Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Zespół

Wieloletnia redaktor naczelna największego magazynu w branży PBS. Oczywiście do czasu ukazania się nowego tytułu :)

Doświadczony marketingowiec. Z zamiłowania wielka propagatorka internetu. Mimo młodego wieku ;) o branży papierniczo-biurowo-szkolnej wie niemal wszystko.

Psycholog i trener biznesu. Konsultant ds. zarządzania zasobami ludzkimi w firmie IMPACTIVE. Możecie do niej kierować wszelkie pytania i wątpliwości odnośnie wspierania rozwoju i efektywności Waszych pracowników.

Przerysowuje rzeczywistość, tworzy karykaturalny obraz rzeczywistości. Jak mówi o sobie: "Mój świat od niedawna Rysuje się w czarno-białych barwach. Wcześniej chował się za szkłem. Jeszcze wcześniej był wielką nieodkrytą przestrzenią."

Niezaprzeczalnie ma najmniej zdjęć w naszej redakcji. Zazwyczaj to on stoi po drugiej stronie obiektywu. Kadruje, wyostrza, poluje na najlepsze ujęcia. Czasem w krzakach, niekiedy na dachu, innym razem w szafie.

To nasz redakcyjny paparazzi. Ilość zdjęć, które znajdują się na jego komputerze przekroczyło liczbę 50.000!!!

Justyna Qunio to z wykształcenia humanistka (Uniwersytet Warszawski, Instytut PAN), a z zamiłowania estetyk i wielka pasjonatka mody. Z modą związana jeste od wielu lat, ale wcześniej kreowała wizerunek nie ludzi, a marek, w korporacjach (branża mediowa, IT, samochodowa i farmaceutyczna). Współpracowała z agencjami reklamowymi i mediowymi oraz stacjami telewizyjnymi: TVN, Polsat, TVP. Od ponad 10 lat doradza wizerunkowo. Konsultuje sesje zdjęciowe, pokazy mody, projekty wizerunkowe dla korporacji. Zajmuje się szeroko pojętym personal brandingiem.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Feeria nowości marki ASARTO

    Rynek materiałów eksploatacyjnych, adekwatnie do pojawiających się nowych urządzeń drukujących, co jakiś czas oferuje nam nowości w zamiennikach, które mają na celu przede wszystkim obniżenie kosztów druku i eksploatacji drukarek. W ostatnich miesiącach nowinkowy prym wiedzie firma Polcan, która każdego tygodnia zaskakuje nowymi produktami.

    Więcej…  
  • W ciągu 5 lat spodziewane są duże zmiany w procesie rekrutacji.

    Na polskim rynku pojawiają się pierwsze firmy, które wykorzystują uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję w rekrutacji pracowników. Część z nich stosuje komputerowe algorytmy do wyszukiwania na rynku pracy odpowiednich kandydatów. Korzyścią dla firm są oszczędności czasu i kosztów sięgające nawet 40 proc. Polska branża HR na razie nie obawia się jednak konkurencji ze strony nowych technologii.

    Więcej…