Wiosna, wiosna, wiosna ach to ty...Dziś u nas w redakcji śpiewająco i kreatywnie :) Zobaczcie, co tym razem i jak stworzyliśmy razem z marką Kidea.
Nie wiem jak Ty, ale dla mnie prawdziwe życie zaczyna się z pierwszymi promieniami słońca. Czasem przychodzą one wcześniej, czasem niestety często zaglądają przez chmury. Niemniej 21 marca to taka psychologiczna granica, która utwierdza mnie, że do ciepła jest już bliżej niż dalej.
Oj pamiętam, gdy miałam 5 lat - było to wieki temu i takie "puzzle" były naprawdę fajną zabawą. Do dziś wspominam je z rozrzewnieniem i czasem zastanawiam się, czy takie zabawki można jeszcze zakupić? Jeśli nie, to żaden problem. Razem z marką Kidea postanowiliśmy sami wykonać taki gadżet.
Niedługo Dzień Kobiet, a zaraz po nich Dzień Mężczyzny. Jednak to, co dziś stworzymy z marką Kidea jest raczej uniwersalnym prezentem. Tak naprawdę można go stworzyć z każdej okazji i dla każdego.
Nie będziemy ukrywać, że już początkiem lutego jeden z dominujących tematów to WALENTYNKI. My je uwielbiamy...Zresztą chyba lubimy celebrować każdą okazję :) A jeśli możemy to zrobić z naszymi Partnerami z branży - w tym przypadku - marką Kidea - to już naprawdę jesteśmy szczęśliwi.
Dla 73 proc. uczniów powrót do szkoły oznaczał stres, a blisko połowa uważa, że nauka stacjonarna jest trudniejsza od zdalnej ? wynika z raportu Centrum Edukacji Obywatelskiej. Wiele ich obaw dotyczy kontaktów społecznych i relacji z rówieśnikami. Z drugiej strony pojawia się strach przed sprawdzianami, bo niemal 40 proc. uczniów przyznaje się do dużych zaległości w nauce. ? Długofalową konsekwencją będzie spadek poczucia własnej wartości u dzieci, dlatego kluczowe na tym etapie jest wsparcie rodziców i nauczycieli ? ocenia Aleksandra Musielak, wykładowczyni Wyższej Szkoły Bankowej w Gdańsku.
Więcej…Antigro, Mister Lanyard oraz Agencja Reklamowa SIDE to nowi Członkowie, którzy przystąpili do Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych w pierwszym kwartale 2019 roku.
Więcej…