Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Kolejna 'gwiazda' w ofercie firmy SADPEX.

Polecamy

Kredki Colorpeps Monster trójkątne 24 kol MAPED

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

W dniach 20-22 luty 2019 roku w Kielcach odbyła się kolejna edycja targów Kids' Time. To międzynarodowe spotkanie największych dostawców artykułów dla matki i dziecka. Podczas jego 10 edycji nie zabrakło wśród wystawców także firm z naszej branży. 

564 firmy, w tym 117 zagranicznych z 19 krajów, a wśród nich nasza rodzima firma ROZETTE. Przez wiele lat kojarzona z torebkami i opakowaniami oraz akcesoriami do prezentów, dziś zaskakuje zupełnie nowym asortymentem. na ogromnym stoisku, na którym gościliśmy znaleźliśmy zaskakujący asortyment. Niezaprzeczalnie właścicielka firmy - Kinga Stefańska-Boszhard - kreuje trendy w naszej branży. czym zaskoczyła w tym sezonie? O tym w naszej rozmowie z Eweliną Celińską, przedstawicielką firmy ROZETTE.


Wybrane ogłoszenia

Książki do zabawy Moja Magiczna garderoba.
Przepiękne ręcznie malowane torebki okolicznościow ...
Kredki woskowe do różnych powierzchni
najwyższej jakości dziurkacz biurowy do użytku pro ...
Kreatywna zabawa dla każdego.
Poszukiwani handlowcy!
Upominek dla wyjątkowej osoby.
Pastelowa plastelina od JOVI.
Maseczki z indywidualnymi nadrukami typu logo, zdj ...
Papierowe zakładki samoprzylepne

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Młodzi konsumenci mają ogromny wpływ na decyzje zakupowe swoich rodziców.

    Najmłodsi przedstawiciele millenialsów oraz pokolenie Z, czyli osoby urodzone pod koniec lat 90. i na początku pierwszej dekady tego wieku to dla brandów atrakcyjna grupa docelowa. Mimo że często sami nie zarabiają i dysponują ograniczoną siłą nabywczą, to mają ogromny wpływ na wybory zakupowe dokonywane w rodzinie. Eksperci zauważają, że na komunikację z młodymi konsumentami powinny postawić zwłaszcza branże FMCG, moda, beauty i firmy technologiczne. 

    Więcej…  
  • Bezpłatna produkcja przyłbic dla szpitali - branża pomaga

    Nasza branża pomaga jak może. Z początkiem kwietnia, razem z takimi firmami jak: CX Dystrybucja, ROZETTE, Biurfol, NM Revolution, ST. Majewski, Grafik Katowice, Tierra Group, Tymos, Super Office, Gremo, BIC, Leniar oraz Aliga zorganizowaliśmy zbiórkę artykułów dla dzieci ze szpitali onkologicznych, a ze wszystkich stron dochodzą kolejne informacje wsparcia w walce z koronawirusem.

    Więcej…