Tytuł | Kategoria | Opis | Lokalizacja | Cena |
---|
Nadszedł koniec roku 2O2O. Czasu bardzo trudnego emocjonalnie, wyczerpującego, często wypełnionego frustracją i bezsilnością, naznaczonego stratą. Chyba nikt się nie spodziewał, że w ciągu kilku tygodni sposób funkcjonowania społeczeństwa, zasady życia publicznego, swoboda podejmowania decyzji i realizowania planów może zostać wywrócona do góry nogami.
Więcej…Polska Izba Artykułów Promocyjnych jako organizacja zrzeszająca ponad 185 firm z branży upominków reklamowych i szeroko pojętej reklamy, reprezentująca sektor ponad 1 000 głównych dostawców (producentów/importerów upominków reklamowych, drukarni) oraz ok. 10 000 agencji reklamowych z wielkim niepokojem obserwuje skutki, jakie przynosi obecna sytuacja na rynku i jakie ciężkie konsekwencje wywołuje dla branży reklamowej epidemia COVID-19.
Więcej…