Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

24 października 2016 roku - firma ACCO Brands Corporation ogłosiła, że podpisała ostateczną umowę nabycia Esselte Group Holdings AB. Wartość transakcji opiewa na $ 333 mln. Głównym celem takiego przedsięwzięcia jest połączenie aktywności Esselte z dotychczasowymi operacjami europejskimi ACCO oraz stworzenie pozycji ogólnoeuropejskiego lidera w markowych produktach biznesowych.

Przejęcie Esselte wspiera naszą strategię bycia liderem marki, daje szansę bycia europejskim liderem markowych produktów biznesowych i umacnia pozycję ACCO Brands jako wiodącego kreatora marketingu globalnego i producenta markowych produktów biznesowych, akademickich i konsumenckich - mówi Boris Elisman, przewodniczący, prezes i dyrektor generalny firmy ACCO Brands Corporation.

- Wierzymy, że ta transakcja zapewni inwestorom atrakcyjną korzyść finansową i da możliwość dalszego wzmocnienia strategicznego dającego długoterminową wartość dla akcjonariuszy ACCO Brands. Oczekujemy, że taka kombinacja natychmiast spowoduje wzrost skorygowanego zysku na jedną akcję. - dodaje.

Najważniejszy cel zakupu:

  • synergia kosztów
  • poszerzenie oferty
  • dywersyfikacja działań
  • poszerzenie relacji z klientami
  • zwiększenie innowacyjności produktów

Transakcja zakupu Esselte zostanie sfinansowana ze środków pieniężnych i denominowanych w euro z kredytów bankowych. Zamknięcie transakcji jest uzależnione od spełnienia zwyczajowych warunków zamknięcia, w tym zgód regulacyjnych. Planowane to jest na początek 2017 roku.


Esselte to producent materiałów piśmiennych, biurowych i materiałów eksploatacyjnych dla biznesu i biur domowych. Firma działa w 144 krajach. Na rynek dostarcza ponad 20.000 produktów pod markami takimi jak: Esselte, Leitz, Oxford, Pendaflex, Rapid i Xyron. Esselte posiada około 25 procent udziału w rynku europejskim i generuje prawie 458 $ milionów w sprzedaży.

Acco sprzedaje swoje produkty do klientów za pośrednictwem dystrybutorów w tym: tradycyjnych dystrybutorów materiałów biurowych, hurtowni i sklepów oraz online. Nabywca obsługuje klientów głównie w Europie Północnej, Brazylii, Australii i Meksyku. 

Wybrane ogłoszenia

Poszukujemy osoby chętnej dołączyć do naszego zesp ...
Alpino Experience Dual Artist 12 kolorów
Różne kształty, żywe kolory.
100 chusteczek w wygodnym opakowaniu.
Totalna nowość w marce ESCUELA!
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Idealna dla dzieci i dorosłych.
SPRĘŻONE POWIETRZE CLEVERTON 600ml
Flamastry artystyczne Alpino - 30 kolorów
Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Farby pakowane po 500 ml.
Ogromna paczka kredek

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Za zakupy na Mauritius

    Jeszcze tylko do 19 października zakupy produktów marki ActiveJet będą nagradzane wyjątkową nagrodą. 18 osób wyruszy w podróż życia. Podczas gdy my w naszym rodzimym kraju będziemy spalać kolejne drewno w kominku, kilka firm zwiedzi przepiękne rejony ciepłego Mauritiusa. 

    Więcej…  
  • Elastyczna praca nie tylko dla pokolenia Y

    Już w 2025 r. 4 na 10 Polaków będzie miało ponad 50 lat. Z kolei w 2050 r. 1/3 społeczeństwa będzie mieć więcej niż 65 lat. W dobie starzenia się populacji, seniorzy, nazywani także pokoleniem Silver będą stanowić ważną grupę zawodową. Wymusza to na pracodawcach obowiązek zadbania o potrzeby starszej generacji pracowników, a te nie są mniejsze niż potrzeby Millenialsów czy Zetek. Zachowanie work-life balance, by móc łączyć pracę z rozwijaniem nowych zainteresowań, podnoszeniem kompetencji, opieką nad wnukami czy chęć pracy według elastycznego grafiku to coraz częściej wymieniane przez pracowników 50+ potrzeby. Praca w modelu elastycznym – tak zdaniem Mikomax Smart Office w przyszłości może wyglądać zawodowa rzeczywistość seniorów, jeżeli pracodawcy stworzą pod nią odpowiedni grunt. Jak? Poprzez wdrożenie strategii smart workingu.

    Więcej…