Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Kolejna nowość w ofercie firmy SADPEX.

Polecamy

Najszersza na rynku oferta torebek jednokolorowych.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Activejet, lider rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych oraz producent wysokiej jakości produktów oświetleniowych, wystartował z kampanią wizerunkową, której twarzą jest znana prezenterka Agnieszka Hyży.

Kampania pod hasłem „Świetlna myśl!” ma na celu zwrócenie uwagi, że marka Activejet to obok materiałów eksploatacyjnych również bogaty asortyment produktów oświetleniowych.
W portfolio marki znajdują się między innymi źródła światła LED w barwie ciepłej, zimnej i neutralnej, produkty designerskie takie, jak dekoracyjne taśmy LED, kinkiety, lampki nabiurkowe, dekoracyjne oprawy LED, a także energooszczędne świetlówki kompaktowe. Cechuje je najwyższa jakość, energooszczędność, a dodatkowo dają wiele możliwości do kreatywnej i nowoczesnej aranżacji wnętrz, co stanowi motyw przewodni kampanii.

- Współpraca z Agnieszką Hyży to wyjątkowe wydarzenie w historii naszej marki. Po raz pierwszy zdecydowaliśmy się na zaangażowanie ambasadora. Zależało nam na wyborze osoby, która przekona naszych klientów, że za pomocą produktów oświetleniowych Activejet można stworzyć wyjątkowe aranżacje wnętrz i całkowicie odmienić charakter mieszkania – mówi Dominika Kopycka, Non-Food International Business Development Director w spółce Action S.A, do której należy marka Activejet.

Zaplanowane do końca bieżącego roku aktywności obejmują działania w prasie, w kanałach społecznościowych Facebook i Instagram oraz silne wsparcie PR. Za strategię, kreację  i realizację kampanii odpowiada agencja Communication Lab.

 

Wybrane ogłoszenia

Oryginalne kubki z dedykowanymi uchwytami.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
EDYCJA CHILDREN OF THE WORLD.
Najszersza na rynku oferta torebek jednokolorowych ...
najwyższej jakości dziurkacz biurowy do użytku pro ...
Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.
Przyłbica CRESCOPrzyłbica CRESCO
Sprzedam6,50 PLN (brutto)
Produkt wyprodukowany w Polsce.
Poszukiwany handlowiec!!
Elegancka kolekcja do biura i szkoły.
Przepiękne ręcznie malowane torebki okolicznościow ...
Nowa oferta marki JOVI.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Asarto - gorące nowości na jesienne dni

    Rynek eksploatacji to jeden z bardziej rozwijających się segmentów. Wciąż nowe modele drukarek pojawiające się na rynku wymuszają na dystrybutorach tańszych zamienników szybką reakcję. Firma Polcan wraz ze swoją marka ASARTO także podąża za potrzebami klientów. Na rynek właśnie trafiły wkłady do urządzeń drukujących marki: Brother, Canon, HP oraz Lexmark.

    Więcej…  
  • Targi szkolne - Centrum Wiesław Sacharski

    Dziesiąta edycja targów, 41 wystawców, kolejne perełki produktowe wypatrzone... Zobaczcie jak było na spotkaniu organizowanym przez hurtownię Centrum Wiesław Sacharski z Ostgrołęki.

    Więcej…