny dla kobiety.
Kredki woskowe do różnych powierzchni

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Lamy - nowym hitem sprzedażowym podczas targów

    Darzyliśmy je skrytym uczuciem odkąd w dzieciństwie obejrzeliśmy „Nowe szaty króla” – disneyowską animację z 2000 roku o perypetiach króla Kuzco, który za swoją arogancję został zamieniony... w lamę. I właściwie dopiero pod tą postacią dał się polubić.

    Więcej…  
  • KMP PrintTechnik Polska z prestiżową nagrodą za nowy asortyment

    21 października podczas XII edycji Forum IPBBS po raz kolejny nastąpił finał konkursu na najlepszy Produkt - Meeting Premiera. Do konkursu zgłoszony został najróżniejszy asortyment począwszy od tego najmniej skomplikowanego do naprawdę innowacyjnych produktów.

    Więcej…