Z początkiem marca w ofercie firmy Rozette pojawiły się hitowe emotikonki. Kolorowe, miłe do przytulania poduszki dostępne są w bardzo szerokiej ofercie i zadowolą potrzeby każdego klienta i starszego i młodszego.
To, po ubiegłorocznych metalicznych tatuażach, kolejny hit sprzedażowy, jaki wprowadził do swojej oferty producent i dystrybutor okolicznościowych opakowań. Firma Rozette od kilku lat w sezonie przedwakacyjnym poszerza swój asortyment o produkty uzupełniające całoroczną ofertę. W tym sezonie są to barwne przytulanki dostępne w formie naśladującej znane ikonki z facebooka. Hitowe Emotikonki - bo tak nazwała je sama właścicielka firmy Rozette, Kinga Stefańska - Boszhard - szybko osiągnęły wynik 16 tyś. fanów na Facebook'u, tym samym tworząc nową społeczność ich wielbicieli. Wśród znanych osób także nie zabrakło fanów. Głównym Ambasadorem Emotikonek został Adi Kowalski - młody piosenkarz, który pojawił się w showbiznesie za sprawą programu "Mam Talent", w którym doszedł do samego finału.
Obecnie oferta firmy Rozette składa się z ponad 20 poduszeczek dostępnych w różnych kolorach. Oczywiście dominujący to żółty, który głównie odzwierciedla znane nam wszystkim grafiki z portali społecznościowych. Największym jednak zainteresowaniem cieszą się pozytywne i wyluzowane buźki. Nie brakuje jednak bardziej oryginalnych egzemplarzy. A Wam które przypadły najbardziej do gustu?
Pełna oferta Emotikonek dostępna jest na stronie firmowej www.rozette.pl oraz na profilu na Facebook'u.
Ceny detaliczne każdej z poduszek zaczynają się już od kwoty 28 zł. Zamówienia hurtowe bonusowane są bardzo wysoką marżą.