Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 
  • OrangeNight ? nowe wydarzenie networkingowe w piątkowy dzień targów
  • Efektywne planowanie wizyty na targach za pośrednictwem strony internetowej i aplikacji

The brands are back in town ? pod tym mottem międzynarodowa branża artykułów papierniczych spotka się na ósmych targach Insights-X. Targi ?Stationery, Office, Bags and more? już teraz odnotowują wyższy wskaźnik rejestracji niż w ubiegłym roku. Renomowane marki i innowacyjne start-upy zapewnią szeroką gamę produktów w Centrum Wystawowym w Norymberdze od 11 do 14 października, w tym eXtra-Day. Odwiedzający targi mogą już teraz zarejestrować się na stronie www.insights-x.com/tickets i zakupić bilety w cenie 15 euro. Organizator, Spielwarenmesse eG, oferuje szereg usług, które pomogą odwiedzającym zorganizować wizytę na targach, a także zapewnia nowe wydarzenie networkingowe.

Jeden bilet na wszystkie dni targów

Bilet Insights-X jest ważny przez wszystkie dni imprezy. Od środy do piątku wystawcy w halach 10.0, 11.0 i 12.0 zapewnią branży optymalny przegląd rynku. W tych dniach targi Insights-X są otwarte od 9:00 do 18:00 (hala 12.0 w piątek do 17:00). Dzięki eXtra-Day w sobotę targi oferują odwiedzającym dodatkowy dzień. Tutaj wystawcy w halach 10.0 i 11.0 w godzinach od 9.00 do 17.00 zapewnią kreatywną inspirację do projektowania asortymentu produktów.

OrangeNight w piątkowy dzień targów

Podczas Insights-X nie zabraknie również networkingu. Najlepsze warunki ku temu zapewnią AfterHour oraz nowy OrangeNight. Ta ostatnia impreza, z inicjatywy wystawców i Spielwarenmesse eG, świętuje swoją premierę w piątkowy wieczór targowy. Firmy w halach 10.0 i 11.0 zapraszają odwiedzających do swoich stoisk na wspólne spotkania. Przy ulicznym jedzeniu, napojach i muzyce przedstawiciele branży zakończą dzień ze znajomymi i nowymi partnerami biznesowymi. Udział w OrangeNight jest wliczony w cenę biletu Insights-X.

Najlepsze przygotowanie

Liczne narzędzia cyfrowe są również dostępne dla handlu w celu nawiązywania kontaktów i skutecznego przygotowania się do udziału w targach. Centralnym źródłem informacji jest strona internetowa Insights-X, która na początku sprzedaży biletów prezentuje się w nowej i świeżej odsłonie. Oprócz interaktywnych planów hal, oferuje ona sprzedawcom kompaktowy przegląd wszystkich uczestniczących firm. Strona posiada również przestrzeń networkingową. Po utworzeniu własnego profilu, sprzedawcy i kupujący mają możliwość wcześniejszego umawiania się na spotkania z wystawcami i czatowania z innymi uczestnikami. W oparciu o zainteresowania utworzone w profilu, wyświetlane są również odpowiednie propozycje kontaktów.

Efektywny udział w targach dzięki aplikacji Insights-X

Kolejną przydatną funkcją jest aplikacja Insights-X. Dzięki niej kupujący i sprzedawcy zawsze mają pod ręką wszystkie istotne informacje na temat targów. Oprócz planu targów i katalogu wystawców, zintegrowany jest tu również obszar networkingowy. Jest on automatycznie synchronizowany ze stroną internetową, dzięki czemu czaty, zapytania o spotkania i kontakty mogą być wygodnie dostępne na kilku urządzeniach. Ponadto bilet na targi można łatwo zapisać w aplikacji.

 

  • OrangeNight ? nowe wydarzenie networkingowe w piątkowy dzień targów
  • Efektywne planowanie wizyty na targach za pośrednictwem strony internetowej i aplikacji

The brands are back in town ? pod tym mottem międzynarodowa branża artykułów papierniczych spotka się na ósmych targach Insights-X. Targi ?Stationery, Office, Bags and more? już teraz odnotowują wyższy wskaźnik rejestracji niż w ubiegłym roku. Renomowane marki i innowacyjne start-upy zapewnią szeroką gamę produktów w Centrum Wystawowym w Norymberdze od 11 do 14 października, w tym eXtra-Day. Odwiedzający targi mogą już teraz zarejestrować się na stronie www.insights-x.com/tickets i zakupić bilety w cenie 15 euro. Organizator, Spielwarenmesse eG, oferuje szereg usług, które pomogą odwiedzającym zorganizować wizytę na targach, a także zapewnia nowe wydarzenie networkingowe.

Jeden bilet na wszystkie dni targów

Bilet Insights-X jest ważny przez wszystkie dni imprezy. Od środy do piątku wystawcy w halach 10.0, 11.0 i 12.0 zapewnią branży optymalny przegląd rynku. W tych dniach targi Insights-X są otwarte od 9:00 do 18:00 (hala 12.0 w piątek do 17:00). Dzięki eXtra-Day w sobotę targi oferują odwiedzającym dodatkowy dzień. Tutaj wystawcy w halach 10.0 i 11.0 w godzinach od 9.00 do 17.00 zapewnią kreatywną inspirację do projektowania asortymentu produktów.

OrangeNight w piątkowy dzień targów

Podczas Insights-X nie zabraknie również networkingu. Najlepsze warunki ku temu zapewnią AfterHour oraz nowy OrangeNight. Ta ostatnia impreza, z inicjatywy wystawców i Spielwarenmesse eG, świętuje swoją premierę w piątkowy wieczór targowy. Firmy w halach 10.0 i 11.0 zapraszają odwiedzających do swoich stoisk na wspólne spotkania. Przy ulicznym jedzeniu, napojach i muzyce przedstawiciele branży zakończą dzień ze znajomymi i nowymi partnerami biznesowymi. Udział w OrangeNight jest wliczony w cenę biletu Insights-X.

Najlepsze przygotowanie

Liczne narzędzia cyfrowe są również dostępne dla handlu w celu nawiązywania kontaktów i skutecznego przygotowania się do udziału w targach. Centralnym źródłem informacji jest strona internetowa Insights-X, która na początku sprzedaży biletów prezentuje się w nowej i świeżej odsłonie. Oprócz interaktywnych planów hal, oferuje ona sprzedawcom kompaktowy przegląd wszystkich uczestniczących firm. Strona posiada również przestrzeń networkingową. Po utworzeniu własnego profilu, sprzedawcy i kupujący mają możliwość wcześniejszego umawiania się na spotkania z wystawcami i czatowania z innymi uczestnikami. W oparciu o zainteresowania utworzone w profilu, wyświetlane są również odpowiednie propozycje kontaktów.

Efektywny udział w targach dzięki aplikacji Insights-X

Kolejną przydatną funkcją jest aplikacja Insights-X. Dzięki niej kupujący i sprzedawcy zawsze mają pod ręką wszystkie istotne informacje na temat targów. Oprócz planu targów i katalogu wystawców, zintegrowany jest tu również obszar networkingowy. Jest on automatycznie synchronizowany ze stroną internetową, dzięki czemu czaty, zapytania o spotkania i kontakty mogą być wygodnie dostępne na kilku urządzeniach. Ponadto bilet na targi można łatwo zapisać w aplikacji.

 

Zobacz, jak było na targach w zeszłym roku

Blogerzy (d)ocenili targi Insights-X

Wybrane ogłoszenia

Idealne dla domowych artystów.
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Poszukiwani pracownicy
Dostępny w 7 kolorach.
Nowość w ofercie Rafcom.
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Przyjaciel na Dobre i Złe Chwile
Dla chłopca i dziewczynki
Kredki ołówkowe ścieralne 12 kol.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Kolor ma ogromny wpływ na poziom sprzedaży.

    Kolor jest pierwszym elementem, na który zwraca się uwagę. Często działa podświadomie, ale zdaniem ekspertów motywuje do zakupu. Dobrze sprzedają się przede wszystkim produkty w kolorach zdecydowanych i ostrych. Przy ich ekspozycji istotną rolę pełni także oświetlenie i zastosowanie kontrastu. Niektóre połączenia barw są już automatycznie odbierane jako informacje o promocjach czy wyprzedażach. Firmy ponadto próbują zawłaszczyć kolory, bo psychologia koloru może mieć decydujące znaczenie przy zakupach.

    Więcej…  
  • Bezpieczny plac zabaw - jaki powinien być?

    • Czy wiesz, jak powinien wyglądać plac zabaw bezpieczny dla dzieci?
    • Odpowiedź na to pytanie znajdziesz na stronie placezabaw.uokik.gov.pl.
    • To serwis z praktycznymi informacjami dla rodziców, opiekunów oraz właścicieli i osób zarządzających miejscami zabaw dla najmłodszych.
      Więcej…