Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Już jakiś czas temu pożegnaliśmy stary 2022 rok. Generalnie ostatnie lata to czas wyzwań i różnych niesprzyjających okoliczności. Jaki on jednak był dla firmy ROZETTE, która właśnie w tak trudnych czasach wprowadza duże zmiany w swojej działalności? O tym rozmawiamy z Kingą Stefańską-Boszhard - twórczynią marki Rozette. 

 

scann.R: Rok 2022 to taki przełom w działalności firmy ROZETTE? Z jednoosobowej działalności staliście się spółką. Co wpłynęło na tak duże zmiany w kwestii prawnej?

Kinga Stefańska-Boszhard: Firma PPHU ROZETTE nadal funkcjonuje, ale zmieniła profil działalności. Z kolei ROZETTE Sp. z o.o. zajmuje się importem i sprzedażą opakowań ozdobnych, gadżetów i zabawek impulsywnych.

Czyżbyście coraz bardziej stawali się firmą gadżetową aniżeli producentem torebek?

ROZETTE to przede wszystkim opakowania ozdobne do prezentów i dodatki do opakowań. W naszej ofercie mamy wyroby wstążkowe, pokaźną kolekcję torebek i pudełek ozdobnych oraz flowerboxów. Mamy też gadżety na prezenty. Zdecydowanie jednak identyfikujemy się jako firma zajmująca się przede wszystkim importem opakowań na prezenty.

FlowerBox Welur Serce XX-002-RED


Każdego roku zaskakujecie kolejnymi hitami. Jakie macie plany na rok 2023?

Planów mamy dużo - jak co roku zresztą. Nie ukrywam jednak, że obecnie żyjemy w tak ciężkich czasach, że planowanie zawsze należy dostosowywać do bieżącej sytuacji. Asortymentowo oczywiście szykujemy dużo nowości. Chcemy skupić się nadal na rozwoju sprzedaży naszych produktów przez platformę B2B. To dzięki niej Klienci mogą widzieć całą naszą ofertę, którą na bieżąco uaktualniamy i w dogodnym momencie zakupić wybrany towar.
 

Nie zdradzasz jednak asortymentu, jakim nas zaskoczycie...

Na pewno chcemy wprowadzić dużo nowości w opakowaniach... a inne produkty... zobaczymy czy okażą się hitami sprzedażowymi.

Gdzie dziś najlepiej zapoznać się z Waszymi nowościami, poza oczywiście targami?

Obecnie trwa przebudowa naszej platformy B2B, więc najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie lub e-mailowo i wtedy prześlemy aktualny asortyment. Oczywiście w naszych planach jest kilka spotkań targowych. Pamiętajmy jednak, że Rozette to naprawdę tysiące produktów. Odsyłam więc niezmiennie na nasz stronę - to tam poznacie je wszystkie.

Widzę, że mocno kładziesz nacisk na sprzedaż on-line. Jakie wiążą się z tym korzyści dla klienta, który z jej udogodnień skorzysta?

Tak jak powiedziałam wcześniej - platforma B2B daje niesamowite możliwości. Przede wszystkim Klient na bieżąco widzi naszą całą ofertę i w dogodnym dla siebie czasie może sobie zamawiać towar! W tym roku planujemy wiele akcji promocyjnych związanych z zakupem naszych produktów właśnie przez platformę B2B. Rekomenduję więc założenie sobie w niej konta klienta.
Planujemy również kolejny program motywacyjny ^^Zwiedzaj z Rozette^^ gdzie będą naliczane punkty za złożone zamówienia przez naszą platformę B2B.

Kolejny rok to nowe możliwości - czego mogę Wam życzyć w kolejnych 12 miesiącach?

Wytrwałości w działaniach i spokojniejszych czasów, bardziej przewidywalnych oraz żeby wszystko to, co sobie zaplanowaliśmy zostało zrealizowane. 
 
Tego więc życzymy.
 
Z Kingą Stefańską-Boszhard rozmawiała Daria M. Costera.
 

Wybrane ogłoszenia

Idealne dla domowych artystów.
Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną
Nowość w ofercie Rafcom.
Super miękki notes/pamiętnik Squishy - Jednorożec ...
Dla projektantek Big Dream Girl
Przepiękne plecaki - 2 propozycje.
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Zestaw zakreślaczy MP Poland

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Grupa KMP przejmuje markę IJKOA!

    Międzynarodowa grupa KMP (jeden z największych europejskich producentów materiałów eksploatacyjnych do drukarek) nabyła prawa do znaków towarowych produktów IJKOA (monitory interaktywne) od firmy Goede Kansen z Hongkongu. Stało się to, za pośrednictwem spółki córki KMP, firmy COPYMIX z Francji. Grupa KMP posiada od teraz wyłączne prawa do marki IJKOA i zajmie się jej dystrybucją, marketingiem oraz wsparciem technicznym.

    Więcej…  
  • Tredy w outdoor ? cyfrowo i interaktywnie

    Reklama zewnętrzna (określana też jako outdoor, out of home) jest jedną z najstarszych i jednocześnie najpopularniejszych form promocji. Jej dwie główne cechy to proste przedstawienie produktu (bazujące na nośnych symbolach i chwytliwych hasłach) oraz wysoka częstotliwość kontaktów z przekazem (z racji wielu punktów reklamowych umieszczonych w przestrzeni publicznej). W artykule przedstawiamy, jakie zmiany dokonują się w out of home i wyjaśniamy, dlaczego będzie to wciąż jeden z najważniejszych środków promocji.

    Więcej…