Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Mocny klej do wielu zastosowań.

Polecamy

Wysokiej jakości kredki w promocyjnej cenie.

Subskrypcja



Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Zastanawiałeś się kiedyś co mówi o Tobie Twój charakter pisma? Już nie musisz się zastanawiać, możesz to sprawdzić dzięki nowej akcji “Litery i charaktery”, która startuje 6 maja 2019 i potrwa do końca września. Marka Schneider - organizator akcji - uważa, że pismo jest czymś więcej niż tylko słowami pisanymi - jest wyrazem tego jacy jesteśmy. Biorąc udział w akcji przekonasz się, jaki typ osobowości dopasuje do Ciebie grafolog na podstawie Twojego pisma.

W ramach akcji przeprowadzany jest test psychologiczny, oparty na analizie próbek odręcznego pisma. Pozwoli on zbadać zagadnienie dotyczące tego, co charakter pisma mówi o typach osobowości Polaków.

Osoba może wziąć udział w akcji wchodząc na stronę literyicharaktery.pl. Uczestnik ma za zadanie przepisać określone zdanie na kartkę, zrobić zdjęcie/skan przepisanego zdania oraz wysłać zgłoszenie. Do współpracy zaproszony został ekspert z dziedziny grafologii, który analizuje każde zgłoszenie i określa jaki typ osobowości najbardziej pasuje do przesłanego charakteru pisma. Każdy profil osobowościowy jest opisany oraz skorelowany z wybranym produktem marki Schneider. Wykonałeś test i zaskoczyła Cię analiza? Chcesz przesłać ją znajomym? Nie ma problemu, wynikiem można podzielić się na swoich social mediach.

Podstawą kampanii jest grafologia. Ale co to tak naprawdę jest? Jest to dziedzina wiedzy, która zajmuje się rozpoznawaniem cech osobowości na podstawie charakteru pisma. Stosowana jest między innymi w procesach rekrutacji, psychologii, a czasem także w kryminalistyce. Unikalność charakteru pisma każdego człowieka może być porównywalna z unikalnością odcisku palca. Z fragmentu odręcznie napisanego tekstu doświadczony grafolog potrafi odczytać szereg cech psychologicznych badanego. Analizując pismo pod kątem sposobu łączenia lub pochylenia liter czy też odległości między słowami, literami grafolodzy są w stanie stwierdzić, w jakim stopniu dana osoba potrafi się koncentrować, jak jest stabilna emocjonalnie lub czy dobrze radzi sobie ze stresem. Ciekawe prawda?

Wejdź na literyicharaktery.pl i weź udział w teście. Sprawdź, co pismo może powiedzieć o Twojej osobowości 😊


REKLAMA

 

Wybrane ogłoszenia

Długopis Errata w nowej odsłonie graficznej i kolo ...
Firma Rafcom poszukuje pracownika.
Uniwersalna taśma do zaklejania kartonów.
Nowe długopisy ścieralne Flexi Abra.
Piasek kinetyczny do zabawy oraz modelowania.
Ręcznie malowane zestawy na Pamiątkę I Komunii.
Nowa oferta w marce KMP.
Firma RAFCOM poszukuje pracownika.
Idealny produkt dla malucha.
Firma Allper poszukuje pracownika na terenie Warsz ...
Nowy produkt Flexi Abra - ścieralny.
Elegancji produkt do pracy oraz jako gadżet z logo ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Oferta na Platformie Corex

    Kontynuujemy temat nowoczesnych narzędzi sprzedażowych. Ostatnio opublikowaliśmy wywiad z Adamem Szawłowskim Prezesem spółki Corex, który opowiedział nam o Platformie Corex, dzisiaj zapraszamy na rozmowę o ostatnich zmianach wprowadzonych w tym narzędziu. O ofercie i jej znaczeniu opowie nam Dyrektor marketingu – Jarosław Guc. 

    Więcej…  
  • Akcja samplingowa z marką Avery Zweckform

    Kto z naszej branży nie zna produktów marki Avery? To od wielu lat ceniony dostawca etykiet do wszystkiego. Ich zastosowanie jest tak szerokie, że ogranicza nas wyłącznie nasza wyobraźnia lub brak potrzeb. Jeśli jeszcze nie znasz zastosowania etykiet marki Avery Zweckform - już dziś możesz je przetestować. Wystarczy, że zrobisz jeden krok.

    Więcej…