Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 5 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywna
 

W lipcu i sierpniu firma Paperhat Poland przeprowadza badania obszarów print i społecznej odpowiedzialności biznesu w polskich firmach. Celem badań jest lepsze poznanie sposobów wykorzystania papieru do celów marketingowych i podejścia marketerów do tej kwestii.

Czy firma posiada wdrożony program oszczędności zasobów?

Czym kieruje się dział marketingu wybierając nośniki reklamowe?

Czy gadżety reklamowe ciągle są w powszechnym użyciu?

To tylko trzy spośród dziesięciu obszarów, które chce zbadać Paperhat. Głównym celem badania jest poznanie polityki polskich firm w zakresie print i CSR, głównie pod kątem zużycia papieru. Pośrednio organizator chce zachęcić do rozsądnego i efektywnego gospodarowania projektami drukowanymi, tak, aby nie zużywać niepotrzebnie cennych zasobów ? firmy i planety.

- Chcielibyśmy trochę więcej dowiedzieć się o funkcjonowaniu CSR w Polsce w kontekście działań print. Okazuje się bowiem, że jest to niezwykle ważny aspekt społecznej odpowiedzialności biznesu ? zmniejszenie zużycia materiałów przeznaczanych na print, koncentracja na materiałach ekologicznych, zmniejszenie kosztów, zwiększenie jakości, ochrona środowiska?. Dzięki badaniom spodziewamy się dowiedzieć jakie podejście panuje w polskich firmach, jaka jest świadomość wpływu działań print na środowisko i jakie miejsce zajmuje druk w planach marketingowych. ? dodaje Anna Przybylska, Dyrektor Zarządzająca Paperhat Poland Sp. z o.o., polskiego oddziału globalnego dostawcy rozwiązań print management.

Badanie zostało przygotowane w formie ankiety on-line, której wypełnienie nie powinno zająć dłużej niż 10 minut. Jest ona dostępna pod tym adresem: ANKIETA. Do jej wypełnienia i wysłania nie jest niezbędne podawanie jakichkolwiek danych firmowych czy osobowych. Na podstawie pozyskanych odpowiedzi firma przygotuje raport, który zostanie następnie bezpłatnie udostępniony w Internecie.


Patronat medialny badania: scann.R

Wybrane ogłoszenia

Poszukiwani pracownicy
Piórnik z kolekcji Coca-Cola do zadań specjalnych ...
Piórnik z najmodniejszej ostatnio kolekcji BESTIES ...
Dla projektantek Big Dream Girl
Nowość w ofercie Rafcom.
Najlepsza licencja tego roku!
Przepiękne plecaki - 2 propozycje.
Kredki ołówkowe ścieralne 12 kol.
Fluo marki Main Paper
Dla chłopca i dziewczynki

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Ogólnopolska kampania pomocy dzieciom "Niewidzialna dłoń"

    Właśnie nasz dom opuściła kolejna rodzina ukraińska, która trafiła do nas od czasu wybuchu wojny. Po raz kolejny miałam przyjemność wyposażyć ją we wszystko, co potrzebne do szkoły i to dzięki Wam - naszej branży! Wojna jednak trwa, na dodatek kroczy tu "kryzys", który odbiera niektórych szansę na godne życie. Nie jestem zwolennikiem dawania pieniędzy, bo moje doświadczenie pokazuje, że nie zawsze idą one na to, co potrzebne. Dlatego w tym roku ponownie nasza redakcja obdaruje kilka rodzin produktami, które nie tylko ich ucieszą, ale przede wszystkim się przydadzą.

    Więcej…  
  • Biały toner Xerox do niezwykłych uszlachetnień druku!

    Kartki pocztowe z płatkami śniegu, okładki książek zadrukowane kolorem a na nim biały tekst, opakowania i reklamy poddrukowane białym tonerem. Taki efekt uzyskasz przy pomocy białego tonera dostępnego w maszynach Xerox iGen? 5 z piątym zespołem drukującym.

    Więcej…