Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Piórnik Coca-Cola

Rekomendujemy Dodaj do ulubionych
Cena: 28,65 PLN
Kontakt MP POLAND SP. Z O.O.

E-mail: BOK@mainpaper.com

Adres: Ul. Chrzanowska 7, H1/101, 05-825 Grodzisk Mazowiecki

Strona: www.madridpapel.com
https://tiny.pl/cwn43

Opis

 Kto z nas nie zna marki Coca-Cola? Znają ją chyba wszyscy :) 

Już od najmłodszych lat najbardziej upragnionym a jednocześnie zabranianym napojem dla dzieci była właśnie ona. Nic więc dziwnego, że trafiła na kolekcję artykułów szkolnym firmy Main Paper.

Kolekcja ma bardzo szeroką ofertę:

    • plecaki i tornistry
    • torby sportowe
    • piórniki
    • kołonotatniki
    • segregatory
    • notebook'i
    • notatniki, zeszyty
    • ołówki
    • pióra, długopisy
    • karteczki samoprzylepne

     Pełen asortyment dostępny jest w katalogu firmy, który umieszczamy tutaj.

 

My jednak testowaliśmy piórnik, który przede wszystkim ma piękną pop-upową grafikę. Bardzo pojemny, zapinany na zamek może posłużyć nie tylko jako piórnik, ale i saszetka na kosmetyki, drobne zabawki...

Co więcej  - skryje nawet małą puszkę Coca-Coli :) 

Piórnik wykonany jest z materiału, dlatego łatwo można go wyprać, oraz idealnie komponuje się z zeszytem firmy MainPaper z podobną grafiką. Osobiście polecamy, bo yo dobrej jakości produkt.

 

Opis producenta: 

Pojemnik na ołówki, długopisy itp. Wykonany z poliestru ze wzmocnieniami. Zapinany na zamek ze ściągaczem. Popowy projekt Coca-Coli w kolorze czerwonym. Oficjalna licencja. Wymiary: 22 x 10 cm.

 

https://www.eshop.mainpaper.pl/

Lokalizacja

Grodzisk Mazowiecki, Polska, Europa
Chrzanowska 7, 05-825

Video

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 832
Wyświetlony: 704
Wygasa: 2024-04-29 13:41:00

Komentarze

comments powered by Disqus

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Syndrom oszusta

    Syndrom oszusta wiąże się z przekonaniem, że własne sukcesy zawdzięcza się nie talentowi i ciężkiej pracy, lecz przypadkowi i szczęśliwemu zbiegowi okoliczności. Osoba, której dotyka, czuje się nieuczciwie, ma wrażenie, że wcale na swój sukces nie zasłużyła i lada chwila ktoś odkryje jej niekompetencje. To zjawisko ? z różnym nasileniem ? dotyka ok. 70 proc. ludzi, ale częściej z powodu syndromu oszusta cierpią kobiety. Zwłaszcza te, które odnoszą duże sukcesy albo zajmują wysokie stanowiska.

    Więcej…  
  • W branży powiało wiosną...

    Słońce, temperatura w końcu dodatnia - nie dziwne, że firmy z branży uaktywniły swoje działania. Od dłuższego czasu prym w tym wiedzie firma Rafcom, dystrybutor między innymi produktów marki Xerox. To właśnie we współpracy z producentem urządzeń drukujących, 12 marca ruszyła akcja prezentowa dla wszystkich klientów.

    Więcej…