Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Zespół

Wieloletnia redaktor naczelna największego magazynu w branży PBS. Oczywiście do czasu ukazania się nowego tytułu :)

Doświadczony marketingowiec. Z zamiłowania wielka propagatorka internetu. Mimo młodego wieku ;) o branży papierniczo-biurowo-szkolnej wie niemal wszystko.

Psycholog i trener biznesu. Konsultant ds. zarządzania zasobami ludzkimi w firmie IMPACTIVE. Możecie do niej kierować wszelkie pytania i wątpliwości odnośnie wspierania rozwoju i efektywności Waszych pracowników.

Przerysowuje rzeczywistość, tworzy karykaturalny obraz rzeczywistości. Jak mówi o sobie: "Mój świat od niedawna Rysuje się w czarno-białych barwach. Wcześniej chował się za szkłem. Jeszcze wcześniej był wielką nieodkrytą przestrzenią."

Niezaprzeczalnie ma najmniej zdjęć w naszej redakcji. Zazwyczaj to on stoi po drugiej stronie obiektywu. Kadruje, wyostrza, poluje na najlepsze ujęcia. Czasem w krzakach, niekiedy na dachu, innym razem w szafie.

To nasz redakcyjny paparazzi. Ilość zdjęć, które znajdują się na jego komputerze przekroczyło liczbę 50.000!!!

Justyna Qunio to z wykształcenia humanistka (Uniwersytet Warszawski, Instytut PAN), a z zamiłowania estetyk i wielka pasjonatka mody. Z modą związana jeste od wielu lat, ale wcześniej kreowała wizerunek nie ludzi, a marek, w korporacjach (branża mediowa, IT, samochodowa i farmaceutyczna). Współpracowała z agencjami reklamowymi i mediowymi oraz stacjami telewizyjnymi: TVN, Polsat, TVP. Od ponad 10 lat doradza wizerunkowo. Konsultuje sesje zdjęciowe, pokazy mody, projekty wizerunkowe dla korporacji. Zajmuje się szeroko pojętym personal brandingiem.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Videorelacja z targów Paperworld, Christmasworld, Creativeworld 2019

    25-29 stycznia br. we Frankfurcie n. Menem odbyły się coroczne targi Paperworld. W tym roku 3.119 wystawców z 60 krajów zaprezentowało w 7 halach wystawienniczych swoje najnowsze produkty oraz kierunki rozwoju. Paperworld jest nadal obowiązkowym wydarzeniem dla wielu odwiedzających i wystawców specjalizujących się w segmencie papierniczo-biurowo-szkolnym. Daje okazję do poznania aktualnych trendów i nowych produktów papierniczych – artykułów biurowych i szkolnych, opakowań ozdobnych, serwetek, kalendarzy a także urządzeń biurowych i akcesoriów do drukarek i kopiarek. Spotkania sprzedawców hurtowych, detalicznych, producentów produktów papierniczych i piśmienniczych sprzyjają nowym kontaktom biznesowym.

    Więcej…  
  • Marka Noster sprzedana!!

    Niemalże na każdych targach organizowanych przez hurtownie w całej Polsce nasza redakcja miała przyjemność spotykać zespół handlowców z łódzkiej firmy A7, która na rynku oferowała od wielu lat między innymi markę Noster. Specjalizująca się w imporcie firma od listopada 2016 roku nie jest już dystrybutorem artykułów szkolnych logowanych tą marka. Od 4 listopada to  firma Interdruk SA jest jej właścicielem.

    Więcej…