Już jakiś czas temu pożegnaliśmy stary 2022 rok. Generalnie ostatnie lata to czas wyzwań i różnych niesprzyjających okoliczności. Jaki on jednak był dla firmy ROZETTE, która właśnie w tak trudnych czasach wprowadza duże zmiany w swojej działalności? O tym rozmawiamy z Kingą Stefańską-Boszhard - twórczynią marki Rozette.
scann.R: Rok 2022 to taki przełom w działalności firmy ROZETTE? Z jednoosobowej działalności staliście się spółką. Co wpłynęło na tak duże zmiany w kwestii prawnej?
Kinga Stefańska-Boszhard: Firma PPHU
ROZETTE nadal funkcjonuje, ale zmieniła profil działalności. Z kolei
ROZETTE Sp. z o.o. zajmuje się importem i sprzedażą opakowań ozdobnych, gadżetów i zabawek impulsywnych.
Czyżbyście coraz bardziej stawali się firmą gadżetową aniżeli producentem torebek?
ROZETTE to przede wszystkim opakowania ozdobne do prezentów i dodatki do opakowań. W naszej ofercie mamy wyroby wstążkowe, pokaźną kolekcję torebek i pudełek ozdobnych oraz flowerboxów. Mamy też gadżety na prezenty. Zdecydowanie jednak identyfikujemy się jako firma zajmująca się przede wszystkim importem opakowań na prezenty.
FlowerBox Welur Serce XX-002-RED
Każdego roku zaskakujecie kolejnymi hitami. Jakie macie plany na rok 2023?
Planów mamy dużo - jak co roku zresztą. Nie ukrywam jednak, że obecnie żyjemy w tak ciężkich czasach, że planowanie zawsze należy dostosowywać do bieżącej sytuacji. Asortymentowo oczywiście szykujemy dużo nowości. Chcemy skupić się nadal na rozwoju sprzedaży naszych produktów przez platformę
B2B. To dzięki niej Klienci mogą widzieć całą naszą ofertę, którą na bieżąco uaktualniamy i w dogodnym momencie zakupić wybrany towar.
Nie zdradzasz jednak asortymentu, jakim nas zaskoczycie...
Na pewno chcemy wprowadzić dużo nowości w opakowaniach... a inne produkty... zobaczymy czy okażą się hitami sprzedażowymi.
Gdzie dziś najlepiej zapoznać się z Waszymi nowościami, poza oczywiście targami?
Obecnie trwa przebudowa naszej platformy
B2B, więc najlepiej skontaktować się z nami telefonicznie lub e-mailowo i wtedy prześlemy aktualny asortyment. Oczywiście w naszych planach jest kilka spotkań targowych. Pamiętajmy jednak, że Rozette to naprawdę tysiące produktów. Odsyłam więc niezmiennie na nasz stronę - to tam poznacie je wszystkie.
Widzę, że mocno kładziesz nacisk na sprzedaż on-line. Jakie wiążą się z tym korzyści dla klienta, który z jej udogodnień skorzysta?
Tak jak powiedziałam wcześniej - platforma B2B daje niesamowite możliwości. Przede wszystkim Klient na bieżąco widzi naszą całą ofertę i w dogodnym dla siebie czasie może sobie zamawiać towar! W tym roku planujemy wiele akcji promocyjnych związanych z zakupem naszych produktów właśnie przez platformę
B2B. Rekomenduję więc założenie sobie w niej konta klienta.
Planujemy również kolejny program motywacyjny ^^Zwiedzaj z Rozette^^ gdzie będą naliczane punkty za złożone zamówienia przez naszą platformę
B2B.
Kolejny rok to nowe możliwości - czego mogę Wam życzyć w kolejnych 12 miesiącach?
Wytrwałości w działaniach i spokojniejszych czasów, bardziej przewidywalnych oraz żeby wszystko to, co sobie zaplanowaliśmy zostało zrealizowane.
Tego więc życzymy.
Z Kingą Stefańską-Boszhard rozmawiała Daria M. Costera.