Prezentujemy Państwu produkty, które testowaliśmy, użytkowaliśmy, oglądaliśmy.
W naszej ocenie są warte swoje ceny i Państwa uwagi.
Prezentujemy Państwu produkty, które testowaliśmy, użytkowaliśmy, oglądaliśmy.
W naszej ocenie są warte swoje ceny i Państwa uwagi.
- 15-lat minęło jak jeden dzień ? tak jubileusz działalności Polskiej Izby Artykułów Promocyjnych podsumowuje Katarzyna Wojniak, Dyrektor Generalny PIAP. - Dokładnie 17 lutego 2007 roku zawiązało się stowarzyszenie branżowe zrzeszające producentów, importerów upominków reklamowych, mediów, organizatorów targów branżowych a w późniejszym czasie również i agencji reklamowych. Obecnie PIAP liczy 180 Członków ? godnych zaufania firm i rzetelnych uczestników rynku reklamowego, oferujących produktu i usługi na najwyższym poziomie.
Więcej…Kolejna edycja forum organizowanego przez Izbę Przedsiębiorców Branży Biurowo-Szkolnej przeszła do historii. Tym razem bardziej kameralna, ale pełna istotnej wiedzy, zgromadziła przedstawicieli największych firm z branży.
Więcej…