Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Creativeworld to największe na świecie międzynarodowe targi dla hobbistów i artystów. To połączenie platformy biznesowej, miejsca do składania zamówień, kuźni innowacji i sceny najnowszych trendów. W dniach od 26 do 29 stycznia 2019 otworzą swoje podwoje i zaprezentują jedyną w swoim rodzaju różnorodność produktów i niezwykłe wydarzenia z sektora DIY.

Sztuka i rękodzieło to coś więcej niż tylko hobby - to trend każdej generacji. Prace ręczne i malowanie wspierają zdolności motoryczne i rozwój psychiczny dzieci. Dorośli z kolei podążają za trendem malowania czy kaligrafii (handlettering) aby odetchnąć od cyfrowej codzienności. Majsterkowanie to ulubione zajęcie seniorów: wspiera komunikację i sprawia, że człowiek pozostaje sprawny.

- Kreatywność napiera ze wszystkich stron, a zatem targi Creativeworld 2019 ponownie spełnią swoją rolę największej i najbardziej międzynarodowej sceny tej branży. Już teraz zgłosiło się ponad 300 producentów z całego świata, wśród nich znajduje się wiele znanych marek, ale i wielu nowych oferentów. Nasi wystawcy obsługują wszystkie istotne segmenty produktów z obszaru DIY -, powiedział Michael Reichhold, dyrektor Creativeworld w Messe Frankfurt Exhibition GmbH.


 


Najlepsi wystawcy i różnorodność produktów podczas Creativeworld

Targi Creativeworld oferują jedyną taką różnorodność produktów z segmentu hobby, majsterkowanie, zaopatrzenie dla grafików i artystów, prace ręczne i sztuka tekstylna oraz dekoracje.

Grupa produktów Hobby i majsterkowanie jest reprezentowana przez takie znane firmy, jak Creative Company, Sissix-Ellision Europe czy niemieckich producentów Buntpapierfabrik Ludwig Bähr, Eberhard Fabersowie Staedtler. Nowym wystawcą będzie Robert Bosch AG reprezentowany przez spółkę zależną Dremel, która zaprezentuje wielofunkcyjne urządzenia do prac tokarskich, frezowania i cięcia. Ta grupa produktów obejmuje materiały i zestawy do majsterkowania, farby, kamienie szlachetne, filce, książki, malowanie na porcelanie, nożyce, kolory do ozdób, kredki woskowe, farby do malowania na jedwabiu i wiele artykułów do samodzielnego wykonania.

Do segmentu zaopatrzenie grafików i artystów swój udział zgłosili tacy wystawcy jak Royal Talens, Pebeo, Clairefontaine, Lascaux i niemiecki firmy Art Select, Edding, Marabu, Lyra, C.Kreul iH. Schmincke. Tu oferowane będą wysokiej jakości farby i papiery, szpachle, pędzle, sztalugi, pisaki akwarelowe, kreda, węgiel, akcesoria graficzne, narzędzia oraz artykuły do Street Art. Do Street Art zgłosili się producenci tacy jak Montana Cans z Niemiec, Montana Colorsi NBQ z Hiszpanii oraz po raz pierwszy Feuerstein GmbH prezentująca własną markę Molotow.

Maszyny do szycia, wełny, włóczki, materiały do robienia na drutach, szycia, robienia szydełkiem i wyszywania odwiedzający znajdą w grupie produktów prace ręczne i sztuka tekstylna. Swoje nowości zaprezentują Brother Sewing Machines, Hotex - Hollmann czy Stafil.

Obszar „Dekoracje” to między innymi takie firmy, jak Artemio, Efco Creative i Glorex. Prezentowana będzie szeroka gama produktów, od taśm, obszywek i artykułów dekoracyjnych poprzez materiały do sztuki florystycznej i opakowania prezentów, aż po mozaiki, kamienie i materiały do ich łączenia oraz artykułu ze steropianu.

Odwiedzający znajdą na targach Creativeworld największych, znanych na całym świecie oferentów, na przykład Rayher Hobby, Rico Design, Max Bringmann czy Hobbygross Erler.

 

Creativeworld to miejsce dla najważniejszych decydentów w branży

Creativeworld co roku przyciąga do Frankfurtu nad Menem ponad 9.250 odwiedzających. W 2018r. 67 procent z nich przyjechało zza granicy. Targi te stały się w ostatnich latach najważniejszym wydarzeniem dla całej branży i jej trendsetterów czy to z obszaru handlu hurtowego, detalicznego czy specjalistycznego, które obejmują zarówno markety budowlane i centra ogrodnicze, jak i handel wysyłkowy i sklepy internetowe czy komercyjnych użytkowników końcowych takich jak szkoły artystyczne, placówki kształcenia i opieki. Oferta produktowa materiałów kreatywnych i do majsterkowania w postaci przyjaznych dla użytkownika zestawów stanowi interesujący asortyment dla sklepów z zabawkami czy księgarni, dla spożywczych sklepów detalicznych czy drogerii. Kupujący z tych segmentów handlu coraz częściej korzystają z targów jako platformy do składania zamówień.

NOWOŚĆ: Program Business-Matchmaking targów Creativeworld Wystawcy i odwiedzający jeszcze przed rozpoczęciem targów mogą nawiązać ze sobą kontakt, by zainicjować potencjalne relacje biznesowe. Dzięki temu pobyt na targach będzie jeszcze bardziej skuteczny i owocny. Korzystanie z serwisu Business-Matchmaking jest darmowe, zacznie on działać od listopada. Każdy odwiedzający z ważnym biletem wstępu ma dostęp do tych usług poprzez stronę internetową, natomiast wystawcy automatycznie są wpisywani do programu.

 

Wydarzenia Creativeworld: z ręką na pulsie

Creativeworld wciągają, żyją i wytyczają trendy przyszłości. W obszernym programie ramowym pokazywane są najbardziej innowacyjne produkty, najnowsze trendy i najciekawsze tematy, jak np. Street Art.

 

NOWOŚĆ: Pokaz specjalny Koncepcja handlu specjalistycznego 4.0 „Upgrade yourstore” zostanie poświęcony w 2019 roku tematowi Street Art. Sklepy stacjonarne muszą przyciągnąć klienta,a jednocześnie dać mu poczucie bezpieczeństwa. „W programie „upgrade yourstore“ chcemy pokazać, jak sklepy specjalistyczne mogą wyeksponować temat Street Art, aby dotrzeć do nowych grup klientów. Wspiera nas w tym Feuerstein GmbH (marka własna: MOLOTOW™)” powiedział Michael Reichhold.  

 

NOWOŚĆ: Pod hasłem Street Art do dyspozycji będzie dodatkowo nowa przestrzeń „Urban Art Lab” z Carlosem Lorente, dyrektorem i coachem w Style Scouts - Graffiti Akademie. Przestrzeń Indoor obejmuje historię, narzędzia oraz przyszłość Graffiti i Street Art. Ponadto na zewnątrz stworzona będzie przestrzeń do działań. Powstanie tam duża ściana do Graffiti zbudowana z różnych materiałów jak drewno, karton, plandeka czy beton. Będzie można obejrzeć najróżniejsze trendy sztuki oraz materiały.

Kreatywnym sercem targów jest Creativeworld Forum w hali 4.2. Na dużej scenie przez wszystkie cztery dni będą się odbywały warsztaty i prezentacje produktów. „Nasza różnorodna oferta warsztatowa przyciąga odwiedzających. Dlatego również w tym roku skoncentrujemy się na prezentacjach produktów. Producenci wykorzystają Creativeworld Forum, aby zaprezentować swoje innowacje“, powiedział Reichhold. Moderatorką tych czterech dni będzie ikona DIY, Martina Lammel: „Dostaję od odwiedzających informacje, że podczas warsztatów przeżywają dokładnie te same fascynacje, jakie towarzyszą ich klientom: bycie kreatywnym odpręża i uszczęśliwia!“ powiedziała moderatorka znana z niemieckiej telewizji ARD. Udział w warsztatach jest wliczony w cenę biletu.

Forum to również miejsce przyznania nagród Creativeworld Impulse Awards, które Targi we Frankfurcie przyznają wspólnie z czasopismem Hobby Art. Od listopada wystawcy mogą walczyć o nagrodzę dla swoich innowacyjnych produktów w czterech kategoriach (kreatywny produkt, kreatywne narzędzie, zestaw i kreatywna książka roku). Wszystkie nagrodzone przedmioty będą prezentowane na specjalnej powierzchni przygotowanej w hali 4.2 podczas trwania targów.

 

Wszyscy producenci i odwiedzający koniecznie muszą zobaczyć Creativeworld Trends w hali 4.1. To tu studio kreatywne bora.herke.palmisano na zlecenie Targów we Frankfurcie pokaże najnowsze techniki i produkty. Trzy osobne światy trendów zaprezentują co ma do zaoferowania kolejny sezon DIY. W Creativeworld Trends Workstation każdego dnia targów będą prowadzone warsztaty dotyczące każdego z trendów. Zwiedzający będą mogli zasięgnąć inspiracji, porad, a nawet sami poeksperymentować pod okiem fachowców.

 

Program targów Creativeworld zainteresuje każdego. Jeśli ktoś będzie potrzebował jeszcze więcej inspiracji, na pewno znajdzie je na stoiskach wystawców. To tu międzynarodowi wystawcy zaprezentują swoje nowości i zaproszą do wspólnego działania.

Targi Creativeworld odbędą się od 26-29 stycznia 2019r.

 

Więcej informacji i zdjęcia znajdują się pod adresem: www.creativeworld.messefrankfurt.com

 

Targi Frankfurt

Przedstawicielstwo w Polsce

Ul. Bohdanowicza 21 lok. 21

02-127 Warszawa

Tel. 22 49 43 200

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

www.targifrankfurt.pl

Creativeworld to największe na świecie międzynarodowe targi dla hobbistów i artystów. To połączenie platformy biznesowej, miejsca do składania zamówień, kuźni innowacji i sceny najnowszych trendów. W dniach od 26 do 29 stycznia 2019 otworzą swoje podwoje i zaprezentują jedyną w swoim rodzaju różnorodność produktów i niezwykłe wydarzenia z sektora DIY.

Sztuka i rękodzieło to coś więcej niż tylko hobby - to trend każdej generacji. Prace ręczne i malowanie wspierają zdolności motoryczne i rozwój psychiczny dzieci. Dorośli z kolei podążają za trendem malowania czy kaligrafii (handlettering) aby odetchnąć od cyfrowej codzienności. Majsterkowanie to ulubione zajęcie seniorów: wspiera komunikację i sprawia, że człowiek pozostaje sprawny.

- Kreatywność napiera ze wszystkich stron, a zatem targi Creativeworld 2019 ponownie spełnią swoją rolę największej i najbardziej międzynarodowej sceny tej branży. Już teraz zgłosiło się ponad 300 producentów z całego świata, wśród nich znajduje się wiele znanych marek, ale i wielu nowych oferentów. Nasi wystawcy obsługują wszystkie istotne segmenty produktów z obszaru DIY -, powiedział Michael Reichhold, dyrektor Creativeworld w Messe Frankfurt Exhibition GmbH.


 


Najlepsi wystawcy i różnorodność produktów podczas Creativeworld

Targi Creativeworld oferują jedyną taką różnorodność produktów z segmentu hobby, majsterkowanie, zaopatrzenie dla grafików i artystów, prace ręczne i sztuka tekstylna oraz dekoracje.

Grupa produktów Hobby i majsterkowanie jest reprezentowana przez takie znane firmy, jak Creative Company, Sissix-Ellision Europe czy niemieckich producentów Buntpapierfabrik Ludwig Bähr, Eberhard Fabersowie Staedtler. Nowym wystawcą będzie Robert Bosch AG reprezentowany przez spółkę zależną Dremel, która zaprezentuje wielofunkcyjne urządzenia do prac tokarskich, frezowania i cięcia. Ta grupa produktów obejmuje materiały i zestawy do majsterkowania, farby, kamienie szlachetne, filce, książki, malowanie na porcelanie, nożyce, kolory do ozdób, kredki woskowe, farby do malowania na jedwabiu i wiele artykułów do samodzielnego wykonania.

Do segmentu zaopatrzenie grafików i artystów swój udział zgłosili tacy wystawcy jak Royal Talens, Pebeo, Clairefontaine, Lascaux i niemiecki firmy Art Select, Edding, Marabu, Lyra, C.Kreul iH. Schmincke. Tu oferowane będą wysokiej jakości farby i papiery, szpachle, pędzle, sztalugi, pisaki akwarelowe, kreda, węgiel, akcesoria graficzne, narzędzia oraz artykuły do Street Art. Do Street Art zgłosili się producenci tacy jak Montana Cans z Niemiec, Montana Colorsi NBQ z Hiszpanii oraz po raz pierwszy Feuerstein GmbH prezentująca własną markę Molotow.

Maszyny do szycia, wełny, włóczki, materiały do robienia na drutach, szycia, robienia szydełkiem i wyszywania odwiedzający znajdą w grupie produktów prace ręczne i sztuka tekstylna. Swoje nowości zaprezentują Brother Sewing Machines, Hotex - Hollmann czy Stafil.

Obszar „Dekoracje” to między innymi takie firmy, jak Artemio, Efco Creative i Glorex. Prezentowana będzie szeroka gama produktów, od taśm, obszywek i artykułów dekoracyjnych poprzez materiały do sztuki florystycznej i opakowania prezentów, aż po mozaiki, kamienie i materiały do ich łączenia oraz artykułu ze steropianu.

Odwiedzający znajdą na targach Creativeworld największych, znanych na całym świecie oferentów, na przykład Rayher Hobby, Rico Design, Max Bringmann czy Hobbygross Erler.

 

Creativeworld to miejsce dla najważniejszych decydentów w branży

Creativeworld co roku przyciąga do Frankfurtu nad Menem ponad 9.250 odwiedzających. W 2018r. 67 procent z nich przyjechało zza granicy. Targi te stały się w ostatnich latach najważniejszym wydarzeniem dla całej branży i jej trendsetterów czy to z obszaru handlu hurtowego, detalicznego czy specjalistycznego, które obejmują zarówno markety budowlane i centra ogrodnicze, jak i handel wysyłkowy i sklepy internetowe czy komercyjnych użytkowników końcowych takich jak szkoły artystyczne, placówki kształcenia i opieki. Oferta produktowa materiałów kreatywnych i do majsterkowania w postaci przyjaznych dla użytkownika zestawów stanowi interesujący asortyment dla sklepów z zabawkami czy księgarni, dla spożywczych sklepów detalicznych czy drogerii. Kupujący z tych segmentów handlu coraz częściej korzystają z targów jako platformy do składania zamówień.

NOWOŚĆ: Program Business-Matchmaking targów Creativeworld Wystawcy i odwiedzający jeszcze przed rozpoczęciem targów mogą nawiązać ze sobą kontakt, by zainicjować potencjalne relacje biznesowe. Dzięki temu pobyt na targach będzie jeszcze bardziej skuteczny i owocny. Korzystanie z serwisu Business-Matchmaking jest darmowe, zacznie on działać od listopada. Każdy odwiedzający z ważnym biletem wstępu ma dostęp do tych usług poprzez stronę internetową, natomiast wystawcy automatycznie są wpisywani do programu.

 

Wydarzenia Creativeworld: z ręką na pulsie

Creativeworld wciągają, żyją i wytyczają trendy przyszłości. W obszernym programie ramowym pokazywane są najbardziej innowacyjne produkty, najnowsze trendy i najciekawsze tematy, jak np. Street Art.

 

NOWOŚĆ: Pokaz specjalny Koncepcja handlu specjalistycznego 4.0 „Upgrade yourstore” zostanie poświęcony w 2019 roku tematowi Street Art. Sklepy stacjonarne muszą przyciągnąć klienta,a jednocześnie dać mu poczucie bezpieczeństwa. „W programie „upgrade yourstore“ chcemy pokazać, jak sklepy specjalistyczne mogą wyeksponować temat Street Art, aby dotrzeć do nowych grup klientów. Wspiera nas w tym Feuerstein GmbH (marka własna: MOLOTOW™)” powiedział Michael Reichhold.  

 

NOWOŚĆ: Pod hasłem Street Art do dyspozycji będzie dodatkowo nowa przestrzeń „Urban Art Lab” z Carlosem Lorente, dyrektorem i coachem w Style Scouts - Graffiti Akademie. Przestrzeń Indoor obejmuje historię, narzędzia oraz przyszłość Graffiti i Street Art. Ponadto na zewnątrz stworzona będzie przestrzeń do działań. Powstanie tam duża ściana do Graffiti zbudowana z różnych materiałów jak drewno, karton, plandeka czy beton. Będzie można obejrzeć najróżniejsze trendy sztuki oraz materiały.

Kreatywnym sercem targów jest Creativeworld Forum w hali 4.2. Na dużej scenie przez wszystkie cztery dni będą się odbywały warsztaty i prezentacje produktów. „Nasza różnorodna oferta warsztatowa przyciąga odwiedzających. Dlatego również w tym roku skoncentrujemy się na prezentacjach produktów. Producenci wykorzystają Creativeworld Forum, aby zaprezentować swoje innowacje“, powiedział Reichhold. Moderatorką tych czterech dni będzie ikona DIY, Martina Lammel: „Dostaję od odwiedzających informacje, że podczas warsztatów przeżywają dokładnie te same fascynacje, jakie towarzyszą ich klientom: bycie kreatywnym odpręża i uszczęśliwia!“ powiedziała moderatorka znana z niemieckiej telewizji ARD. Udział w warsztatach jest wliczony w cenę biletu.

Forum to również miejsce przyznania nagród Creativeworld Impulse Awards, które Targi we Frankfurcie przyznają wspólnie z czasopismem Hobby Art. Od listopada wystawcy mogą walczyć o nagrodzę dla swoich innowacyjnych produktów w czterech kategoriach (kreatywny produkt, kreatywne narzędzie, zestaw i kreatywna książka roku). Wszystkie nagrodzone przedmioty będą prezentowane na specjalnej powierzchni przygotowanej w hali 4.2 podczas trwania targów.

 

Wszyscy producenci i odwiedzający koniecznie muszą zobaczyć Creativeworld Trends w hali 4.1. To tu studio kreatywne bora.herke.palmisano na zlecenie Targów we Frankfurcie pokaże najnowsze techniki i produkty. Trzy osobne światy trendów zaprezentują co ma do zaoferowania kolejny sezon DIY. W Creativeworld Trends Workstation każdego dnia targów będą prowadzone warsztaty dotyczące każdego z trendów. Zwiedzający będą mogli zasięgnąć inspiracji, porad, a nawet sami poeksperymentować pod okiem fachowców.

 

Program targów Creativeworld zainteresuje każdego. Jeśli ktoś będzie potrzebował jeszcze więcej inspiracji, na pewno znajdzie je na stoiskach wystawców. To tu międzynarodowi wystawcy zaprezentują swoje nowości i zaproszą do wspólnego działania.

Targi Creativeworld odbędą się od 26-29 stycznia 2019r.

 

Więcej informacji i zdjęcia znajdują się pod adresem: www.creativeworld.messefrankfurt.com

 

Targi Frankfurt

Przedstawicielstwo w Polsce

Ul. Bohdanowicza 21 lok. 21

02-127 Warszawa

Tel. 22 49 43 200

e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

www.targifrankfurt.pl

Informacja uzupełniająca:

Messe Frankfurt jest wiodącym na świecie niemieckim organizatorem targów z wartością sprzedaży około 450 milionów euro w 2010 r. i ponad 1 770 pracownikami na całym świecie. Grupa Messe Frankfurt dysponuje siecią 28 filii oraz 52 międzynarodowymi partnerami ds.. sprzedaży, co umożliwia łatwy dostęp klientów ze 150 krajów. Imprezy targowe pod patronatem „made by Messe Frankfurt” odbywają się w ponad 30 miejscach dookoła świata. W 2010 roku Messe Frankfurt zorganizowało 88 imprez targowych, przy czym ponad połowa odbyła się poza Frankfurtem. Tereny Messe Frankfurt, które liczą 578 000 metrów kw. składają się z 10 hal oraz Centrum Kongresowego. Firma jest przedsiębiorstwem państwowym, przy czym 60% udziałów należy do miasta Frankfurt a 40 % do landu Hesia. Więcej informacji dostępne jest na stronie www.messefrankfurt.com

*dane (2010 rok)

 

Wybrane ogłoszenia

Nowość w ofercie Asarto.
W ofercie firmy Leviatan-Poligrafia pokazały się n ...
Leviatan Poligrafia - firma specjalizującą się w d ...
Kolorowa zabawa z kostkami papierowymi.
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska.
Nowość w ofercie Asarto.
Najlepszy prezent na Dzień Dziecka!
Podręczny zestaw notesów i zakładek marki d.rect. ...
Nowość w ofercie firmy Leviatan.
Pluszowa piłka Fuzzyball z uchwytami.
Nowa oferta w asortymencie Tadeo Trading.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Lunch & Wiedza - czyli jak to się robi w Helkrze

    To były nieplanowane odwiedziny. 18 października br. nasza Redakcja, z zaskoczenia, odwiedziła siódmą edycję targów jesiennych organizowanych przez warszawską hurtownię HELKRA. Bez wcześniejszej zapowiedzi, a jednak ku uciesze organizatora, z naszą kamerą wtopiliśmy się w tłum gości, wyłapując do rozmowy kilku wystawców. 

    Więcej…  
  • Drukujesz zdjęcia? Zwróć uwagę na...

    Drukując fotografie w domu trzeba zwrócić uwagę na wiele czynników, które przy zleceniu wykonania odbitek laboratorium są załatwiane za nas. Jednym z takich aspektów, na który na pewno musimy zwrócić uwagę jest papier. Rynek oferuje naprawdę szeroką ofertę podkładów do druku. Różnią się między sobą m.in. wykończeniem, gramaturą i pokryciem. Jaki rodzaj papieru będzie najlepiej pasował do twoich zdjęć? 

    Więcej…