Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Kolejna nowość w ofercie firmy SADPEX.

Polecamy

Najszersza na rynku oferta torebek jednokolorowych.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Wystartowała kampania Pytaj o chemię, skierowana do producentów, sprzedawców sieci detalicznych oraz konsumentów. Celem jej jest wzrost świadomości na temat obecności w wyrobach substancji wzbudzających szczególnie duże obawy – SVHC (Substances of Very High Concern).

Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie zaprasza firmy z branży zabawkarskiej i dziecięcej do włączenia się w kampanię, aby w prosty sposób spełnić swój obowiązek informacyjny wobec swoich klientów. Powstała międzynarodowa baza danych oraz aplikacja na smartfony. Kampania będzie również zwiększać świadomość polskich konsumentów o ich prawie do informacji. Ramy prawne tworzy unijne rozporządzenie REACH dotyczące chemikaliów.

Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie jest polskim partnerem międzynarodowej kampanii Pytaj o chemię i wraz z organizacjami pozarządowymi, instytucjami naukowymi oraz organami władzy z 13 krajów Unii Europejskiej zaprasza do współtworzenia bazy danych, z której korzystać będą konsumenci na terenie Unii Europejskiej.

Substancje wzbudzające szczególnie duże obawy (SVHC) to m.in. substancje rakotwórcze, zaburzające gospodarkę hormonalną, czy też uznane za mające istotny wpływ na środowisko. Unijne rozporządzenie REACH dotyczące chemikaliów przewiduje obowiązek informowania o zawartości SVHC. Jeśli zawartość takich substancji w wyrobie przekracza stężenie 0,1%, każdy dostawca w łańcuchu dostaw musi przekazać informację o tym każdemu komercyjnemu odbiorcy wyrobu. Konsumenci mają także prawo do uzyskania takich informacji na życzenie, tak by mogli dokonywać świadomych decyzji zakupowych.

Aplikacja na smartfony: 

Od dwóch miesięcy działa aplikacja mobilna, połączona z bazą danych, która pomoże firmom wypełniać ich obowiązek informowania o SVHC w wyrobach, natomiast konsumentom posłuży do zdobywania informacji o produktach jakie chcą kupić. Konsumenci mogą przez aplikację skanować kody kreskowe. Jeśli dana firma umieści wcześniej w bazie danych informacje o swoich produktach, od razu dostaną odpowiedź. Jeśli nie, mogą zadawać pytania firmom przesyłając je przez aplikację. 

Fundacja zachęca firmy do zakładania kont w bazie połączonej z aplikacją oraz oferuje pomoc w ich tworzeniu. Kampania Pytaj o chemię koncentruje się na zwiększaniu świadomości konsumentów w kwestii zawartości SVHC w wyrobach, by umożliwić im podejmowanie odpowiedzialnych decyzji zakupowych, a także dostawców, by wypełnili obowiązek informowania wynikający z REACH. Celem działania międzynarodowego konsorcjum, do którego należy Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie, jest udoskonalenie procesów komunikacyjnych w łańcuchach dostaw, zmierzających ostatecznie do zastępowania SVHC w wyrobach substancjami nieszkodliwymi. Konsumenci zwracają coraz większą uwagę na zawartość szkodliwych substancji w kupowanych produktach. Coraz świadomiej dokonują wyborów zakupowych. Według badań przeprowadzonych przez Eurobarometr w 2017 roku 4 na 5 Europejczyków boi się wpływu chemikaliów na ich zdrowie. Udział w kampanii jest bezpłatny. Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie chce wspierać firmy i pomagać im w tworzeniu bazy danych i sprawnej komunikacji z klientami. Więcej informacji na temat projektu i o korzyściach dla firm znajduje się na stronie Fundacji Kupuj Odpowiedzialnie: https://www.ekonsument.pl/a_c39_chemikalia.html 


REKLAMA

Wystartowała kampania Pytaj o chemię, skierowana do producentów, sprzedawców sieci detalicznych oraz konsumentów. Celem jej jest wzrost świadomości na temat obecności w wyrobach substancji wzbudzających szczególnie duże obawy – SVHC (Substances of Very High Concern).

Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie zaprasza firmy z branży zabawkarskiej i dziecięcej do włączenia się w kampanię, aby w prosty sposób spełnić swój obowiązek informacyjny wobec swoich klientów. Powstała międzynarodowa baza danych oraz aplikacja na smartfony. Kampania będzie również zwiększać świadomość polskich konsumentów o ich prawie do informacji. Ramy prawne tworzy unijne rozporządzenie REACH dotyczące chemikaliów.

Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie jest polskim partnerem międzynarodowej kampanii Pytaj o chemię i wraz z organizacjami pozarządowymi, instytucjami naukowymi oraz organami władzy z 13 krajów Unii Europejskiej zaprasza do współtworzenia bazy danych, z której korzystać będą konsumenci na terenie Unii Europejskiej.

Substancje wzbudzające szczególnie duże obawy (SVHC) to m.in. substancje rakotwórcze, zaburzające gospodarkę hormonalną, czy też uznane za mające istotny wpływ na środowisko. Unijne rozporządzenie REACH dotyczące chemikaliów przewiduje obowiązek informowania o zawartości SVHC. Jeśli zawartość takich substancji w wyrobie przekracza stężenie 0,1%, każdy dostawca w łańcuchu dostaw musi przekazać informację o tym każdemu komercyjnemu odbiorcy wyrobu. Konsumenci mają także prawo do uzyskania takich informacji na życzenie, tak by mogli dokonywać świadomych decyzji zakupowych.

Aplikacja na smartfony: 

Od dwóch miesięcy działa aplikacja mobilna, połączona z bazą danych, która pomoże firmom wypełniać ich obowiązek informowania o SVHC w wyrobach, natomiast konsumentom posłuży do zdobywania informacji o produktach jakie chcą kupić. Konsumenci mogą przez aplikację skanować kody kreskowe. Jeśli dana firma umieści wcześniej w bazie danych informacje o swoich produktach, od razu dostaną odpowiedź. Jeśli nie, mogą zadawać pytania firmom przesyłając je przez aplikację. 

Fundacja zachęca firmy do zakładania kont w bazie połączonej z aplikacją oraz oferuje pomoc w ich tworzeniu. Kampania Pytaj o chemię koncentruje się na zwiększaniu świadomości konsumentów w kwestii zawartości SVHC w wyrobach, by umożliwić im podejmowanie odpowiedzialnych decyzji zakupowych, a także dostawców, by wypełnili obowiązek informowania wynikający z REACH. Celem działania międzynarodowego konsorcjum, do którego należy Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie, jest udoskonalenie procesów komunikacyjnych w łańcuchach dostaw, zmierzających ostatecznie do zastępowania SVHC w wyrobach substancjami nieszkodliwymi. Konsumenci zwracają coraz większą uwagę na zawartość szkodliwych substancji w kupowanych produktach. Coraz świadomiej dokonują wyborów zakupowych. Według badań przeprowadzonych przez Eurobarometr w 2017 roku 4 na 5 Europejczyków boi się wpływu chemikaliów na ich zdrowie. Udział w kampanii jest bezpłatny. Fundacja Kupuj Odpowiedzialnie chce wspierać firmy i pomagać im w tworzeniu bazy danych i sprawnej komunikacji z klientami. Więcej informacji na temat projektu i o korzyściach dla firm znajduje się na stronie Fundacji Kupuj Odpowiedzialnie: https://www.ekonsument.pl/a_c39_chemikalia.html 


REKLAMA

CZYTAJ TAKŻE:

 

Wybrane ogłoszenia

Produkt wielokrotnego użytku.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Ręcznie malowane torebki okolicznościowe.
OBROTOWA GUMKA SZKOLNA ZENOA MAPED
Ołówek z Gumką Maped Black Peps Pastel HB
EDYCJA CHILDREN OF THE WORLD.
Kolejna 'gwiazda' w ofercie firmy SADPEX.
Papierowe zakładki samoprzylepne
Pastelowa plastelina od JOVI.
Nowe tonery do drukarek Canon.
Kreatywna zabawa dla każdego.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • INKDIGO z certyfikatem

    Z początkiem marca do naszej redakcji napłynęła informacja o nowej marce premium materiałów eksploatacyjnych, która pojawiła się na polskim rynku. INKDIGO - stworzony przez firmę Smart Digital Media Sp. z o.o. Sp.K. - to brand, który już dziś znajduje swoich użytkowników. 

    Więcej…  
  • Jak uratować wysuszone markery?

    Znasz ten problem? Właśnie masz coś ważnego zaznaczyć, a Twój marker kilka razy użyty, ale dość długo leżący w Twojej szufladzie odmawia Ci posłuszeństwa. Najprościej pewnie byłoby kupić nowy, jednak spokojnie - możesz go jeszcze uratować.

    Więcej…