Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Stora Enso znalazła się wśród sponsorów rzeczowych Mistrzostw Świata w Narciarstwie Klasycznym, jakie odbywały się w Oberstdorfie (Niemcy) w dniach 23 lutego ? 7 marca br. Z myślą o sportowcach i innych uczestnikach tego wydarzenia firma przygotowała liczne, innowacyjne produkty bazujące na drewnie jako odnawialnym i odzyskiwalnym surowcu naturalnym. Tym samym po raz kolejny już wsparła organizowaną przez FIS imprezę, podkreślając jednocześnie jej proekologiczny i neutralny dla globalnego klimatu charakter.

?Warunki, w jakich mistrzostwa odbywały się w tym roku, były bardzo trudne z uwagi na panującą pandemię, jednak wydarzenie to w dalszym ciągu ma proekologiczny wydźwięk. Jesteśmy dumni i podekscytowani faktem bycia sponsorem tego wydarzenia. Dla jego uczestników przygotowaliśmy szereg odnawialnych produktów, zaś z myślą o lokalnej społeczności ? inicjatywy wspierające biogospodarkę o obiegu zamkniętym? ? mówi Annette Stube, wiceprezes ds. polityki zrównoważonego rozwoju w firmie Stora Enso.

Produkty przyjazne dla środowiska
Tworzone przez Stora Enso odnawialne rozwiązania mają w zamierzeniach producenta zastępować tworzywa sztuczne i inne materiały bazujące na surowcach kopalnych. Wśród produktów, jakie mieli do dyspozycji uczestniczący w mistrzostwach w Oberstdorfie sportowcy, trenerzy, dziennikarze oraz przedstawiciele organizatora znalazły się m.in.: wykonane z drewna trofea, podia, bramki wyznaczające start i metę, a nawet zegary odmierzające czas. Stora Enso dostarczyła również bazujące na odnawialnych i odzyskiwalnych surowcach pudełka na medale, papier biurowy, tacki na jedzenie, papierowe kubki i worki, jak również ekskluzywne opakowanie pudełkowe na oficjalny zegarek tegorocznych mistrzostw, przygotowany przez firmę Junghans.

Wydarzenia dla lokalnej społeczności
Z myślą o mieszkańcach Oberstdorfu i okolic Stora Enso przygotowała dwie inicjatywy. Pierwszą z nich było przekazanie przez firmę ? wspólnie z Bawarskimi Lasami Stanowymi ? trzech sadzonek, zapoczątkowujących projekt zalesienia okolic tutejszego stadionu biegowego. Stora Enso przygotowała również ? tym razem we współpracy z lokalnym komitetem organizacyjnym mistrzostw ? konkurs dla uczniów szkoły podstawowej w Obserstdorfie.

Długoterminowe zaangażowanie
Stora Enso jest zaangażowana we współpracę z FIS ? organizatorem Mistrzostw Świata w Narciarstwie Klasycznym, już od dłuższego czasu. Impreza w Oberstdorfie była czwartą z rzędu, w ramach której skandynawski koncern wystąpił w roli sponsora. Podczas mistrzostw w Seefeld (Austria) w 2019 r. oraz w Lahti (Finlandia) w 2017 firma była ? podobnie jak w tym roku ? sponsorem rzeczowym; z kolei w czasie edycji odbywającej się w Falun (Szwecja) w 2015 r. była sponsorem głównym. Jak zapowiadają obaj partnerzy, współpraca z FIS będzie kontynuowana także w następnych latach. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, Stora Enso pozostanie w roli sponsora rzeczowego Mistrzostw Świata w Narciarstwie Klasycznym odbywających się w Planicy (Słowenia) w 2023 r. oraz w Trondheim (Norwegia) w 2025 r.

 

 


REKLAMA

Wybrane ogłoszenia

Dla chłopca i dziewczynki
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Idealne dla domowych artystów.
Zestaw Kreatywny od ROZETTE
Dostępny w 7 kolorach.
Pióra wieczne i kulkowe na naboje.
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Fenomen Cry Babies.

    Cry Babies zostały stworzone w 2016 roku i na początku kolekcja liczyła 3 postaci: Coney, Lea i Lala, a do 2019 roku kolekcja urosła do ponad 20 wersji. Wśród nich znalazły się udane lalki Mickey i Minnie oraz nowe Fantasy Babies. Według danych Grupy NPD, sukces tych lalek nie zna granic, a ich sprzedaż sięga ponad 1 350 000 sztuk we Włoszech, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Hiszpanii i Stanach Zjednoczonych. Teraz także dostępne w Polsce.

    Więcej…  
  • Seria C800 firmy OKI Europe zdobywa nagrodę ?Editor?s Choice? magazynu Print IT Reseller

    Ultrakompaktowe, kolorowe drukarki A3 serii C800 firmy OKI Europe zostały wyróżnione nagrodą ?Editor?s Choice? magazynu Print IT Reseller. Seria C800 to prawdziwa okazja dla firm, które zazwyczaj zlecają zadania drukowania na zewnątrz, umożliwiająca im szybkie i ekonomiczne drukowanie profesjonalnych materiałów we własnym zakresie.

    Więcej…