Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!
Drukuj

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

The brands are back in town ? pod tym mottem międzynarodowa branża artykułów papierniczych spotka się na ósmych targach Insights-X. Targi ?Stationery, Office, Bags and more? już teraz odnotowują wyższy wskaźnik rejestracji niż w ubiegłym roku. Renomowane marki i innowacyjne start-upy zapewnią szeroką gamę produktów w Centrum Wystawowym w Norymberdze od 11 do 14 października, w tym eXtra-Day. Odwiedzający targi mogą już teraz zarejestrować się na stronie www.insights-x.com/tickets i zakupić bilety w cenie 15 euro. Organizator, Spielwarenmesse eG, oferuje szereg usług, które pomogą odwiedzającym zorganizować wizytę na targach, a także zapewnia nowe wydarzenie networkingowe.

Jeden bilet na wszystkie dni targów

Bilet Insights-X jest ważny przez wszystkie dni imprezy. Od środy do piątku wystawcy w halach 10.0, 11.0 i 12.0 zapewnią branży optymalny przegląd rynku. W tych dniach targi Insights-X są otwarte od 9:00 do 18:00 (hala 12.0 w piątek do 17:00). Dzięki eXtra-Day w sobotę targi oferują odwiedzającym dodatkowy dzień. Tutaj wystawcy w halach 10.0 i 11.0 w godzinach od 9.00 do 17.00 zapewnią kreatywną inspirację do projektowania asortymentu produktów.

OrangeNight w piątkowy dzień targów

Podczas Insights-X nie zabraknie również networkingu. Najlepsze warunki ku temu zapewnią AfterHour oraz nowy OrangeNight. Ta ostatnia impreza, z inicjatywy wystawców i Spielwarenmesse eG, świętuje swoją premierę w piątkowy wieczór targowy. Firmy w halach 10.0 i 11.0 zapraszają odwiedzających do swoich stoisk na wspólne spotkania. Przy ulicznym jedzeniu, napojach i muzyce przedstawiciele branży zakończą dzień ze znajomymi i nowymi partnerami biznesowymi. Udział w OrangeNight jest wliczony w cenę biletu Insights-X.

Najlepsze przygotowanie

Liczne narzędzia cyfrowe są również dostępne dla handlu w celu nawiązywania kontaktów i skutecznego przygotowania się do udziału w targach. Centralnym źródłem informacji jest strona internetowa Insights-X, która na początku sprzedaży biletów prezentuje się w nowej i świeżej odsłonie. Oprócz interaktywnych planów hal, oferuje ona sprzedawcom kompaktowy przegląd wszystkich uczestniczących firm. Strona posiada również przestrzeń networkingową. Po utworzeniu własnego profilu, sprzedawcy i kupujący mają możliwość wcześniejszego umawiania się na spotkania z wystawcami i czatowania z innymi uczestnikami. W oparciu o zainteresowania utworzone w profilu, wyświetlane są również odpowiednie propozycje kontaktów.

Efektywny udział w targach dzięki aplikacji Insights-X

Kolejną przydatną funkcją jest aplikacja Insights-X. Dzięki niej kupujący i sprzedawcy zawsze mają pod ręką wszystkie istotne informacje na temat targów. Oprócz planu targów i katalogu wystawców, zintegrowany jest tu również obszar networkingowy. Jest on automatycznie synchronizowany ze stroną internetową, dzięki czemu czaty, zapytania o spotkania i kontakty mogą być wygodnie dostępne na kilku urządzeniach. Ponadto bilet na targi można łatwo zapisać w aplikacji.

 


Blogerzy (d)ocenili targi Insights-X

Kategoria: Ze świata
Odsłony: 2714