Strona wykorzystuje pliki cookies, jeśli wyrażasz zgodę na używanie cookies, zostaną one zapisane w pamięci twojej przeglądarki. W przypadku nie wyrażenia zgody nie jesteśmy w stanie zagwarantować pełnej funkcjonalności strony!

Hity sprzedażowe

Kolorowe notesy - zwierzątka marki Stick'n.

Polecamy

W ofercie firmy KMP PrintTechnik Polska pojawiły się nowe wkłady.


Ocena użytkowników: 4 / 5

Gwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka aktywnaGwiazdka nieaktywna
 

Konsorcjum Biuro Klub wdraża informatyczny system B2B, łączący producentów, dostawców i klientów. System będzie wspierał proces zamawiania produktów, a jednocześnie będzie narzędziem do analiz marketingowych oraz komunikacji.

Na czym to polega?

System jest przeznaczony dla dostawców, czyli hurtowni i sklepów ze sprzętem biurowo szkolnym, oraz dla producentów sprzętu. Wyposażony będzie w następujące funkcjonalności:

• Katalog produktów z możliwością samodzielnej edycji przez dostawców.

• Moduł obsługi użytkownika, w którym można będzie sprawdzać dane klientów, statusy zamówień i płatności.

• Moduły ankiet i raportów, wspierające działania marketingowe dostawców.

 

Korzyści dla dostawców

Tworzony w KBK system sprzedaży B2B będzie alternatywą dla papierowych katalogów, których tworzenie trwa niekiedy kilka miesięcy i które szybko stają się nieaktualne. Dostawca będzie mógł samodzielnie, za pomocą łatwego w obsłudze narzędzia, wprowadzać produkty do sprzedaży. System B2B pozwoli także wykorzystywać możliwości, jakie daje sprzedaż online, bez konieczności wdrażania własnego sklepu internetowego. Dostawca będzie mógł udostępnić konto swoim klientom, którzy znajdą tam wszystkie dostępne produkty i będą mogli dokonać zamówienia, płacąc online.

System B2B to także narzędzie marketingowe dla dostawców. Ankiety będzie można wykorzystywać na przykład do badania opinii klientów o produktach lub satysfakcji z obsługi klienta. Raporty mogą służyć do badania zachowań klientów, a ich wyniki będą przydatne w dostosowywaniu oferty do preferencji kupujących.

 

Korzyści dla klientów firm z branży biurowo-szkolnej

Wdrożenie systemu B2B usprawni komunikację pomiędzy dostawcami a ich klientami. Proces sprzedaży, który do tej pory był oparty na zamówieniach telefonicznych lub mailowych, będzie odbywał się za pomocą kilku kliknięć. Klient będzie mógł łatwo wybierać dostępne produkty na stronie i zapłacić online, a system przypisze zamówienie do najbliższej hurtowni (według podanego kodu pocztowego). Klienci będą mieli także możliwość wystawiania ocen produktów i dodawania komentarzy.


Projekt jest realizowany w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, Działanie 8.2 „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B”.

Wybrane ogłoszenia

Nowy produkt w ofercie KMP PrintTechnik Polska
Firma MAPEN sp. Jawna poszukuje pracownika!
Przepiękne zestawy ślubne: torba, koperta, kartka ...
Kolorowa zabawa z kostkami papierowymi.
Nowa oferta w asortymencie KMP PrintTechnik Polska ...
Wysokiej jakości karteczki samoprzylepne marki Ban ...
Lubisz "bazgrolić" podczas rozmów telefonicznych? ...
Flamastry S'cool - 12 kolorówFlamastry S'cool - 12 kolorów
Sprzedam15 (sugerowana cena rynkowa brutto) PLN
Ergonomiczne flamastry dla najmłodszych.
Najlepszy produkt roku 2018.
Idealne do szkoły, biura i domu.
Pióro wieczne z uniwersalnym uchwytem.
Rafcom poszukuje pracownika!!

Losowo wybrane artykuły branżowe

  • Długopisem pisanie = łatwe zapamiętywanie!

    Według ostatniego badania, przeprowadzonego przez Francuski Instytut Opinii Publicznej, blisko 50% młodych ludzi w wieku od 12 do 25 lat uważa, że odręczne pisanie ułatwia zapamiętywanie. Za tym stwierdzeniem kryją się również fakty potwierdzone wieloma analizami i badaniami. O ile cyfrowy zapis stanowi obecnie niezbędne wsparcie w naszym codziennym życiu, o tyle ołówek i papier nadal pozostają cennymi sojusznikami!

    Więcej…  
  • 81,25% marketerów uważa upominki za atrakcyjny nośnik reklamy

    Polska Izba Artykułów Promocyjnych zakończyła III etap badania „Postrzegania upominków reklamowych, jako nośnika reklamy.” Pierwsze badanie przeprowadzone przez PIAP miało miejsce w 2010 roku, kolejne na przełomie 2012/2013 roku, obecnie PIAP prezentuje wyniki III etapu badania. Głównym celem badania PIAP jest dostarczenie  informacji na temat postrzegania artykułów promocyjnych. Analizując wyniki  wszystkich trzech etapów badania PIAP można zauważyć pewną tendencję respondentów, stanowiącą optymistyczną prognozę dla branży artykułów promocyjnych.

    Więcej…