Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

To nie mogło być zwykłe wnętrze. Wraz z rozwojem marki Get Dirty® rynek wymusił na ich twórcach stworzenie miejsca, gdzie produkty będą mogły być nie tylko kupowane, ale przede wszystkim testowane. 

Marka Get Dirty® to nie tylko wygodne, hipoalergiczne produkty, ale poparty badaniami sposób rozwoju poprzez doświadczanie. To produkt, który stworzyły mamy dla swoich pociech, mając na celu ich radość z zabawy, bezpieczeństwo i rozwój.

Obecnie marka Get Dirty® kojarzy nam się już nie tylko z kombinezonami, matami i workami. To marka wielowymiarowa, która daje dużo szersze pole manewru.

Właśnie ze względu na potrzeby rynku, jej twórczynie stworzyły przepiękny showroom, który jest nie tylko miejscem prezentacji nowych kolekcji, ale przede wszystkim jest miejscem zabaw dzieci.

- Prowadzimy warsztaty sensoryczne, porady dla rodziców, opracowujemy nowe rozwiązania, mając w sercu dobro naszych pociech. - słyszymy od Joanny Szczuckiej V-ce Prezes Zarządu SGM-Kids, właściciela marki Get Dirty®. - Same jesteśmy mamami i w trosce o dobro dzieci oraz naszą wygodę wynalazłyśmy kombinezony ochronne dla dzieci, które mają za zadanie uszczęśliwić dzieciaki (dając im możliwości do swobodnej i bardzo kreatywnej zabawy), a mamom ułatwić życie i dać radość ze wspólnej zabawy oraz obserwacji postępów swojego dziecka. - dodaje.

Chcąc stworzyć dzieciom jeszcze lepsze warunki rozwoju SGM-Kids zapoczątkowało misję uświadamiania i edukowania rodziców, mówiąc im jak ważne jest w życiu dzieci doświadczanie, kreatywna zabawa, plastyka, wszelkie zabawy sensoryczne.

- Nie chcemy jednak robić to wyłącznie wirtualnie, lub na okazjonalnych targach - słyszymy. 

To właśnie ze względu ma chęć ciągłej interakcji z klientem, oraz kontaktu z rodzicami i edukowaniu ich, stworzono piękne wnętrze, do którego nie tylko dzieci garną.

Oryginalne i twórcze dekoracje.

Kolorowe otoczenie pobudzające wyobraźnię.

Przestrzeń dająca swobodę zabawy.

I oczywiście kombinezony i maty umożliwiające nieograniczoną możliwość tworzenia.

W takim miejscu nie trudno o świetnie spędzony czas.

Showroom Get Dirty®, który powstał przy ul. Głogowskiej 152/154 w Poznaniu, obecnie jest jednym z częściej odwiedzanych miejsc na mapie. Rodzice i ich pociechy bez ograniczeń mogą tu zdobywać doświadczenia, jakie nigdzie indziej nie były im dane. Zabawy sensoryczne, warsztaty dla dzieci i rodziców na stałe wpisały się w codzienność tego miejsca.

O kolejnych spotkaniach można dowiadywać się na bieżąco z profilu Facebook'owego GetDirty®https://web.facebook.com/GetDirtyWithYourChild/ 

 


 

Wybrane ogłoszenia

Nowa oferta w asortymencie Tadeo Trading.
Pastelowe teczki z 12 przegródkami.
Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska
Samoprzylepne uchwyty do większości rodzajów kabli ...
Przepiękne i bardzo kobiece kalendarze na 2019 rok ...
Wyjątkowy produkt na każdą imprezę marki ALPINO. ...
Kolekcja długopisów w 3 różnych kolorach.
Nowa oferta firmy Inter-Folia.
Zszywacz z ramieniem obrotowym. Alternatywa dla zs ...
Firma GDD, ogólnopolski dystrybutor marek premium ...
Nowość w ofercie Asarto.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Samsung NX mini już w Polsce

    NX mini, najmniejszy i najlżejszy aparat fotograficzny z serii NX został wprowadzony do sprzedaży w Polsce. Dzięki stylowemu, stworzonemu z myślą o mobilności wzornictwu i doskonałej jakości obrazu aparat SMART Camera NX mini jest naturalnym wyborem dla dynamicznych fotografów, którym zależy na uchwyceniu specjalnych chwil w najdrobniejszych szczegółach. Technologie łączności NFC i Wi-Fi sprawiają, że każde zdjęcie wykonane za pomocą NX mini użytkownik może łatwo i szybko udostępnić znajomym.

    Więcej…  
  • Toner Activejet „Wyborem Redakcji” PC World

    Activejet po raz kolejny potwierdził swój status lidera rynku alternatywnych materiałów eksploatacyjnych. W najnowszym teście zamienników tonerów do drukarek laserowych HP, przeprowadzonym przez redakcję PC World, marka uzyskała tytuł „Wybór Redakcji”.

    Więcej…