Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

To zapewne najbardziej emocjonująca emotikonka w wirtualnym słowniku. Od kilku lat jednak bardzo często wykorzystywana wśród użytkowników smartfonów i aktywnych uczestników portali społecznościowych. Mowa oczywiście o "kupie", lub, jak myślą czasem rodzice dzieci wykorzystującym ją w wirtualnej komunikacji, o lodach czekoladowych. 

Ostatnio zastanawialiśmy się, która z emotikonek jest najbardziej popularna wśród młodzieży. Jak się okazuje to nie uśmiechnięte żółte twarze ani diamenciki. Emotikonka, która zawładnęła ostatnio internetem i ma różne swoje oblicza w zależności od tego z jakiego systemu korzystamy, jest koloru brązowego i przypomina... kupę. Tak, dobrze widzisz Drogi Czytelniku. Wprawdzie co mniej dociekliwi internauci w brązowym, zawijanym "wałku" dojrzą tort tudzież lody czekoladowe - jedno jest pewne - Mark Zuckerberg wprowadzając ją do Facebook'a, na myśli miał bardziej niesmaczne klimaty. Co jednak kryje się pod tajemniczą ikonką?

GENEZA POWSTANIA

Po raz pierwszy brązowy stożek przedstawiony został jako część języka Unicode 6.0 w 2010 r. Wówczas emotikonka przypominała stożek, nad którym latały muchy. Ówczesny wizerunek nie bardzo przypadł jednak użytkownikom do gustu. Gmail był najbardziej sprzeciwiającym się partnerem. Zarząd Gmaila uznał, że czują się obrażeni wulgaryzmem emotikonki przypominającej kupę. Jednak potrzeba jej twórców - Daricka Tong'a, Darrena Lewisa, Takeshi Kishimoto i Katsuhiko "Kat" Momoi, spowodowały, że jej wizerunek nieco złagodniał. Przez kilka lat brązowy stożek walczył o swoją pozycję. Dopiero bardziej niewinny wizerunek przypominający czekoladowy stożek otworzył drzwi do sławy. 

 The History of the Poop Emoji

NIEZŁA ZABAWA

Obecnie emotikonka "kupy" przyjęła różne oblicza, nawet różowe. Można ją znaleźć już nie tylko w naszym smartfonie czy w mediach społecznościowych. Jej popularność wyszła poza wirtualny świat. Od zeszłego roku hitem sprzedażowym okazały się poduchy i bambosze bohaterki naszego artykułu. Dziś, dzięki firmie ROZETTE, jej fani mogą cieszyć się nią i w aucie, i w biurze, i w domu.

Karteczki samoprzylepne, plecaczki, zapachy do samochodu, pen-drive'y wojują rynek! I już nikt nawet nie pomyśli, skąd wywodzi się ta ikonka i co tak naprawdę przypomina. 

- Rzeczywiście nie spodziewaliśmy się takiego bumu na brązowego idola dzieci i młodzieży. - mówi nam Kinga Stefańska - Boszhard, właścicielka firmy ROZETTE - Po poduchach, które w zeszłym roku zawojowały rynek, na prośbę naszych klientów znacznie poszerzyliśmy ofertę z tą ikonką. - dodaje

 


Pełna oferta firmy ROZETTE dostępna jest na stronie: http://www.rozette.pl/pl/  

 

Wybrane ogłoszenia

Poszukiwany pracownik do sklepu.
SPRĘŻONE POWIETRZE CLEVERTON 600ml
Nowość w ofercie Mer-Plus.
Nowa na polskim rynku oferta zakreślaczy.
Pudełko zawierające 12 kolorowych kredek z wymazyw ...
Zestaw plastelin dla dzieci.
Cienkopis do szkiców, pisania i kreślenia
Nowość w ofercie Rafcom.
100 chusteczek w wygodnym opakowaniu.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Wielofunkcyjność w torebkowym wydaniu

    O niezgłębiona tajemnico damskich torebek! Drżą przed tobą wszystkie męskie serca.
    „Kochanie, podaj mi z torebki… (…kluczyki, chusteczki, pomadkę, portfel, perfumy etc.)”.
    W 99% procentach przypadków usłyszysz: „Ale jakim cudem ja mam tu cokolwiek znaleźć?!”.
    Cóż, damska torebka rządzi się bowiem swoimi prawami, nie straszne jej rozmaite przegródki i organizery, zwykle cała zawartość swobodnie się w niej przemieszcza. Ale za to wszystko, co ważne mamy zawsze pod ręką.

    Więcej…  
  • Sharp Electronics rozszerza dział sprzedaży pośredniej w Polsce

    Firma Sharp Electronics poinformowała po rozszerzeniu działu sprzedaży pośredniej na terenie Polski. Do zespołu dołączył Henryk Popowski, który objął stanowisko Partner Account Managera i będzie odpowiedzialny za główną sieć Autoryzowanych Partnerów Sharp oraz dalszy rozwój kanału Integratorów IT.

    Więcej…