Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Nie będziemy ukrywać, że już początkiem lutego jeden z dominujących tematów to WALENTYNKI. My je uwielbiamy...Zresztą chyba lubimy celebrować każdą okazję :) A jeśli możemy to zrobić z naszymi Partnerami z branży - w tym przypadku - marką Kidea - to już naprawdę jesteśmy szczęśliwi.

Dzisiaj, w przeddzień święta zakochanych, razem z marką Kidea przygotowujemy pudełko walentynkowe na prezent. Oczywiście zawsze można takie kupić w sklepie, jednak co ręczna robota, to ręczna robota :) 

A co będziemy potrzebować:

Wykonanie:

  1. Wytnij szablo (dostępny poniżej).
  2. Ozdób szablon stempelkami.
  3. Sklej pudełko tak jak na rysunku 3.
  4. Wytnij z czerwonego papieru serce oraz drobne serduszka.
  5. Przyklej serce i drobne serduszka do pudełka tak jak na rysunku 4.
  6. Zwiąż pudełko ozdobną tasiemką tak jak na rysunku 5.

 

I mamy pudełko gotowe :) 

A Ty do czegoś byś je wykorzystał? Tylko na walentynki?

 

Wybrane ogłoszenia

Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Dostępny w 7 kolorach.
Idealny dla każdego
Pudełka tekturowe na prezenty od zajączka :) albo ...
Nowy wymiar biurowej elegancji!
Dla projektantek Big Dream Girl
Książeczka idealna dla małych i dużych modniś. ...
Idealne dla domowych artystów.
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Czy będzie kolejny hit?

    Nie ukrywamy, że z początkiem każdego roku wypatrujemy spotkań z firmą ROZETTE. Dlaczego? Zawsze ciekawi nas, czym tym razem zaskoczy jej właścicielka - Kinga Stefańska Boszhard. W tym roku odpowiedź Was zaskoczy. 

    Więcej…  
  • Pozytywna obecność w mediach przekłada się na reputację marki.

    Pozytywna obecność marki w mediach, na którą składa się wyrazisty, wiarygodny przekaz i współpraca z blogerami czy influencerami, to dziś jeden z podstawowych elementów budowania jej reputacji. Ta przekłada się na konkretne korzyści finansowe i sprzedażowe, dlatego coraz więcej firm przykłada wagę do tego obszaru. Marki i przedsiębiorstwa cieszące się najlepszą reputacją w oczach polskich konsumentów wyłania ogólnopolskie cykliczne badanie Premium Brand. W tegorocznej edycji została wyłoniona najlepsza czternastka.

    Więcej…