Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Dystrybutor Ateneum w dobie pandemii cały czas wspiera placówki medyczne. Na przełomie roku Ateneum przekazało w formie darowizny ponad 260 tysięcy maseczek ochronnych Szpitalowi Specjalistycznemu im. Ludwika Rydygiera w Krakowie.

W ubiegłym roku Ateneum również aktywnie włączyło się w walkę z koronawirusem, m.in. przekazując maseczki ochronne Szpitalowi Uniwersyteckiemu w Krakowie oraz dołączając je klientom do przesyłek.

Gratulujemy takich działań!


Ateneum jest liderem dystrybucji książek, gier, zabawek i artykułów papierniczych w Polsce, czego potwierdzeniem są liczne laury: trzy Diamenty Forbesa oraz dziewięć Gazel Biznesu. W raporcie ekspertów z londyńskiej giełdy z 2016 roku Ateneum zostało uznane za jedną z trzydziestu najbardziej wpływowych polskich firm w Europie. Pod koniec 2020 roku redakcje dwu opiniotwórczych gazet: ?Parkietu? oraz ?Rzeczpospolitej?, umieściły Ateneum w elitarnym gronie stu najbardziej wpływowych firm w Polsce godnych wejścia na warszawską giełdę.


REKLAMA

rafcomprism

Wybrane ogłoszenia

Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Piórnik z kolekcji Coca-Cola do zadań specjalnych ...
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Genialna książka dla dziewczynek.
Poszukiwani pracownicy
Zestaw Kreatywny od ROZETTE
Idealne dla domowych artystów.
Dla projektantek Big Dream Girl

Konkursy


Losowo wybrane artykuły branżowe

  • PIAP ODMRAŻA UPOMINKI REKLAMOWE

    Polska Izba Artykułów promocyjnych ogłosiła powrót do RZECZYwistości, rozpoczynając ogólnopolską kampanię NA RZECZ upominków reklamowych. PIAP chce odmrozić budżety reklamowe po okresie pandemicznej stagnacji i pokazać upominki jako kreatywne narzędzia do budowania relacji i wizerunku firm oraz marek.

    Więcej…  
  • Amazon powoli zdobywa polski rynek.

    Choć udział Amazona w polskim e-commerce nie przekracza dziś 5 proc., amerykański gigant zdobywa w nim udziały krok po kroku, przejmując powoli rynek, na czym w największym stopniu może stracić rodzime Allegro. Polacy na Amazonie mają dziś do wyboru ponad 200 mln artykułów z opisami tłumaczonymi na język polski i korzystają z niego w coraz większym stopniu. Polskie firmy sprzedające za pośrednictwem Amazona mogą pochwalić się dziś dużymi przychodami z tego tytułu, ale wciąż nie do końca wykorzystują możliwości, jakie platforma im oferuje.

    Więcej…