Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Mocny klej do wielu zastosowań.

Polecamy

Wysokiej jakości kredki w promocyjnej cenie.

Subskrypcja



piątek, 06, październik 2017

Konferencja Biuro Plus

W dniach 6-7 października 2017 roku w Czeladzi odbyła się coroczna, dwudniowa konferencja Grupy Biuro Plus. Miała ona na celu zaznajomienie wszystkich sił sprzedażowych Grupy z nowym katalogiem Biuro Plus 2017/2018 oraz integrację w grach szkoleniowych.

W spotkaniu uczestniczyło prawie 300 osób, w tym najwięksi Dostawcy tacy jak chociażby: Esselte, Rafcom, Hamelin, Durable, 2×3, Fellowes, Argo, Amex Stationery, Avery, Black Point, Nowy Styl, Xerox, Trodat, Pentel, Rafcom, Pilot, Herlitz, Emerson, Nestle, Irving, Żywiec Zdrój i wiele innych.

Spotkanie w tym roku, po raz kolejny przybrało formę szkoleniowo-warsztatową. Tym razem jednak handlowcy oraz kupcy uczestniczyli w grach, które nie tylko miały na celu dokładniejsze poznanie ofert producentów ale przede wszystkich miały bawić. Nowością w tegorocznym spotkaniu był także panel dyskusyjny, który przyciągnął najważniejsze osobowości branży. Głównym tematem panelu były perspektywy rozwoju branży PBS oraz szanse i zagrożenia, jakie w niej czyhają. Podczas dwugodzinnego spotkania przy "okrągłym stole" poruszane były między innymi takie kwestie jak:

  • Rozdrobnienie branży, a konsolidacja
  • Obrona podstawowego asortymentu biurowego
  • Rentowność
  • Nowy aosrtyment
  • Targi oraz dumping cenowy

Dyskusja zakończyła się kilkoma deklaracjami, które jako redakcja odnotowujemy. O kulisach panelu piszemy na naszych stronach, tym samym gratulując Zarządowi Biuro Plus zebrania w jednym miejscu tak ważnych głosów.

Gala wieczorna

Już tradycją konferencji Biuro Plus stała się wieczorna integracja środowisk branżowych. To właśnie we wrześniu Zarząd jak i Rada Nadzorcza sieci ma możliwość skierowania publicznych podziękowań do swoich dostawców i pracowników. W tym roku z rąk Przewodniczącego Rady Nadzorczej Biuro Plus S.A. Włodzimierza Leszczyńskiego gratulacje za włożoną pracę w tworzenie katalogu otrzymały Anna Wyzuj-Rogalska oraz Agata Kłak.

Prezes sieci Ryszard Łakiewicz z kolei symbolicznym chlebem i solą przywitał dwóch nowych udziałowców: Pro Office Jarosław Sztobryn oraz Biuro Plus Trójmiasto Sp. z o.o.

Nie zabrakło także wyróżnień dla dostawców. Statuetki za współpracę w minionym roku odebrały firmy: Durable, Amex oraz Trodat.

Także pracownicy z wszystkich oddziałów Biuro Plus S.A. nie pozostali bez nagród. Każdy z nich wyjechał z Czeladzi z zestawem prezentów oraz sampli od dostawców. Tego wieczoru także, po raz pierwszy organizowany konkurs na najładniejsze zdjęcie samochodu dostawczego Biuro Plus, miał swój finał. Zwycięzcą okazał się oddział krakowski sieci oraz jeden z jego kierowców. 

Docenienie swoich Pracowników to sukces każdej z firm a tego nie brakuje udziałowcom sieci.

piątek, 06, październik 2017

Wybrane ogłoszenia

Nowy długopis marki Penmate w ofercie Tadeo-Tradin ...
Uniwersalna taśma do zaklejania kartonów.
Nowe długopisy ścieralne Flexi Abra.
Firma HELKRA poszukuje handlowców.
Idealny produkt dla malucha.
Nowa kolorystyka w ofercie Leviatan-Poligrafia.
Firma RAFCOM poszukuje pracownika.
Uniwersalne chusteczki do czyszczenia w opakowaniu ...
Elegancji produkt do pracy oraz jako gadżet z logo ...
Kolejny hit wśród długopisów wymazywalnych.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Rusza akcja „Bezpieczne dziecko w podróży”

    „Bezpieczne dziecko w podróży” to ogólnopolska akcja społeczna, która rusza 14 lipca bieżącego roku i będzie trwać przez okres wakacji. Nie jest to przypadkowa data – w tym czasie ma miejsce najwięcej wypadków samochodowych z udziałem dzieci. W zeszłym roku, tylko w ciągu dwóch miesięcy, spowodowano ponad 6500 wypadków, w których zginęło prawie 600 osób. Dlatego głównym celem akcji jest edukacja rodziców w zakresie bezpiecznego przewożenia dzieci samochodem, dotarcie do jak największej liczby rodzin zmotoryzowanych oraz zachęcenie rodziców do analizy bezpieczeństwa ich dzieci w trakcie podróży. Akcję patronuje magazyn scann.R.

    Więcej…  
  • Hinduska marka podbija polski rynek

    Z początkiem 2015 roku firma Inter w związku ze zmianą strategii działania wprowadziła do swojej oferty nową markę NATARAJ, której producentem jest Hindustan Pensils z Indii - indyjski producent materiałów piśmiennych oraz szkolnych.

    Więcej…