Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!


Leather Case od KMP

Rekomendujemy Dodaj do ulubionych
Kontakt KMP PrintTechnik Polska Sp. z o.o.
Al. Krakowska 88,
Sękocin Stary. 05-090 Raszyn.
Tel/fax 22 7200909, 7201771.
www.i.kmp-lifestyle.pl
email: kmp@kmppl.com
i.kmp-lifestyle.pl
Dodane 6 msc. i 2 godz. temu

Opis

Nowe produkty w ofercie KMP PrintTechnik Polska

 


Etui Leather Case KMP do iPhone 8 / 8+ / X to zupełna nowość!

Wykonane ze skóry cielęcej premium z typowym tłoczeniem po przekątnej (Saffiano). Łatwe w pielęgnacji, odporne na zarysowania, trwałe i wytrzymałe.
Materiał, z którego jest wykonany nowy produkt jest lekki,
miękki i stabilny a co najważniejsze wyposażone w mikrowelur we wnętrzu, który chroni telefon przed zadrapaniami.
Etui umożliwia bezprzewodowe
ładowanie bez konieczności usuwania futerału.

Producent: KMP PrintTechnik. 

Dystrybutor: KMP PrintTechnik Polska Sp. z o.o. Al. Krakowska 88, Sękocin Stary. 05-090 Raszyn. Tel/fax 22 7200909, 7201771. www.i.kmp-lifestyle.pl  email: kmp@kmppl.com 

 

Informacje dodatkowe

Zalety/ atuty Wytrzymałe.

Lokalizacja

Raszyn, Polska, Europa
Al. Krakowska 88 , 05-090

Video

Szczegóły ogłoszenia

Id Ogłoszenia: 379
Wyświetlony: 177
Wygasa: 3 msc. i 2 tygodnie od teraz

Komentarze

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Notesy w różnych kształtach - umilą pracę w domu

    Bogactwo rodzajów, wzorów i kolorów oraz wysoka jakość sygnowana marką Stick’n to notesy i kostki samoprzylepne, przekładki i zakładki oraz dwustronne taśmy klejące. Wszystko stworzone zgodnie z zasadą, którą kieruje się ich producent firma Hopax: „Rozumiemy Twoje potrzeby i tworzymy pomysłowe produkty, które zwiększają Twoją wygodę na co dzień.” 

    Więcej…  
  • Młodość ma swoje prawa… nawet na zakupach

    Jak wynika z badania „Quo vadis polski konsumencie” przeprowadzonego na zlecenie Agencji Freebee, młodość rządzi się swoimi prawami – również w obszarze robienia zakupów. Kierując swoją ofertę do nabywców poniżej 24 roku życia warto zatem dokładnie przyjrzeć się ich zachowaniom i dostosować się do specyfiki ich działań, gdyż motywacje nabywcze jakie nimi kierują, są odmienne od motywacji pozostałych grup konsumentów. Jaka jest zatem specyfika zachowań zakupowych młodych oraz co kieruje nimi podczas dokonywania zakupów czy wyboru sklepu?

    Więcej…