Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Kolejna nowość w ofercie firmy SADPEX.

Polecamy

Najszersza na rynku oferta torebek jednokolorowych.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

To zapewne najbardziej emocjonująca emotikonka w wirtualnym słowniku. Od kilku lat jednak bardzo często wykorzystywana wśród użytkowników smartfonów i aktywnych uczestników portali społecznościowych. Mowa oczywiście o "kupie", lub, jak myślą czasem rodzice dzieci wykorzystującym ją w wirtualnej komunikacji, o lodach czekoladowych. 

Ostatnio zastanawialiśmy się, która z emotikonek jest najbardziej popularna wśród młodzieży. Jak się okazuje to nie uśmiechnięte żółte twarze ani diamenciki. Emotikonka, która zawładnęła ostatnio internetem i ma różne swoje oblicza w zależności od tego z jakiego systemu korzystamy, jest koloru brązowego i przypomina... kupę. Tak, dobrze widzisz Drogi Czytelniku. Wprawdzie co mniej dociekliwi internauci w brązowym, zawijanym "wałku" dojrzą tort tudzież lody czekoladowe - jedno jest pewne - Mark Zuckerberg wprowadzając ją do Facebook'a, na myśli miał bardziej niesmaczne klimaty. Co jednak kryje się pod tajemniczą ikonką?

GENEZA POWSTANIA

Po raz pierwszy brązowy stożek przedstawiony został jako część języka Unicode 6.0 w 2010 r. Wówczas emotikonka przypominała stożek, nad którym latały muchy. Ówczesny wizerunek nie bardzo przypadł jednak użytkownikom do gustu. Gmail był najbardziej sprzeciwiającym się partnerem. Zarząd Gmaila uznał, że czują się obrażeni wulgaryzmem emotikonki przypominającej kupę. Jednak potrzeba jej twórców - Daricka Tong'a, Darrena Lewisa, Takeshi Kishimoto i Katsuhiko "Kat" Momoi, spowodowały, że jej wizerunek nieco złagodniał. Przez kilka lat brązowy stożek walczył o swoją pozycję. Dopiero bardziej niewinny wizerunek przypominający czekoladowy stożek otworzył drzwi do sławy. 

 The History of the Poop Emoji

NIEZŁA ZABAWA

Obecnie emotikonka "kupy" przyjęła różne oblicza, nawet różowe. Można ją znaleźć już nie tylko w naszym smartfonie czy w mediach społecznościowych. Jej popularność wyszła poza wirtualny świat. Od zeszłego roku hitem sprzedażowym okazały się poduchy i bambosze bohaterki naszego artykułu. Dziś, dzięki firmie ROZETTE, jej fani mogą cieszyć się nią i w aucie, i w biurze, i w domu.

Karteczki samoprzylepne, plecaczki, zapachy do samochodu, pen-drive'y wojują rynek! I już nikt nawet nie pomyśli, skąd wywodzi się ta ikonka i co tak naprawdę przypomina. 

- Rzeczywiście nie spodziewaliśmy się takiego bumu na brązowego idola dzieci i młodzieży. - mówi nam Kinga Stefańska - Boszhard, właścicielka firmy ROZETTE - Po poduchach, które w zeszłym roku zawojowały rynek, na prośbę naszych klientów znacznie poszerzyliśmy ofertę z tą ikonką. - dodaje

 


Pełna oferta firmy ROZETTE dostępna jest na stronie: http://www.rozette.pl/pl/  

 

Wybrane ogłoszenia

Idealny dla kobiety.
Kredki Colorpeps Monster trójkątne 24 kol MAPED
Kolorowe maseczki w dwóch rozmiarach.
Przepiękne ręcznie malowane torebki okolicznościow ...
Nowe tonery do drukarek Canon.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Ołówek z Gumką Maped Black Peps Pastel HB
Kolejna 'gwiazda' w ofercie firmy SADPEX.
Produkt wielokrotnego użytku.
Pastelowa plastelina od JOVI.
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Elegancka kolekcja do biura i szkoły.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Jak odpowiednio oświetlić miejsce pracy?

    Oświetlenie w miejscu pracy ma ogromny wpływ na jakość naszego widzenia, na to, w jaki sposób postrzegamy kształty, szczegóły, czy barwy. Zwłaszcza osoby spędzające przy biurku wiele godzin dziennie i pracujące przy monitorze, powinny mieć stworzone dobre warunki do pracy wzrokowej. W ciągu dnia powinniśmy jak najdłużej korzystać ze światła dziennego, jednak zimą i jesienią sztuczne oświetlenie jest niezbędne do prawidłowego widzenia.

    Więcej…  
  • 4 pojemności pamięci USB Kingston w ofercie Rafcom

    Już od 2 listopada 2015 w ofercie firmy Rafcom pojawiły się doskonałe pamięci USB marki Kingston. Klienci mają do wyboru 4 rodzaje pamięci: o pojemności 8GB, 16GB, 32GB lub 64GB.

    Więcej…