Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Zabawki

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Pogodzenie codziennych obowiązków z realizacją zainteresowań jest na wagę złota. Statystyki pokazują, że niemal połowie Polaków się to udaje. Świadczy to o tym, że potrafimy się relaksować i do tego dążymy. Choć co trzeci z ankietowanych żałuje, że czasu na pasję ma trochę za mało. Jako najczęściej rozwijane hobby wskazuje się szeroko pojęty sport i podejmowanie regularnych aktywności fizycznych. Dalej respondenci wskazywali czytanie książek, robótki ręczne, kreatywne aktywności z rodziną, majsterkowanie czy pielęgnację ogrodu.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Holenderska marka BESTIES dostępna jest w ofercie firmy ROZETTE już od jakiegoś czasu. Pokazywaliśmy ją między innymi w artykule: Zupełnie nowy asortyment w ofercie firmy z Łowicza!. Dziś przypominamy, że dzięki tym wyjątkowym produktom, dedykowanym dziewczynkom, możecie wybrać się do Lizbony. A jak? O tym w dzisiejszym artykule. 

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Furby to interaktywna zabawka elektroniczna, która zyskała ogromną popularność w latach 90. XX wieku i wróciła na rynek w różnych wersjach od tego czasu. Jest to mały, puchaty stworek przypominający nieco wyglądem ptaka lub gryzonia. Jego główną cechą charakterystyczną jest zdolność do reagowania na bodźce z otoczenia oraz komunikowania się w swoim własnym, wymyślonym "języku".

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
  • Sprawdziliśmy rowerki, hulajnogi oraz akumulatorowe samochody i motorki dla dzieci.
  • Testowaliśmy wytrzymałość, odporność na wstrząsy i zderzenia. Mierzyliśmy maksymalną prędkość i badaliśmy mechanizmy blokujące.
  • Zakwestionowaliśmy 23 zabawki na 40 skontrolowanych. Głównie ze względu na błędy w oznakowaniu i wadliwe konstrukcje.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

O tym, że kobiety kochają perfumy wiedzą chyba wszyscy Panowie. O tym, że lubią przede wszystkim drogie i markowe - przekonali się nieliczni. A o tym, że można kobietę jeszcze w inny sposób zaskoczyć wie firma ROZETTE.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Uwielbiamy takie produkty. Niby gotowe, a jednak do własnoręcznego przygotowania. Gdy trzymamy je w ręce wracamy myślami do starych czasów, gdy z mamą szyliśmy lalki ze starych ubrań. Gdy ZPT - było obowiązkową lekcją w szkole, gdy z niczego powstawało coś.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Odpowiedź na to pytanie może się różnić w zależności od preferencji i zainteresowań konkretnej grupy dzieci. Niektóre dzieci mogą uwielbiać zabawę plasteliną, ponieważ pozwala im ona na kreatywne tworzenie różnych kształtów i figur. Plastelina jest miękka, łatwa do ugniatania i może być formowana na wiele różnych sposobów, co daje dzieciom poczucie osiągnięcia i radość z tworzenia czegoś własnego.

Podkategorie


Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Kreatywnie z JOVI

    Właśnie jesteśmy przed największymi targami kreatywnymi w Europie. Creativeworld to trend, który co roku się rozwija. Za nim idzie także działalność firmy Mer-Plus, która na bieżąco do swojej oferty wprowadza produkty godne uwagi. 

    Więcej…  
  • Klient końcowy vs upominki reklamowe - wyniki V edycji badania PIAP

    Upominki reklamowe dogoniły Internet, jakość jest silnym kryterium wyboru materiałów promocyjnych a aż 91,43% badanych wykorzystuje upominki do kształtowania pozytywnego wizerunku swoich marek ? to najważniejsze wniosku z badania postrzegania artykułów reklamowych przez klienta końcowego, przeprowadzonego w tym roku po raz piąty przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych.

    Więcej…