Kto z nas nie zna marki Coca-Cola? Znają ją chyba wszyscy :)
Już od najmłodszych lat najbardziej upragnionym a jednocześnie zabranianym napojem dla dzieci była właśnie ona. Nic więc dziwnego, że trafiła na kolekcję artykułów szkolnym firmy Main Paper.
Kolekcja ma bardzo szeroką ofertę:
Pełen asortyment dostępny jest w katalogu firmy, który umieszczamy tutaj.
My jednak testowaliśmy piórnik, który przede wszystkim ma piękną pop-upową grafikę. Bardzo pojemny, zapinany na zamek może posłużyć nie tylko jako piórnik, ale i saszetka na kosmetyki, drobne zabawki...
Co więcej - skryje nawet małą puszkę Coca-Coli :)
Piórnik wykonany jest z materiału, dlatego łatwo można go wyprać, oraz idealnie komponuje się z zeszytem firmy MainPaper z podobną grafiką. Osobiście polecamy, bo yo dobrej jakości produkt.
Opis producenta:
Pojemnik na ołówki, długopisy itp. Wykonany z poliestru ze wzmocnieniami. Zapinany na zamek ze ściągaczem. Popowy projekt Coca-Coli w kolorze czerwonym. Oficjalna licencja. Wymiary: 22 x 10 cm.
Syndrom oszusta wiąże się z przekonaniem, że własne sukcesy zawdzięcza się nie talentowi i ciężkiej pracy, lecz przypadkowi i szczęśliwemu zbiegowi okoliczności. Osoba, której dotyka, czuje się nieuczciwie, ma wrażenie, że wcale na swój sukces nie zasłużyła i lada chwila ktoś odkryje jej niekompetencje. To zjawisko ? z różnym nasileniem ? dotyka ok. 70 proc. ludzi, ale częściej z powodu syndromu oszusta cierpią kobiety. Zwłaszcza te, które odnoszą duże sukcesy albo zajmują wysokie stanowiska.
Słońce, temperatura w końcu dodatnia - nie dziwne, że firmy z branży uaktywniły swoje działania. Od dłuższego czasu prym w tym wiedzie firma Rafcom, dystrybutor między innymi produktów marki Xerox. To właśnie we współpracy z producentem urządzeń drukujących, 12 marca ruszyła akcja prezentowa dla wszystkich klientów.
Komentarze
comments powered by Disqus