Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Z powierzchnią suchościeralno-magnetyczną

Polecamy

Dla projektantek Big Dream Girl

Subskrypcja

Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Konsorcjum Biuro Klub wdraża informatyczny system B2B, łączący producentów, dostawców i klientów. System będzie wspierał proces zamawiania produktów, a jednocześnie będzie narzędziem do analiz marketingowych oraz komunikacji.

Na czym to polega?

System jest przeznaczony dla dostawców, czyli hurtowni i sklepów ze sprzętem biurowo szkolnym, oraz dla producentów sprzętu. Wyposażony będzie w następujące funkcjonalności:

? Katalog produktów z możliwością samodzielnej edycji przez dostawców.

? Moduł obsługi użytkownika, w którym można będzie sprawdzać dane klientów, statusy zamówień i płatności.

? Moduły ankiet i raportów, wspierające działania marketingowe dostawców.

 

Korzyści dla dostawców

Tworzony w KBK system sprzedaży B2B będzie alternatywą dla papierowych katalogów, których tworzenie trwa niekiedy kilka miesięcy i które szybko stają się nieaktualne. Dostawca będzie mógł samodzielnie, za pomocą łatwego w obsłudze narzędzia, wprowadzać produkty do sprzedaży. System B2B pozwoli także wykorzystywać możliwości, jakie daje sprzedaż online, bez konieczności wdrażania własnego sklepu internetowego. Dostawca będzie mógł udostępnić konto swoim klientom, którzy znajdą tam wszystkie dostępne produkty i będą mogli dokonać zamówienia, płacąc online.

System B2B to także narzędzie marketingowe dla dostawców. Ankiety będzie można wykorzystywać na przykład do badania opinii klientów o produktach lub satysfakcji z obsługi klienta. Raporty mogą służyć do badania zachowań klientów, a ich wyniki będą przydatne w dostosowywaniu oferty do preferencji kupujących.

 

Korzyści dla klientów firm z branży biurowo-szkolnej

Wdrożenie systemu B2B usprawni komunikację pomiędzy dostawcami a ich klientami. Proces sprzedaży, który do tej pory był oparty na zamówieniach telefonicznych lub mailowych, będzie odbywał się za pomocą kilku kliknięć. Klient będzie mógł łatwo wybierać dostępne produkty na stronie i zapłacić online, a system przypisze zamówienie do najbliższej hurtowni (według podanego kodu pocztowego). Klienci będą mieli także możliwość wystawiania ocen produktów i dodawania komentarzy.


Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.2 ?Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B?.

Wybrane ogłoszenia

Kredki ołówkowe ścieralne 12 kol.
Nowy wymiar biurowej elegancji!
Genialna książka dla dziewczynek.
Zestaw zakreślaczy MP Poland
Przyjaciel na Dobre i Złe Chwile
Najlepsza licencja tego roku!
Dla chłopca i dziewczynki
Zestaw Kreatywny od ROZETTE
Idealne dla domowych artystów.

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • A było to tak?

    - Powstaliśmy w 2004r i jesteśmy na rynku już 15 lat!  Lat, w których wyeksploatowaliśmy dla Was swobodę korzystnego drukowania oraz przyjemności z właściwego wyboru!  Lat, w trakcie których ekspresja naszych działań przedkładała się na efektywność naszych produktów by dostarczyć satysfakcję naszym Klientom. Lat, w których pielęgnowaliśmy najcenniejsze dla nas wartości... O kim mowa? Zapraszamy do lektury.

    Więcej…  
  • Zamienniki tuszów i tonerów do drukarek ? najczęstsze fakty i mity

    Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych może stanowić niemały wydatek ? zwłaszcza jeśli przetwarzamy znaczną ilość dokumentacji, np. na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej. Na szczęście istnieją skuteczne sposoby na ograniczenie kosztów. Jednym z nich jest korzystanie z zamienników tuszów i tonerów do drukarek zamiast sygnowanych marką producenta tych urządzeń (OEM). Istnieje wiele faktów i mitów na ten temat, dlatego warto zweryfikować przynajmniej cztery najważniejsze.

    Więcej…