Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Po wygranej w kategorii Print & Publishing na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes Lions w zeszłym miesiącu, kampania "Highlight The Remarkable" (tłumaczenie: "Podkreślanie niezwykłości") firmy Stabilo Boss stała się wirusem na kanałach cyfrowych.

Stworzona przez DDB Group z Düsseldorfu, najnowsza kampania prasowa Stabilo, otrzymała niesamowite reakcje w mediach społecznościowych, ponieważ przyciągnęła uwagę na "niezwykłe" kobiety, które odegrały ważną rolę w historii a mimo to pozostały niewidzialne. Dyrektor kreatywny DDB - Dennis May tak podsumował kampanię:

- Jesteśmy bardzo podekscytowani faktem, że kampania i jej przesłanie zyskały tak wiele trakcji w mediach społecznościowych. W ciągu zaledwie kilku dni osiągnęliśmy ponad 10 milionów wyświetleń na Twitterze. Im więcej możemy pomóc, aby podkreślić ten temat wraz ze Stabilo, tym lepiej. 

Pracownica NASA - Katherine Johnson, pierwsza dama - Edith Wilson i austriacka fizyczka - Lise Meitner, każda drukowana reklama ma czarno-białe zdjęcie przedstawiające kobietę, której wkład został położony w cieniu przez mężczyznę, z którym była związana. Na poniższych reklamach kampanii możesz przeczytać zacienione historie niesamowitych kobiet. Kogo jeszcze chciałbyś, Drogi Czytelniku, ujrzeć?

lise-meitner

katherine-jhonson

edith-wilson

Zgodnie z tym, co udostępnił DDB, reklamy drukowane Stabilo będą nadal działać w druku i na billboardach w Niemczech. Nie trzeba dodawać, że uwielbiamy ideę kampanii! Mamy nadzieję, że w tej serii pojawi się więcej kobiet.

Wybrane ogłoszenia

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Poszukiwani pracownicy
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Najlepsza licencja tego roku!
Genialna książka dla dziewczynek.
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Pokoloruj swój świat kredkami Oxford

    Misją marki Oxford jest wspieranie każdego w jego ambicjach i dążeniu do obranego celu. Tyczy się to zarówno młodszych i starszych klientów. Kredki  Oxford powstały z myślą o najmłodszych, ale nie tylko. Dzięki nim każdy może przenieść swoje wyobrażenia i najskrytsze pragnienia na papier.  Moc kolorów, nasycone barwy, najwyższa jakość Oxford i nowoczesne podejście do potrzeb konsumentów dają narzędzie, dzięki któremu każdy mały  i duży artysta pokoloruje swój świat w tonacjach, jakie odpowiadają jego nastrojom i emocjom. Jedynym ograniczeniem jest Twoja wyobraźnia!

    Więcej…  
  • Ministerstwo Finansów po raz kolejny negatywnie rozpatrzyło postulaty Izby!

    PIAP wraz Kancelarią TAX-LEX w styczniu 2020 roku w swoim piśmie zarekomendował Ministerstwu Finansów zmiany, dotyczące między innymi zniesienia obowiązku prowadzenia ewidencji upominków reklamowych. Ministerstwo odniosło się do przedstawionych rozwiązań, niestety odpowiedź była negatywna. Swoją decyzję MF argumentuje m.in. zbyt dużymi kosztami dla budżetu Państwa, ryzykiem powstania ?dziur w prawie? wykorzystywanych przez przedsiębiorców oraz obecną sytuacją związaną z pandemią COVID-19.

    Więcej…