Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Nie jest tajemnicą, że Louis Vuitton jest jedną z najdroższych luksusowych marek na świecie, ale to, czego prawdopodobnie nie wiesz, to fakt, że właśnie na rynek trafiła linijka ze znanym wszystkim logiem LV. Tak, dobrze czytasz - linijka - taka, którą dzieci noszą w piórniki, tylko nieco droższa.

Nie ma sensu owijać w bawełnę, linijka Louis Vuitton kosztuje aż  175 $, co w przeliczeniu na polską walutę wychodzi około 715 zł. Tak - ta mała, bo zaledwie 15-centymetrowa linijka kosztuje właśnie tyle. Jakby tak obliczyć to 1 cm kosztuje 11 $. Jednak nie ma się co dziwić. Designerskie akcesorium pokryte jest skórką i ozdobione kwiatowymi motywami. Sam jej twórca - Louis Vuitton - ochrzcił swoją linijkę nazwą Nikki. Przyznamy szczerze, że nawet biorąc pod uwagę renomę marki, trudno nam jest wyobrazić sobie, że ktoś jest skłonny wyłożyć taką kwotę za taki produkt. Możemy się jednak spodziewać, że wycięty szablon charakterystyczny dla Louis Vuitton może okazać się warty tej ceny szczególnie wśród jego miłośników.  

Linijka Nikki

- Wyposażony w kultowy monogram kwiatowy marki LV, wykończenie wysokiej jakości skórą da komfort użytkowania - deklaruje LV. Jak się dowiadujemy autor nowego produktu zainspirowany wspomnieniami z dzieciństwa, umieszczając na linijce trzy kwiaty, które mogą być używane jako szablony, oferuje odrobinę luksusu także przy pracy dzieci.

Jak się okazuje, poza modą, Louis Vuittoma całą gamę produktów luksusowych dedykowanych naszej branży. Wśród nich można znaleźć m.in.: parę ołówków skórzanych w cenie 150 $, woreczek na ołówki wart 340 $ oraz piórnik wyceniony na 450 $. 

Ktoś skusi się na zakup?

Wybrane ogłoszenia

Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Farby pakowane po 500 ml.
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Totalna nowość w marce ESCUELA!
Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.
Idealne do tworzenia zestawów prezentowych.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Uruchomienie polskiej domeny przez Amazona pobudzi rynek e-handlu.

    Witryna Amazon.pl stała się faktem. 27 stycznia amerykański gigant oficjalnie ogłosił zamiar otwarcia polskiej strony. Powinno to pozytywnie odcisnąć się na rozwoju polskiego rynku sklepów internetowych i przynieść korzyści zarówno kupującym, jak i sprzedającym – oceniają eksperci. Co więcej, przyciągnie to do Polski nowe firmy technologiczne i narzuci wyższe standardy, ułatwi też wyjście poza granice kraju rodzimym przedsiębiorcom. Rewolucji na rynku na razie jednak nie będzie.

    Więcej…  
  • Sugru – pierwszy na świecie klej formowalny.

    Każdy z nas przynajmniej raz w życiu znalazł się w sytuacji, w której chciał coś naprawić lub ulepszyć, zmieniając i dostosowując do własnych potrzeb. Wychodząc naprzeciw idei zero waste, tesa® wprowadziła na polski rynek nową linie produktów: Sugru® - innowacyjną technologię, która wspiera trendy naprawcze na całym świecie.

    Więcej…