Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

W dniach 25-26 listopada do klimatycznych wnętrz Hotelu Kolumna Park na zaproszenie producenta i dystrybutora artykułów biurowo-szkolnych Panta Plast zjechali przedstawiciele wielu firm z branży PBS. Okazją do spotkania była uroczystość włączenia produktów marki Uni-Max do portfolio firmy Panta Plast.

Od września 2016 roku, łódzki Producent i dystrybutor, poszerzył swoje portfolio o zupełnie nowy asortyment - artykuły piśmienne.

- To wyjątkowy czas w naszej działalności - mówił podczas spotkania Wiesław Kozanecki, Prezes firmy. - Szczególnie, że to pierwsze tak duże spotkanie promocyjne w historii 34-letniej historii firmy Panta Plast - dodał.

Na zaproszenie Zarządu w spotkaniu nie mogło zabraknąć przedstawicieli producenta nowego asortymentu - firmy Uni-MAX. Dyrektor handlowy Maris Las-Lasas oraz Irena Vercmane- specjalista ds. marketingu godnie reprezentowali markę artykułów, która już podbija nasz rynek.

Spotkanie, w którym wzięło udział ponad 50 osób przyjęło charakter prezentacyjno-integracyjny.

Już u progu hotelu wszystkich przybyłych gości witali przedstawiciele Zarządu firmy Panta Plast wraz z Prezesem Wiesławem Kozaneckim. Każdy z gości z rąk samego gospodarza otrzymał słodki upominek. Wtedy też nie zabrakło okazji do rozmów na temat nowego asortymentu firmy oraz strategii jego rozwoju. O szczegółach jednak wszyscy uczestnicy dowiedzieli się podczas konferencji szkoleniowej, którą poprowadził dyrektor handlowy Łukasz Komorowski. Była ona poświęcona obecnym i nowym modelom długopisów marki Uni -Max.

Z detalami technicznymi oraz prezentacją poszczególnych modeli zmierzył się Maciej Adamski, zaś prezentację poświęconą marketingowi przeprowadził kierownik rynku hurtowego w Panta Plast - Damian Radzikowski.

Damian przedstawił uczestnikom konferencji bogaty i różnorodny program wycieczkowy "Odkrywaj świat z Uni-Maxem". Podczas tej prezentacji uczestnicy poznali nagrody oraz zadania jakie stoją przed nimi w 2017 roku, by móc skorzystać z nagród oferowanych przez program marketingowy stworzony przez Panta Plast i Uni-Max.

- Rok 2017 w firmie Panta-Plast będzie pełen promocji ? zapewniał podczas prezentacji Damian Radzikowski. - A pierwsze półrocze w szczególności będzie hojne dla wszystkich stałych klientów marki Uni-Max ? dodał prezentujący.

W trakcie sesji szkoleniowej Klienci mieli okazję przetestować długopisy, które otrzymali w specjalnym zestawie uwzględniającym wszystkie obecne modele w ofercie marki Uni-Max jak i te, które trafią na rynek w 2017 roku.

Na spotkaniu nie zabrakło oczywiście gości specjalnych.

Firma Panta Plast od wielu lat wspiera różne organizacje charytatywne, dlatego działalność sprzedażowa nowego asortymentu musiała odbić się pozytywnym echem także w tym kierunku.

Sam Prezes Fundacji Happy Kids - Aleksander Kartasiński przybliżył charakter działalności fundacji Happy Kids, która to buduje Rodzinne Domy Dziecka i wskazał na udział w takich przedsięwzięciach Programów Gospodarza tego wydarzenia.

- Firma Panta Plast oraz firma Uni-Max zdecydowały się by część środków finansowych z zakupów długopisów marki Uni-Max przekazywać na rzecz naszej fundacji. - poinformował zebranych Prezes Happy Kids - Aleksander Kartasiński.

W gronie firm, które już dziś zdecydowały się nie tylko uwzględnić ofertę marki Uni-Max w swoim asortymencie, ale także wesprzeć domy rodzinne podległe fundacji znalazły się:

  • Biuro-LAND Jaworzno,

  • Hapis Sp z.o.o Szczytno,

  • Ateneum Kraków,

  • Konkret Plus Kielce,

  • Z.P.H Alfa Lublin,

  • Zeta Pro Office Katowice.

To właśnie na ich ręce Prezes Wiesław Kozanecki przekazał certyfikaty autoryzowanego dostawcy marki Uni-Max, dziękując za powierzone zaufanie.

- Długopisy UNI-MAX są w pewnym sensie rewolucją w kategorii artykułów piszących. - zapewniała nas już podczas spotkania  Anna Porębska (Bartol), Prezes Zarządu Biuro-LAND Sp. z o.o. - Piszą wyjątkowo gładko i przyjemnie jak na cenę w jakiej są oferowane. Jako firma stawiamy na jakość, ale jednocześnie dbamy o finanse klienta, dlatego te długopisy idealnie wpasowały się w naszą politykę produktową.- dodaje.

Kolejne deklaracje firm decydujących się na wdrażanie tejże marki zostały przyjęte podczas spotkania. Zarówno firmy zdeklarowane już, jak i kolejne będą objęte zaprezentowanym Programem Promocji Uni-Max i Panta Plast.

Zapraszamy do pełnej fotorelacji z minionego spotkania oraz zapoznania się ze szczegółami akcji Odkrywaj świat z Uni-Max u przedstawicieli firmy Panta Plast.

Polecamy także videoreportaż, w którym szerzej rozmawiamy o marce Uni-Max z najważniejszymi osobami zarządzającymi firmą Panta Plast.



Zapraszamy na stronę: http://www.pantaplast.com.pl, http://unimaxworld.eu/pl/

 

 

Wybrane ogłoszenia

Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną
Genialna książka dla dziewczynek.
Przepiękne plecaki - 2 propozycje.
Idealne dla domowych artystów.
Książeczka idealna dla małych i dużych modniś. ...
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Kredki ołówkowe ścieralne 12 kol.
Fluo marki Main Paper

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Kondycja fizyczna i psychiczna pracowników...

    Pandemia była punktem zwrotnym w myśleniu pracodawców o wellbeingu pracowników, szczególnie w kontekście ich kondycji psychicznej. Stres, który odczuwa w pracy ok. 90 proc. aktywnych zawodowo Polaków, a ponad połowa z nich przenosi go do domu, ma bowiem wpływ na ich zaangażowanie i efektywność w pracy, a co za tym idzie – także na kondycję firm. To skłania menedżerów do większej uwagi poświęcanej dobrostanowi pracowników, a jednym z narzędzi, które pomagają im zarządzać tym obszarem, są benefity pracownicze. Oznacza to jednak zmianę w podejściu do oferty świadczeń pozapłacowych, ale też wprowadzenie wskaźnika dobrostanu pracowników oraz dostosowywanie do niego benefitów – podkreślali eksperci podczas konferencji „Wellbeing Summit. Poznaj Algorytm Dobrostanu” zorganizowanej przez Benefit Systems.

    Więcej…  
  • Nowy oddział firmy RAFCOM.

    To już szóste miejsce na mapie Polski sygnowane logiem firmy RAFCOM. Trwające kilka miesięcy przygotowania do otwarcia nowego oddziału właśnie dobiegły końca.

    Więcej…