Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Activejet to wiodąca marka materiałów eksploatacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej, która należy do grupy Action S.A obchodzącej właśnie 25-lecia istnienia. W ciągu ćwierćwiecza obecności spółki na rynku, dzięki stałemu rozwojowi marki, opartemu na know-how spółki oraz jej nowoczesnym zapleczu logistycznym, Activejet osiągnął wysoką pozycję nie tylko w Polsce, ale i w Europie. Jako lider w swojej kategorii, Activejet nie tylko wyznacza światowe trendy, ale również globalny kierunek edukacji w zakresie jakości i nowoczesnych technologii.

Rebranding Activejet jest konsekwencją nieustannego inwestowania w rozwój marki. Firma kładzie istotny nacisk na zintegrowane i długoterminowe podejście do rozwoju, związane nie tylko z najwyższym poziomem jakości, ale również z poszukiwaniem innowacyjnych rozwiązań oraz dostosowywania się do potrzeb klientów. To właśnie te aspekty stały się kluczowymi elementami, które wyznaczyły kierunek wdrożonych działań.

Pierwszą wiodącą zmianą jest zmiana logotypu marki Activejet. Ujednolicony został dawny, dwudzielny i dwukolorowy napis przedstawiany na biało-czerwonych prostokątach. Marka postawiła na minimalizm w projektowaniu logotypu, który składa się teraz z prostego białego napisu ujętego w czerwonym prostokątnym tle. Nowa identyfikacja wizualna pojawiła się również na stronie internetowej firmy.

Minimalizm i prostota to cechy, które charakteryzują także nowe opakowania produktów eksploatacyjnych Activejet Dominuje niezwykle modna i elegancka stalowa szarość. Nowy, oszczędny design jest nie tylko spójny ze światowymi trendami, ale podkreśla także, że produkty Activejet należą do segmentu premium. Istotną nowością jest dodanie znaku „European Brand”. Marka w transparentny sposób podkreśla tym samym swoje w pełni europejskie pochodzenie, a dodatkowo wskazuje z jakiego kraju pochodzi każdy komponent.

Opakowanie w jasny sposób przedstawia także korzyści skierowane bezpośrednio do klienta. W tuszach atramentowych opakowanie podzielone jest na cztery wyraźne obszary, widnieje na nim standardowa informacja o urządzeniu, do którego dostosowany jest dany produkt. Co ważne, w osobnym oknie pokazano wyrażoną w procentach wydajność produktu Activejet względem produktu oryginalnego. Ponadto na opakowaniu w najbardziej widocznym miejscu przedstawiona jest 5 letnia gwarancja producenta.

Rebranding będzie obejmował równolegle markę Actis, która również postawiła na całkowitą zmianę opakowania. Nacisk położono na ekologię i prostotę, co jest zgodne ze sposobem komunikacji produktów stworzonych z myślą o klientach poszukujących ekonomicznych rozwiązań w codziennym drukowaniu.

Rebranding jest naturalnym etapem wynikającym z nieustannego inwestowania w rozwój marki. Jako lider w swojej kategorii nie tylko śledzimy światowe trendy, ale również je wyznaczamy stając się benchmarkiem dla konkurencji. Po 14 latach obecności na rynku Activejet jest silną europejską marką, mającą ogromne perspektywy do czego konsekwentnie dążymy – mówi Rafał Ornowski Pełnomocnik Zarządu ds. Marki ActiveJet, Action.

Wybrane ogłoszenia

Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Nowa oferta w marce KMP.
Nowe tonery do drukarek Canon.
Urządzenia wielofunkcyjne marki United Bright, fab ...
BLOCZEK D.RECT 75x75mm 9x25K MAGIC TODAY
NOŻYCZKI SZKOLNE 13,5 CM DISPLAY 30 SZT.
EDYCJA CHILDREN OF THE WORLD.
Monsterowe temperówki.
Firma Gross Wazia z siedzibą w Łodzi szuka pracown ...
Zakładki indeksujące smart pet fresh 12x45mm 5x25s ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Finał konkursu "Gdzie zabrałeś Allper"

    Miało być śmiesznie, kreatywnie i intrygująco. I tak właśnie było. Do konkursu organizowanego przez firmę Allper dołączyła bardzo duża liczba osób. Na profilu facebooke'owym firmy, co chwila pojawiały się kolejne zdjęcia z produktami lub logotypami dystrybutora. Kto wygrał? O tym w naszym video.

    Więcej…  
  • GetDirty udostępnia swój showroom

    To nie mogło być zwykłe wnętrze. Wraz z rozwojem marki Get Dirty® rynek wymusił na ich twórcach stworzenie miejsca, gdzie produkty będą mogły być nie tylko kupowane, ale przede wszystkim testowane. 

    Więcej…