Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Torby papierowe ti produkt wykorzystywany do promowania produktów oraz samej firmy i jej marek. Na opakowaniu jest nadruk graficzny z logo i sloganem reklamowym, co kreuje określony wizerunek danego przedsiębiorstwa. Ponadto torby papierowe są praktyczne i eleganckie, więc gadżet doskonale się prezentuje w każdych okolicznościach. Poza tym można je wykorzystywać wielokrotnie, bo często wykonywane są z dobrej jakości papieru. Ponadto każda zlecająca produkcję takich toreb firma ma możliwość zamawiania konkretnych opakowań również niestandardowych wymiarów.

Torby papierowe i ich zastosowanie w reklamie

Nowe trendy w wykorzystywaniu toreb papierowych z logiem firmy najszybciej dostrzegły sieci sklepów drogeryjnych i odzieżowych pakując zakupy klientów w papierowe torby z nadrukiem, no i szybko znalazły licznych naśladowców.

Papierowe torby reklamowe z nadrukiem to bardzo dobra forma nawiązania dialogu z klientem i przesłania mu wyraźnego komunikatu, że Ty też jesteś eko i stan środowiska nie jest Ci obojętny, bo w końcu wybierasz papier a nie folię. Zapewne to właśnie tę cechę doceni i chętniej wybierze Twoją firmę klient niż konkurencję.

To nie jedyna zaleta papierowych toreb reklamowych. Przede wszystkim wyglądają one bardziej elegancko niż torby foliowe, klient niosący zakupy w torbie papierowej z Twoim logo rozpowszechnia go na ulicy, w środkach komunikacji miejskiej i wszędzie, gdzie ją ze sobą zabiera. To dzięki temu odbiorców reklamy jest kilkadziesiąt lub kilkaset razy więcej i to tak niskim kosztem.

Dawno już Klienci pokochali torby papierowe, ponieważ mogą wykorzystać je na wiele sposobów. Dobrej jakości torby papierowe można wykorzystać wielokrotnie na zrobione zakupy, ale także świetnie sprawdzają się w domu do przechowywania różnych rzeczy. Małe torebki idealnie nadają się do przechowywania biżuterii, zdjęć lub flakoników z perfumami. Duże torby reklamowe mogą posłużyć do przechowywania odzieży, zabawek dla dzieci... Jak więc widzisz możliwości jest znacznie więcej, dlatego klienci bardzo lubią torby reklamowe, które mogą wykorzystać na różne sposoby.

Jakie zalety mają torby papierowe?

Torby dekoracyjne wykonywane z papieru są wykorzystywane do pakowania prezentów. Jednak gros firm zamawia z nadrukiem do promowania produktów. Są praktyczne i eleganckie, dzięki czemu stają się doskonałym gadżetem. Istotą jest jednak grafika, która wymaga zaprojektowania. Na każdym produkcie znajduje się przede wszystkim logo, ale też hasło reklamowe, adres, strona internetowa itd. Torby są: wielokrotnego użytku, funkcjonalne i estetyczne oraz trwałe, co przekłada się na dłuższą kampanię reklamową danej marki. Z całą pewnością budują pozytywny wizerunek reklamodawcy. Firma Mer Plus - polski producent toreb - dokłada wszelkich starań, by zamawiane produkty miały niezwykły design.  Tu liczy się każdy detal, by uzyskać taki efekt, który zainteresuje odbiorców, co w rezultacie przełoży się na sprzedaż towarów.



Jak dobrać rozmiar torby?

Torby reklamowe wykorzystywane są na eventach, specjalnych uroczystościach. Służą również do pakowania zakupów. Mają więc szerokie zastosowanie. Wykonywane są z papieru kredowego, ekologicznego, offsetowego, laminowane i jednokolorowe w różnych barwach. Jeśli produkt ma być wręczony wybranej grupie klientów, musi być wykonany z najlepszej jakości materiału. Na stronie producenta można wybrać odpowiedniej wielkości opakowania, korzystania z bazy wykrojników. To pozwala zaoszczędzić czas i środki na wykonanie nowego wykrojnika. Jeśli firma nie znajdzie w tabeli odpowiedniego wymiaru, może zamówić w przystępnej cenie inny wykrojnik. Często się zdarza, że reklamodawca poszukuje toreb o wielkości niestandardowej, idealnie dopasowanej do oferowanego produktu, który ma zostać zapakowany.



Jak wybrać torbę papierową?

Wybierając torby reklamowe dla swojej firmy, musisz przede wszystkim zwrócić uwagę na ich jakość, bo przecież będą Twoją wizytówką i będą budować markę. Najlepiej sprawdzą się torby wykonane z papieru o gramaturze 140 do 250 g/m2 ze wzmocnionym dnem i górną zakładkę. Takie torby wytrzymają ciężar nawet sporych zakupów i klient nie będzie się denerwował, że torba się rozerwała i musi zbierać zakupy.

Starannie musisz także przemyśleć nadruk na torbach. Musi zawierać logo i adres strony internetowej. Dobrze będzie wyglądać również jakieś chwytliwe hasło reklamowe lub ciekawa grafika.

Z okazji szczególnie ważnych spotkań biznesowych, uroczystości firmowych możesz zamówić bardzo eleganckie torebki z papieru uszlachetnionego, np. barwionego, laminowanego. Torebki laminowane z uchwytami wykonanymi z bawełnianego sznurka lub tasiemki, prezentują się niezwykle elegancko i dodatkowo podnoszą prestiż firmy.

Torby papierowe ti produkt wykorzystywany do promowania produktów oraz samej firmy i jej marek. Na opakowaniu jest nadruk graficzny z logo i sloganem reklamowym, co kreuje określony wizerunek danego przedsiębiorstwa. Ponadto torby papierowe są praktyczne i eleganckie, więc gadżet doskonale się prezentuje w każdych okolicznościach. Poza tym można je wykorzystywać wielokrotnie, bo często wykonywane są z dobrej jakości papieru. Ponadto każda zlecająca produkcję takich toreb firma ma możliwość zamawiania konkretnych opakowań również niestandardowych wymiarów.

Torby papierowe i ich zastosowanie w reklamie

Nowe trendy w wykorzystywaniu toreb papierowych z logiem firmy najszybciej dostrzegły sieci sklepów drogeryjnych i odzieżowych pakując zakupy klientów w papierowe torby z nadrukiem, no i szybko znalazły licznych naśladowców.

Papierowe torby reklamowe z nadrukiem to bardzo dobra forma nawiązania dialogu z klientem i przesłania mu wyraźnego komunikatu, że Ty też jesteś eko i stan środowiska nie jest Ci obojętny, bo w końcu wybierasz papier a nie folię. Zapewne to właśnie tę cechę doceni i chętniej wybierze Twoją firmę klient niż konkurencję.

To nie jedyna zaleta papierowych toreb reklamowych. Przede wszystkim wyglądają one bardziej elegancko niż torby foliowe, klient niosący zakupy w torbie papierowej z Twoim logo rozpowszechnia go na ulicy, w środkach komunikacji miejskiej i wszędzie, gdzie ją ze sobą zabiera. To dzięki temu odbiorców reklamy jest kilkadziesiąt lub kilkaset razy więcej i to tak niskim kosztem.

Dawno już Klienci pokochali torby papierowe, ponieważ mogą wykorzystać je na wiele sposobów. Dobrej jakości torby papierowe można wykorzystać wielokrotnie na zrobione zakupy, ale także świetnie sprawdzają się w domu do przechowywania różnych rzeczy. Małe torebki idealnie nadają się do przechowywania biżuterii, zdjęć lub flakoników z perfumami. Duże torby reklamowe mogą posłużyć do przechowywania odzieży, zabawek dla dzieci... Jak więc widzisz możliwości jest znacznie więcej, dlatego klienci bardzo lubią torby reklamowe, które mogą wykorzystać na różne sposoby.

Jakie zalety mają torby papierowe?

Torby dekoracyjne wykonywane z papieru są wykorzystywane do pakowania prezentów. Jednak gros firm zamawia z nadrukiem do promowania produktów. Są praktyczne i eleganckie, dzięki czemu stają się doskonałym gadżetem. Istotą jest jednak grafika, która wymaga zaprojektowania. Na każdym produkcie znajduje się przede wszystkim logo, ale też hasło reklamowe, adres, strona internetowa itd. Torby są: wielokrotnego użytku, funkcjonalne i estetyczne oraz trwałe, co przekłada się na dłuższą kampanię reklamową danej marki. Z całą pewnością budują pozytywny wizerunek reklamodawcy. Firma Mer Plus - polski producent toreb - dokłada wszelkich starań, by zamawiane produkty miały niezwykły design.  Tu liczy się każdy detal, by uzyskać taki efekt, który zainteresuje odbiorców, co w rezultacie przełoży się na sprzedaż towarów.



Jak dobrać rozmiar torby?

Torby reklamowe wykorzystywane są na eventach, specjalnych uroczystościach. Służą również do pakowania zakupów. Mają więc szerokie zastosowanie. Wykonywane są z papieru kredowego, ekologicznego, offsetowego, laminowane i jednokolorowe w różnych barwach. Jeśli produkt ma być wręczony wybranej grupie klientów, musi być wykonany z najlepszej jakości materiału. Na stronie producenta można wybrać odpowiedniej wielkości opakowania, korzystania z bazy wykrojników. To pozwala zaoszczędzić czas i środki na wykonanie nowego wykrojnika. Jeśli firma nie znajdzie w tabeli odpowiedniego wymiaru, może zamówić w przystępnej cenie inny wykrojnik. Często się zdarza, że reklamodawca poszukuje toreb o wielkości niestandardowej, idealnie dopasowanej do oferowanego produktu, który ma zostać zapakowany.



Jak wybrać torbę papierową?

Wybierając torby reklamowe dla swojej firmy, musisz przede wszystkim zwrócić uwagę na ich jakość, bo przecież będą Twoją wizytówką i będą budować markę. Najlepiej sprawdzą się torby wykonane z papieru o gramaturze 140 do 250 g/m2 ze wzmocnionym dnem i górną zakładkę. Takie torby wytrzymają ciężar nawet sporych zakupów i klient nie będzie się denerwował, że torba się rozerwała i musi zbierać zakupy.

Starannie musisz także przemyśleć nadruk na torbach. Musi zawierać logo i adres strony internetowej. Dobrze będzie wyglądać również jakieś chwytliwe hasło reklamowe lub ciekawa grafika.

Z okazji szczególnie ważnych spotkań biznesowych, uroczystości firmowych możesz zamówić bardzo eleganckie torebki z papieru uszlachetnionego, np. barwionego, laminowanego. Torebki laminowane z uchwytami wykonanymi z bawełnianego sznurka lub tasiemki, prezentują się niezwykle elegancko i dodatkowo podnoszą prestiż firmy.

Rekomendowany producent:

 

 

Wybrane ogłoszenia

Dla projektantek Big Dream Girl
Planery roczne, miesięczne, tygodniowe...
Przepiękne plecaki - 2 propozycje.
Pudełka tekturowe na prezenty od zajączka :) albo ...
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Kredki ołówkowe ścieralne 12 kol.
Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Zestaw Kreatywny od ROZETTE
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Kiedy dłuższe wolne w 2023 roku?

    Nowy rok już za rogiem. Przed nami okres Świąt, Sylwester, kilka dni urlopu, chociaż akurat teraz wolne dni wypadają w weekend. Jak ułoży się kalendarz w przyszłym roku? Wygląda na to, że aż siedem razy uda się nam przedłużyć weekend.

    Więcej…  
  • Widoczność to podstawa ? dzięki niej twoje dziecko jest bezpieczne

    "40-latek kierujący dostawczym mercedesem, potrącił idącego prawidłową stroną drogi pieszego, który nie posiadał elementów odblaskowych". Takich nagłówków jak ten w internecie jest mnóstwo. Zwykła mała rzecz, jaką jest odblask może uratować Ci życie. Pamiętaj o tym szczególnie teraz, gdy coraz szybciej robi się ciemno.

    Więcej…