Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Mimo że rodzi się coraz mniej dzieci to wydatki na zabawki rosną. Rodzice zwracają bowiem większą uwagę na jakość kupowanych zabawek i są skłonni zapłacić więcej, doceniając niezawodność i bezpieczeństwo produktów. Według firmy badawczej NPD Group, analizującej dane z 5-ciu sieci handlowych w Polsce, w roku 2013 wartość sprzedaży zabawek zwiększyła się i wyniosła ok. 900 mln złotych. 

Zdaniem Pawła Szmidta z firmy NPD, badającego rynek zabawek w Polsce, już w tej chwili obserwujemy większy wzrost sprzedaży zabawek niż w roku 2013 i tendencja ta będzie się utrzymywała przez cały rok 2014. Obok globalnych marek, które dyktują trendy, polscy producenci zabawek systematycznie poprawiają swoją pozycję.

Marcin Woźniak ? prezes firmy Wader-Woźniak, uważa, że rynek będzie sprzyjał sprzedawcom zabawek: - Klient nie chce już kupowac? najtan?szych i słabszych jakościowo wyrobów, dlatego, co prawda powoli, ale jednak, obserwujemy zmiane? tych kryteriów i upatrujemy w tym miejsce dla nas.

Firma Wader-Woźniak, należy do największych polskich producentów zabawek, o rocznych przychodach ze sprzedaży około 50 mln zł. W ciągu roku z tej fabryki wyjeżdża 4 mln zabawek, blisko połowa produkcji trafia na eksport. Obecnie zabawki z Dąbrowy Górniczej docierają do dzieci w ponad 40 krajach. Na taki wynik składa sie? wiele czynników, ale  to przede wszystkim zasługa produktu ? ?my tworzymy zabawki z mys?la? o dzieciach, a nie tylko z mys?la? o sprzedaz?y. Robimy wszystko, aby produkty były bezpieczne, posiadały walory edukacyjne i były bardzo wytrzymałe ? aby słuz?yc? milusin?skim jak najdłuz?ej. 

I to jest według nas klucz do sukcesu ? najlepsza jakos?c? produktu, oczywis?cie przy zachowaniu rozsa?dnej ceny ? komentuje Marcin Woźniak. 


Biznes zabawkowy mocno związany jest jednak z sezonowością ? dwa okresy największego nasilenia występują przed latem i przed IV kwartałem. Najwyższy przypada na okres świąteczny, kiedy sprzedaje się ok. 30% zabawek, a zakupy związane z Dniem Dziecka stanowią 10% całkowitej sprzedaży rocznej. 

 

 

 

Wybrane ogłoszenia

Piórnik z kolekcji Coca-Cola do zadań specjalnych ...
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Zestaw Kreatywny od ROZETTE
Dostępny w 7 kolorach.
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Przyjaciel na Dobre i Złe Chwile
Najlepsza licencja tego roku!
Fluo marki Main Paper
Przepiękne plecaki - 2 propozycje.
Książeczka idealna dla małych i dużych modniś. ...
Nowy wymiar biurowej elegancji!

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Netflix wchodzi do naszej branży!

    Badanie Mediapanel, opracowane przez Wirtualnemedia.pl wskazuje, że Netflix w sierpniu bieżącego roku odwiedziło 12,73 mln internautów. To odrobinę więcej, niż w miesiącu poprzednim. Zasięg Netfliksa także się nie zmienił i wynosi 42% z hakiem.

    Więcej…  
  • Polityka prywatności

    25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako ?RODO?, ?ORODO?, ?GDPR? lub ?Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych?).

    Więcej…