Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

Coraz więcej Polaków decyduje się na usamodzielnienie od szefa i start własnej firmy, a co za tym idzie – bardzo często także urządzenie biura. By mieć blisko do pracy i nie tracić pieniędzy na wynajem, można pomyśleć o zaadaptowaniu na przestrzeń biurową części swojego domu lub mieszkania. Przy tym wszystkim warto pamiętać o kilku zasadach, które umilą i ułatwią nam pracę.

Porządek musi być 
Domowe biuro zwykle zajmuje niewielką powierzchnię. Zaledwie część osób może sobie pozwolić na to, by przeznaczyć na nie cały pokój. Mało kto dysponuje oddzielnym gabinetem. Wtedy liczy się dobra organizacja miejsca pracy, porządek w dokumentach i przyborach.

W pierwszej kolejności zaopatrz się w teczki, foldery oraz koszulki. Będą one niezbędne przy segregowaniu faktur – zbierając je na bieżąco, unikniesz bałaganu w papierach na koniec miesiąca. Na dokumenty archiwalne, z których w najbliższym czasie nie będziesz korzystać, a musisz je przechowywać (chociażby ze względów prawnych) przygotuj większe kartony. Śmiało możesz je ustawić nawet na szafie – w końcu nie planujesz do nich często zaglądać.
PUDŁO ARCHIWIZACYJNE D.RECT 2105 ZBIORCZE ZDEJMOWANA KLAPA

Pudło archiwizacyjne d.rect 2105 zbiorcze zdejmowana klapa


 
Pomocne przy utrzymaniu porządku będzie biurko z szufladami – w ten sposób dziurkacz, zszywacz czy gilotyna nie zajmą połowy blatu, przy którym pracujesz. Dodatkową przestrzeń uzyskasz ustawiając w pobliżu miejsca pracy lub właśnie na biurku tackę biurową. Może ona składać się z kilku poziomów i być dzięki temu bardzo pojemna.

Jeśli wszystko urządzasz od nowa, wybierz motyw przewodni, który sprawi, że Twoje domowe biuro będzie wyglądało porządnie, także jeśli chodzi o design. Lubisz pastelowe kolory? Z pewnością znajdziesz wszystkie biurowe akcesoria w tych właśnie barwach. Tolerujesz tylko czerń i biel? Kupienie takich produktów także nie powinno sprawić trudności.
Na biurku polecamy położyć biuwar antystresowy, aby mieć gdzie sobie rysować podczas rozmów telefonicznych oraz w celu robienia notatek
 
Znalezione obrazy dla zapytania biuwar


Oświetlenie – bardzo ważna sprawa 
Często rzucając się w wir obowiązków zapominamy, że oczy to jedno z naszych najważniejszych narzędzi pracy - musimy starannie zadbać o to, by odpowiednio doświetlić przestrzeń, w której pracujemy.

Idealnie byłoby pracować przy świetle dziennym, jeśli jednak Twoje mieszkanie jest słabo nasłonecznione lub pracujesz do późnego wieczora - trzeba pomyśleć nad alternatywnymi źródłami światła.

Przede wszystkim nie może zabraknąć lampy sufitowej – wszystko po to, by światło było rozproszone. Nawet jeśli Twoje miejsce pracy zajmuje tylko niewielki kącik w dużym pomieszczeniu, nie zapominaj o górnym oświetleniu. W tej roli doskonale sprawdzą się wiszące lampy z efektem 3D. 

A co z doświetleniem samego stanowiska pracy? Najwygodniejsze i najbardziej funkcjonalne są w tym wypadku lampki biurkowe – nie zajmują dużo miejsca i można nimi bardzo precyzyjnie oświetlić zarówno klawiaturę komputera, jak i przeglądane akurat dokumenty.  


W ofercie Activejet znajdziemy lampki stworzone z myślą o przestrzeniach biurowych – są eleganckie, nowoczesne, funkcjonalne i na tyle uniwersalne, że doskonale wpiszą się w każdą stylistykę.


Świetnym wyborem będzie lampka Pulsar, która sprosta nawet Twoim największym wymaganiom względem źródeł światła. Rozświetli wnętrze jednym z sześciu stopni intensywności oraz jednym z trzech odcieni światła. Prosty design w nienachlany sposób doda szyku Twojemu wnętrzu. Dodatkowa funkcja bezprzewodowego ładowania telefonu jest bezwzględnym atutem. 

Jak odseparować się od reszty świata 
Bywa i tak, że gdy pracujemy w domu lub mieszkaniu, słyszymy odgłosy rodziny i toczącego się obok życia. Jednym z najprostszych rozwiązań, które pozwala odseparować się od świata, jest ustawienie parawanu. Z jednej strony widok innych osób nie będzie nas rozpraszać, z drugiej będzie dla wszystkich sygnałem „teraz pracuję, nie mogę z Wami rozmawiać”.

Słuchawki to oczywistość – nie tylko w biurach typu open space, ale także w domu. Są niezbędne, gdy po powrocie rodziny z pracy i szkoły, zaczynają się codzienne hałasy, a Ty musisz dokończyć swoje zadania. Wystarczy ulubiona play lista i można działać dalej!

Dobrym rozwiązaniem, gdy nie możesz po prostu zamknąć się w oddzielnym gabinecie, jest także regał z książkami. Niektóre meble tego typu pozwalają podzielić przestrzeń pokoju na dwie części, a jednocześni stanowią dodatkowe miejsce do wykorzystania na ustawienie segregatorów, pudełek, niezbędnych czasopism, czy nawet małej drukarki.

Lampka biurkowa LED Activejet AJE-PULSAR szara

 
 
Znalezione obrazy dla zapytania Lampka biurkowa LED Activejet AJE-PULSAR szara

Wybrane ogłoszenia

Nowy długopis marki Penmate w ofercie Tadeo-Tradin ...
Oryginalna lampka biurkowa w kształcie baranka.
Firma RAFCOM poszukuje pracownika.
Kolorowe korektory w taśmie.
Nowa oferta w marce KMP.
Nowy produkt Flexi Abra - ścieralny.
Szeroka oferta etykiet samoprzylepnych w różnych r ...
Alternatywa dla niszczarek.
Najnowsza oferta gumek i gumkotemperówek.
Firma Leviatan-Poliografia poszukuje handlowca.
Najszersza na rynku oferta breloków.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • PIAP po raz trzeci na największych targach branżowych PSI 2016.

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych po raz trzeci wzięła udział w  największych międzynarodowych targach artykułów reklamowych PSI, które odbyły się w dniach 13-15 stycznia 2016 roku w Düsseldorfie. 

    Więcej…  
  • Videorelacja z targów Paperworld, Christmasworld, Creativeworld 2019

    25-29 stycznia br. we Frankfurcie n. Menem odbyły się coroczne targi Paperworld. W tym roku 3.119 wystawców z 60 krajów zaprezentowało w 7 halach wystawienniczych swoje najnowsze produkty oraz kierunki rozwoju. Paperworld jest nadal obowiązkowym wydarzeniem dla wielu odwiedzających i wystawców specjalizujących się w segmencie papierniczo-biurowo-szkolnym. Daje okazję do poznania aktualnych trendów i nowych produktów papierniczych – artykułów biurowych i szkolnych, opakowań ozdobnych, serwetek, kalendarzy a także urządzeń biurowych i akcesoriów do drukarek i kopiarek. Spotkania sprzedawców hurtowych, detalicznych, producentów produktów papierniczych i piśmienniczych sprzyjają nowym kontaktom biznesowym.

    Więcej…