Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Totalna nowość w marce ESCUELA!

Polecamy

Alpino Experience Dual Artist 12 kolorów

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Po wygranej w kategorii Print & Publishing na Międzynarodowym Festiwalu Kreatywności w Cannes Lions w zeszłym miesiącu, kampania "Highlight The Remarkable" (tłumaczenie: "Podkreślanie niezwykłości") firmy Stabilo Boss stała się wirusem na kanałach cyfrowych.

Stworzona przez DDB Group z Düsseldorfu, najnowsza kampania prasowa Stabilo, otrzymała niesamowite reakcje w mediach społecznościowych, ponieważ przyciągnęła uwagę na "niezwykłe" kobiety, które odegrały ważną rolę w historii a mimo to pozostały niewidzialne. Dyrektor kreatywny DDB - Dennis May tak podsumował kampanię:

- Jesteśmy bardzo podekscytowani faktem, że kampania i jej przesłanie zyskały tak wiele trakcji w mediach społecznościowych. W ciągu zaledwie kilku dni osiągnęliśmy ponad 10 milionów wyświetleń na Twitterze. Im więcej możemy pomóc, aby podkreślić ten temat wraz ze Stabilo, tym lepiej. 

Pracownica NASA - Katherine Johnson, pierwsza dama - Edith Wilson i austriacka fizyczka - Lise Meitner, każda drukowana reklama ma czarno-białe zdjęcie przedstawiające kobietę, której wkład został położony w cieniu przez mężczyznę, z którym była związana. Na poniższych reklamach kampanii możesz przeczytać zacienione historie niesamowitych kobiet. Kogo jeszcze chciałbyś, Drogi Czytelniku, ujrzeć?

lise-meitner

katherine-jhonson

edith-wilson

Zgodnie z tym, co udostępnił DDB, reklamy drukowane Stabilo będą nadal działać w druku i na billboardach w Niemczech. Nie trzeba dodawać, że uwielbiamy ideę kampanii! Mamy nadzieję, że w tej serii pojawi się więcej kobiet.

Wybrane ogłoszenia

Teczka wolnostojąca z 13 przegródkami.
Flamastry artystyczne Alpino - 30 kolorów
Nowa oferta marki JOVI
Farby pakowane po 500 ml.
SPRĘŻONE POWIETRZE CLEVERTON 600ml
Recenzja stworzona przez Olę z : https://www.faceb ...
Alpino Experience Dual Artist 12 kolorów
Maseczka ochronna 2 warstwowa z fizeliny
Płyny do czyszczenia sprzętu elektronicznego.
Maseczki z indywidualnymi nadrukami typu logo, zdj ...
Nowa oferta marki JOVI.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Siła nabywcza mieszkańców Europy

    Zgodnie z wynikiem badań widać duże dysproporcje w sile nabywczej mieszkańców poszczególnych krajów w Europie. Polska nadal zdecydowanie poniżej średniej. Wyniki najnowszego raportu dotyczącego siły nabywczej mieszkańców Europy – „GfK Purchasing Power Index 2013” wynika, że europejscy konsumenci mieli do dyspozycji, na wydatki lub oszczędności, łącznie około 8,62 biliona euro.

    Więcej…  
  • Rozwiąż Quiz i wygraj!

    Marka Asarto podbija Facebooka i nagradza swoich fanów za twórczość. Właśnie ruszyła akcja wiedzy o materiałach eksploatacyjnych tej marki z cennymi nagrodami.

    Więcej…