Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Totalna nowość w marce ESCUELA!

Polecamy

Idealne do tworzenia zestawów prezentowych.

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Stora Enso znalazła się wśród sponsorów rzeczowych Mistrzostw Świata w Narciarstwie Klasycznym, jakie odbywały się w Oberstdorfie (Niemcy) w dniach 23 lutego – 7 marca br. Z myślą o sportowcach i innych uczestnikach tego wydarzenia firma przygotowała liczne, innowacyjne produkty bazujące na drewnie jako odnawialnym i odzyskiwalnym surowcu naturalnym. Tym samym po raz kolejny już wsparła organizowaną przez FIS imprezę, podkreślając jednocześnie jej proekologiczny i neutralny dla globalnego klimatu charakter.

Warunki, w jakich mistrzostwa odbywały się w tym roku, były bardzo trudne z uwagi na panującą pandemię, jednak wydarzenie to w dalszym ciągu ma proekologiczny wydźwięk. Jesteśmy dumni i podekscytowani faktem bycia sponsorem tego wydarzenia. Dla jego uczestników przygotowaliśmy szereg odnawialnych produktów, zaś z myślą o lokalnej społeczności – inicjatywy wspierające biogospodarkę o obiegu zamkniętym” – mówi Annette Stube, wiceprezes ds. polityki zrównoważonego rozwoju w firmie Stora Enso.

Produkty przyjazne dla środowiska
Tworzone przez Stora Enso odnawialne rozwiązania mają w zamierzeniach producenta zastępować tworzywa sztuczne i inne materiały bazujące na surowcach kopalnych. Wśród produktów, jakie mieli do dyspozycji uczestniczący w mistrzostwach w Oberstdorfie sportowcy, trenerzy, dziennikarze oraz przedstawiciele organizatora znalazły się m.in.: wykonane z drewna trofea, podia, bramki wyznaczające start i metę, a nawet zegary odmierzające czas. Stora Enso dostarczyła również bazujące na odnawialnych i odzyskiwalnych surowcach pudełka na medale, papier biurowy, tacki na jedzenie, papierowe kubki i worki, jak również ekskluzywne opakowanie pudełkowe na oficjalny zegarek tegorocznych mistrzostw, przygotowany przez firmę Junghans.

Wydarzenia dla lokalnej społeczności
Z myślą o mieszkańcach Oberstdorfu i okolic Stora Enso przygotowała dwie inicjatywy. Pierwszą z nich było przekazanie przez firmę – wspólnie z Bawarskimi Lasami Stanowymi – trzech sadzonek, zapoczątkowujących projekt zalesienia okolic tutejszego stadionu biegowego. Stora Enso przygotowała również – tym razem we współpracy z lokalnym komitetem organizacyjnym mistrzostw – konkurs dla uczniów szkoły podstawowej w Obserstdorfie.

Długoterminowe zaangażowanie
Stora Enso jest zaangażowana we współpracę z FIS – organizatorem Mistrzostw Świata w Narciarstwie Klasycznym, już od dłuższego czasu. Impreza w Oberstdorfie była czwartą z rzędu, w ramach której skandynawski koncern wystąpił w roli sponsora. Podczas mistrzostw w Seefeld (Austria) w 2019 r. oraz w Lahti (Finlandia) w 2017 firma była – podobnie jak w tym roku – sponsorem rzeczowym; z kolei w czasie edycji odbywającej się w Falun (Szwecja) w 2015 r. była sponsorem głównym. Jak zapowiadają obaj partnerzy, współpraca z FIS będzie kontynuowana także w następnych latach. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Stora Enso pozostanie w roli sponsora rzeczowego Mistrzostw Świata w Narciarstwie Klasycznym odbywających się w Planicy (Słowenia) w 2023 r. oraz w Trondheim (Norwegia) w 2025 r.

 

 


REKLAMA

Wybrane ogłoszenia

Idealna do domowego biura.
Ręcznie malowane torebki.
Maseczka ochronna 2 warstwowa z fizeliny
Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.
Idealne do tworzenia zestawów prezentowych.
Kredki woskowe do różnych powierzchni
To najtańsze urządzenie drukujące do zastosowań do ...
Różne kształty, żywe kolory.
Idealna dla dzieci i dorosłych.
Maseczki z indywidualnymi nadrukami typu logo, zdj ...
Farby pakowane po 500 ml.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Videoreportaż ze spotkania Kompanii Biurowej - wrzesień 2018

    "W tym roku tylko raz, jednak z pompą" - tak możemy podsumować spotkanie targowo-szkoleniowe organizowane przez Kompanię Biurową. Ponownie w ulubionym miejscu sieci - w Łysomicach, jak zawsze pojawiła się liczna grupa wystawców, media branżowe oraz oczywiście najważniejsi uczestnicy - pracownicy i właściciele firm zrzeszonych w KB.

    Więcej…  
  • Zła komunikacja i nieufność między pracownikami utrudnia rozwój przedsiębiorcom

    Pracownicy ukrywają błędy, są zdemotywowani, czują, że ich zdanie nie ma znaczenia. Niechętnie oferują pomoc i zgłaszają własne pomysły, nie identyfikują się z firmą i nie znają jej celów, skarżą się na złą atmosferę w pracy. Wszystko to efekty deficytu kapitału społecznego, na które wskazują polskie firmy. Negatywne konsekwencje dotykają 95 proc. przedsiębiorstw w Polsce. Ich skutkiem jest mniejsza efektywność pracy oraz brak przepływu informacji w firmie. Niski poziom kapitału społecznego zagraża nie tylko kondycji przedsiębiorstw, lecz także krajowej gospodarce.

    Więcej…