Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Warto Wiedzieć

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

W ostatnim czasie powstało wiele raportów i analiz, które starają się przewidzieć jak dynamicznie będzie ewoluował rynek pracy w odpowiedzi na rozwój sztucznej inteligencji (z ang. Artificial Intelligence, AI). Światowe Forum Ekonomiczne, Gartner, McKinsey - wszyscy próbują oszacować skalę i oswoić nas z nieuchronną zmianą. Kolejne liczby powodują dużo szumu i mieszane nastroje wokół AI. Ale czy faktycznie jest się czym przejmować i jak te procesy postrzegają specjaliści rozwijający sztuczną inteligencję?

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Powodzenie spotkania biznesowego zależy od czegoś więcej, niż przyjście na czas i zajęcie miejsca przy stole. Doktor Nigel Oseland, psycholog środowiskowy z Workplace Unlimited, opisuje proste działania, dzięki którym firmy mogą wydajniej organizować spotkania.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Od dawna śledzimy biznesowe rozwiązania Kamili Rowińskiej. W związku z tym, że znaczną część naszej redakcji tworzą kobiety, z wielką pasją oglądamy jej video. W ostatnim odcinku z serii Power Poniedziałek poruszyła ona temat czy warto integrować się z podwładnymi i jakie są granice budowania relacji szef-pracownik w zespole. 

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

Ostatnie lata pokazują dobitnie pracodawcom, czym jest rynek pracownika. Według danych Work Service, niemal połowa pracodawców deklaruje, że ma problemy ze znalezieniem odpowiedniej osoby do swojego zespołu. Zatrudnienie nowego pracownika to jednak tylko początek trudnej drogi. Bo co zrobić, gdy pieniądze i ryzyko utraty pracy nie są żadną motywacją? Nowoczesny menadżer powinien wiedzieć, jak skutecznie zachęcać do podejmowania nowych wyzwań. A nowoczesny pracownik – jak się zmotywować do ich realizacji.

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna

A co, jeśli recykling patyczków z lodów może dać nam dużo frajdy? Mamy dla Was świetny pomysł na robienie puzzli i uczenie się figur geometryczne właśnie wykorzystując pozostałości po lodach.

Wybrane ogłoszenia

Uniwersalna taśma do zaklejania kartonów.
Alternatywa dla niszczarek.
Twin Name Pen 2 marki Dong-A.
Wysokiej jakości kredki w promocyjnej cenie.
Ekologiczna i pojemna archiwizacja dokumentów.
kalendarz na każdy dzień roku.
Szeroka oferta kolorowych, pluszowych akcesoriów.
Nowy komplet 12 marketów marki PENMATE.
Nowy produkt w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Nowe produkty w ofercie Tadeo Trading.
Wysokogatunkowa Arabika 100% ciemno palona.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Xerox z tytułem Top 100 Global Technology Leader

    Xerox zdobył tytuł Top 100 Global Tech Leader 2018 roku (wcześniej tytuł funkcjonował pod nazwą Top 100 Global Innovators). Firma została uhonorowana w ten sposób po raz szósty od 2011 roku, kiedy Thomson Reuters rozpoczął przyznawanie wyróżnienia. Xerox otrzymał wysokie notowania w dziedzinie przywództwa, tworzenia patentów, społecznej odpowiedzialności biznesu i wpływu na środowisko.

    Więcej…  
  • Stres przyczyną 60 proc. nieobecności w pracy.

    Eksperci alarmują, że ponad połowa nieobecności pracowników może być spowodowana nadmiernym stresem. W Europie straty przedsiębiorstw z tego powodu szacowane są na 617 mld euro rocznie. Do najczęstszych czynników stresogennych zaliczane są m.in. nadmiar obowiązków i duże oczekiwania przełożonych. Osoby przeciążone i nieradzące sobie ze stresem w pracy są mniej efektywne i częściej popełniają błędy, co przekłada się na kondycję firm i niższe PKB krajów europejskich. Dlatego pracodawcy powinni wspierać pracowników w radzeniu sobie ze stresem.

    Więcej…