Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Kolorowe, miłe w dotyku, uwielbianie przez starszych, młodszych i zwierzęta, bezpieczne, sensoryczne, na poprawę humoru, do przytulenia, do zabawy, na prezent... 

Jeśli co rano w weekend oglądasz "Pytanie na śniadanie", jeśli na bieżąco śledzisz media branżowe, przeglądasz kanały na Youtube, to nie mogło umknąć Twojej uwadze pewne cudo. Tak! Nie przesadzamy z tym nazewnictwem. W sezonie targowych bacznie przyglądaliśmy się reakcji wielu osób, w których ręce trafiała ta "zabawka". Na stoisko firmy, która ją dystrybuuje w Polsce, sama konkurencja zaglądała i po paru minutach pod pachą wynosiła tego pluszowego bohatera.

Mowa oczywiście o FuzzyBall, czyli piłce, która zawojowała rynek. 

Niepozorna zabawka - nadmuchiwana piłka z "włosami", dostępna w różnych kolorach, rozmiarach i z różnymi emocjami. Prezentowana w telewizji śniadaniowej, rekomendowana przez najlepszych influencerów, a przede wszystkim dostępna cenowo dla każdego, gdyż jej cena waha się od 15 zł (rozmiar S) do 57 (rozmiar XL). 

- Nie ukrywam, że jestem zaskoczony popularnością naszych Fuzzyballi - mówi nam Jacek Pieronkiewicz, Wice Prezes firmy Leviatan-Poligrafia, która jest ich wyłącznym dystrybutorem. - Wprowadziliśmy je na rynek polski ze zwykłej ciekawości. Na próbę wprowadziliśmy ich niewielką ilość, a dziś klienci zamawiają je całymi paletami - dodaje z uśmiechem.



Obecnie oferta FuzzyBall rozrosła się nie tylko o kolejne modele, ale także o rozmiary. Dizzy, Lol, Smile - to bohaterowie w wielu polskich domach. Z resztą zobaczcie sami w filmie Zabawkowicza.pl


ZOBACZ ODCINEK PYTANIA NA ŚNIADANIA Z PIŁKAMI FUZZYBALL: http://pytanienasniadanie.tvp.pl/34954978/mikolajkowe-prezenty-dla-najmlodszych-do-50-zl 

Kolorowe, miłe w dotyku, uwielbianie przez starszych, młodszych i zwierzęta, bezpieczne, sensoryczne, na poprawę humoru, do przytulenia, do zabawy, na prezent... 

Jeśli co rano w weekend oglądasz "Pytanie na śniadanie", jeśli na bieżąco śledzisz media branżowe, przeglądasz kanały na Youtube, to nie mogło umknąć Twojej uwadze pewne cudo. Tak! Nie przesadzamy z tym nazewnictwem. W sezonie targowych bacznie przyglądaliśmy się reakcji wielu osób, w których ręce trafiała ta "zabawka". Na stoisko firmy, która ją dystrybuuje w Polsce, sama konkurencja zaglądała i po paru minutach pod pachą wynosiła tego pluszowego bohatera.

Mowa oczywiście o FuzzyBall, czyli piłce, która zawojowała rynek. 

Niepozorna zabawka - nadmuchiwana piłka z "włosami", dostępna w różnych kolorach, rozmiarach i z różnymi emocjami. Prezentowana w telewizji śniadaniowej, rekomendowana przez najlepszych influencerów, a przede wszystkim dostępna cenowo dla każdego, gdyż jej cena waha się od 15 zł (rozmiar S) do 57 (rozmiar XL). 

- Nie ukrywam, że jestem zaskoczony popularnością naszych Fuzzyballi - mówi nam Jacek Pieronkiewicz, Wice Prezes firmy Leviatan-Poligrafia, która jest ich wyłącznym dystrybutorem. - Wprowadziliśmy je na rynek polski ze zwykłej ciekawości. Na próbę wprowadziliśmy ich niewielką ilość, a dziś klienci zamawiają je całymi paletami - dodaje z uśmiechem.



Obecnie oferta FuzzyBall rozrosła się nie tylko o kolejne modele, ale także o rozmiary. Dizzy, Lol, Smile - to bohaterowie w wielu polskich domach. Z resztą zobaczcie sami w filmie Zabawkowicza.pl


ZOBACZ ODCINEK PYTANIA NA ŚNIADANIA Z PIŁKAMI FUZZYBALL: http://pytanienasniadanie.tvp.pl/34954978/mikolajkowe-prezenty-dla-najmlodszych-do-50-zl 

Promocja dla hurtu

Wybrane ogłoszenia

Solidny zszywacz o doskonałej ergonomii
Polska marka artykułów czyszczących.
Recenzja stworzona przez Olę z : https://www.faceb ...
Nowość w ofercie Rozette.
Nowa oferta marki JOVI.
Idealne dla najmłodszych
Hurtownia LUKA poszukuje pracownika.
Teczka Zippi Bag z metalowym zamkiem.
Alpino Experience Dual Artist 12 kolorów
Teczka wolnostojąca z 13 przegródkami.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • W ASARTO sypnęło nowościami

    Portfolio materiałów eksploatacyjnych Asarto poszerzyło się o kolejne produkty. Jak informuje Joanna Flis, Specjalistka ds Marketingu ASARTO, marka po raz kolejny wprowadziła na rynek produkty, które najbardziej poszukują klienci.

    Więcej…  
  • Znamy najciekawsze prezenty roku...

    21 maja w centrum targowo-konferencyjnym w Warszawie przy ulicy Marsa odbyła się ceremonia wręczenia nagród dla produktów idealnych na prezent. W trzech kategoriach nagrodziliśmy sześć firm. W tym roku wręczyliśmy także wyróżnienie specjalne.

    Więcej…